eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko PomorskieWykonanie modernizacji części biura Starostwa Powiatowego - II ETAP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-19

Drawsko Pomorskie: Wykonanie modernizacji części biura Starostwa Powiatowego - II ETAP
Numer ogłoszenia: 336713 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298549 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Drawsku Pomorskim, Plac E. Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3630788, faks 094 3630788.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji części biura Starostwa Powiatowego - II ETAP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane prowadzone w pokojach I piętra biura Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, przy Placu Elizy Orzeszkowej 3, oznaczonych na drzwiach numerami 107, 108, 112, 113 oraz korytarz między pokojami do drzwi kuchni bez klatki schodowej. Cenę oferty należy obliczyć na podstawie zestawienia planowanych prac i przewidywanych kosztów wynagrodzenie kosztorysowe, stosownie do zapisów art. 629 i 630 Kodeksu cywilnego. Z powodów technicznych istnieje potrzeba zmodernizowania części pomieszczeń I piętra polegających na usunięciu polepy obciążającej drewniany strop, wykonaniu izolacji akustycznej i cieplnej wełną mineralną, wykonaniu podłogi z płyt OSB, wykonaniu posadzki z tworzyw sztucznych, wymianie części instalacji centralnego ogrzewania, elektrycznej i logicznej, wykonaniu gładzi gipsowych, pomalowaniu ścian i sufitów, częściowym zamurowaniu otworów drzwiowych, przestawieniu ścianek działowych w celu poszerzenia korytarza między pokojami 107 a 112 i 113, wykonaniu ognioodpornej ścianki działowej z zamontowaniem ognioodpornych drzwi do serwerowni. Zestawienie planowanych prac i zestawienie przewidywanych kosztów należy rozpatrywać łącznie z projektem budowlanym pn Renowacja wnętrza budynku Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim sporządzonego przez Pracownię Projektową ARCHICO ze Szczecina - w szczególności w zakresie kolorystyki podłóg i ścian oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 4 Uwaga numery pokoi na drzwiach nie pokrywają się z numeracją w dokumentacji! 5 W ofercie należy uwzględnić konieczność wykonania robót na czynnym obiekcie. Prace budowlane muszą być prowadzone w sposób nieutrudniający normalnego funkcjonowania placówki, lub w wolne od pracy dni po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu. Zamawiający zaleca dokonanie wizji obiektu, którego dotyczy niniejsze postępowanie. 6 W odniesieniu do robót budowlanych objętym niniejszym opisem zestawieniami planowanych prac są załączone do ogłoszenia przedmiary robót i kosztorys ofertowy. 7 Oferta ma być kompletna z uwzględnieniem wszystkich branż a także powinna uwzględniać wszystkie czynności i koszty wynikające z zastawienia planowanych prac i kosztów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługowy Zakład Ogólnobudowlany Jan Czekawy, ul. Mirosławiecka 24, 78-520 Złocieniec, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1951219,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64715,69

  • Oferta z najniższą ceną: 64715,69 / Oferta z najwyższą ceną: 70510,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.