Ogłoszenie z dnia 2005-07-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: rozbudowa basenu przy ul. Kwatery Głównej
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe, do kontaktów: Agata Latawiec, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8137164, fax 022 8100035, e-mail: dzp@pragapld.pwaw.pl, www.pragapld.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa basenu przy ul. Kwatery Głównej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: rozbudowa basenu przy Szkole Podstawowej Nr 215 przy ul. Kwatery Głównej 13. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa dzielnica Praga Południe. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie budowy basenów pływackich Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: wartość zamówienia przekracza równowartość kwoty 60.000 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.06.2007;
III.1) Wymagane wadium: 200000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ww. ustawy i określone w SIWZ tj.: posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, klimatyzacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; wykażą, iż w okresie ostatnich 5-ciu lat należycie wykonali co najmniej 2 prace (o wartości łącznej minimum 12 mln zł) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; wykażą zatrudnienie min. 25 osób; wykażą zatrudnienie min. 25 osób; przedstawią informację z banku, który potwierdzi wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 900.000,- zł; udokumentują posiadanie ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na czas trwania robót. Dokumenty wymagane w postępowaniu: dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego; zaświadczenie z ZUS, US; informacja z KRK; wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych + referencje; wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie + uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat; wykaz sprzętu i urządzeń; wykaz obrotów, zysku oraz zobowiązań i należności ogółem za rok 2002, 2003 i 2004 r.; informacja banku; pisemna gwarancja; potwierdzenie wniesienia wadium; polisa OC; parafowany wzór umowy; kosztorys ofertowy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 26.08.2005, cena - 2600.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.08.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.08.2005, godzina 13:00, sala 305 (III piętro) w siedzibie Zamawiającego przy ul.Grochowskiej 274.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 04.07.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Świekatowie
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Wielobranżowe prace budowlane/modernizacyjne i instalacyjne na obszarze Oddziału Klinicznego Psychiatrii Wieku Rozwojowego oraz Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w DSK.
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.