eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sarzyna › Zagospodarowanie odpadów komunalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-09

Nowa Sarzyna: Zagospodarowanie odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 336706 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312626 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. 1 Maja 4, 37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, tel. 0-17 24 13 575, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie odpadów komunalnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie następujących odpadów komunalnych: a)odpady komunalne niesegregowane zmieszane (kod odpadu 20 03 01) - w ilości 2200 Mg, b)odpady ulegające biodegradacji (kod odpadu 20 02 01) - w ilości 15 Mg, c)odpady betonu oraz gruz betonowy (kod odpadu: 17 01 01) - w ilości 200 Mg, d)zimne popioły (kod odpadu 20 01 99) - w ilości 5 Mg e)zmieszane odpady opakowaniowe (kod odpadu15 01 06) - w ilości 1 Mg f)papier i tektura (kod odpadu 20 01 01) - w ilości 40 Mg g)szkło (kod odpadu 20 01 02) - w ilości 165 Mg, h)tworzywa sztuczne (kod odpadu 20 01 39) - w ilości 200 Mg, i)odpady wielkogabarytowe (kod odpadu 20 03 07) - w ilości 40 Mg, j)zużyte opony (kod odpadu 16 01 03) - w ilości 10 Mg, 2.Wskazane w ust. 1.1 ilości odpadów komunalnych stanowią ilości szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości, w zależności od faktycznych potrzeb bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. 3.Zgodnie z art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) miejsca operacji odzysku lub unieszkodliwienia odpadów komunalnych powinny spełniać kryteria technologiczne - mają odpowiadać wymaganiom określonym w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 z późn. zm.). 4.Wykonawca musi posiadać instalację wskazaną w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego jako Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla Regionu Północnego. 5.Załadunek przedmiotu zamówienia oraz transport odbywać się będzie przy pomocy środków i na koszt Zamawiającego. Transport do miejsca przyjęcia odpadów powinien być dogodny dla pojazdu ciężarowego. 6.Wykonawca zobowiązuje się przyjmować odpady od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 15.00 oraz w soboty w godzinach od 12.00 do 15.00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 7. Dostawa odpadów dokumentowana będzie przez Wykonawcę. Każdy wjazd będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawierającym datę przywozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy. W/w dokument otrzymuje kierowca dostawcy podczas dostawy każdej partii odpadów. 8.Odpady przyjmowane do instalacji muszą być każdorazowo ważone na legalizowanej wadze przy udziale pracownika dostawcy. Ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego, podpisanego przez obie strony. 9.Zestawienie dostarczonych odpadów z danego miesiąca wraz z kopiami kwitów wagowych, zawierające dane poszczególnych dostaw, dołączone do faktury, będą stanowić podstawę do obciążenia Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stare Miasto -Park Sp. z o.o., Wierzawice 874, 37-300 Leżajsk, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 475550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 502173,00

  • Oferta z najniższą ceną: 502173,00 / Oferta z najwyższą ceną: 518805,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.