eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻninPrzetarg nieograniczony na dostawę Ambulansu ratunkowego typu C. Post. nr PCZ/II-ZP/29/2008.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-27

Żnin: Przetarg nieograniczony na dostawę Ambulansu ratunkowego typu C. Post. nr PCZ/II-ZP/29/2008.
Numer ogłoszenia: 336827 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pałuckie Centrum Zdrowia NZOZ Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031341 w. 181, faks 052 3031344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczznin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę Ambulansu ratunkowego typu C. Post. nr PCZ/II-ZP/29/2008..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki ambulansu ratunkowego typu C dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie, o parametrach określonych w Formularzu rzeczowym specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.10 - Pojazdy ratownicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp; b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp; c) zaoferują przedmiot zamówienia o parametrach określonych w niniejszej SIWZ; d) zapewnią realizację zamówienia w terminie do 31 grudnia 2008r. e) zaakceptują i podpiszą wzór umowy w treści określonej w Załączniku nr 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie odbywać się wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 4 SIWZ, stanowiących załączniki do ofert złożonych przez Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 uPzp (Załącznik nr 2 do SIWZ) - Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta wystawiony nie wcześniej niż 6 m.-cy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych dostaw (tożsamych z przedmiotem zamówienia, minimum trzy dostawy w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia), z podaniem dat wykonania, wartością oraz dokumentami potwierdzającymi (referencje), że dostawy zostały wykonane należycie (dokładny adres i nr telefonu zamawiających); d) wypełniony Formularz rzeczowy (Załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z wymaganymi atestami, certyfikatami CE i folderami (dopuszczamy foldery na nośnikach elektronicznych); e) wypełniony Formularz oferty (Załącznik nr 3 do SIWZ) wraz z Formularzem cenowym na oferowany asortyment (Załącznik nr 4 do SIWZ); f) zaakceptowany i podpisany wzór umowy, w treści określonej w Załączniku nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - parametry techniczne - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczznin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie - ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego, adres jw..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.