Ogłoszenie z dnia 2009-09-29
Świdnica: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia grupowego finansowanego w ramach Programu Aktywizacja zawodowa osób w wieku do 30 lat  w kierunku Profesjonalny sprzedawca, kasjer, fakturzysta - z obsługą komputera, kas fiskalnych z minimum sanitarnym dla 20 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne.
Numer ogłoszenia: 336556 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 5, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8561818, faks 074 8561813.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia grupowego finansowanego w ramach Programu Aktywizacja zawodowa osób w wieku do 30 lat w kierunku Profesjonalny sprzedawca, kasjer, fakturzysta - z obsługą komputera, kas fiskalnych z minimum sanitarnym dla 20 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego finansowanego w ramach Programu Aktywizacja zawodowa osób w wieku do 30 lat w kierunku Profesjonalny sprzedawca, kasjer, fakturzysta - z obsługą komputera, kas fiskalnych z minimum sanitarnym dla 20 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne. Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą zostać przeprowadzone na terenie miasta Świdnicy. Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 26.10.2009 r. oraz zakończyć w dniu 30.11.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1)Gospodarka magazynowa 2)Obsługa programów komputerowych 3)Obsługa programów magazynowo - księgowych 4)Obsługa kas fiskalnych 5)Minimum sanitarne 6)Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 170 godzin zegarowych, w tym: 1.zajęć teoretycznych: 90 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, 2.zajęć praktycznych: 80 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu oraz nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż: - 30 godzin zegarowych w pierwszym miesiącu szkolenia, - 140 godzin zegarowych w drugim miesiącu szkolenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych do 30 roku życia, bez przeciwwskazań zdrowotnych do pracy przy żywności z wykształceniem min. podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: - zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki. Po zakończonym szkoleniu beneficjent powinien: posiadać umiejętności z zakresu organizacji prac magazynowych, składowania, magazynowania, fakturowania, samodzielnie obsługiwać kasy fiskalne oraz programy komputerowe do obsługi hurtowni, posiadać wiedzę z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz znać zasady higieny pracy w procesie produkcji lub w obrocie środkami spożywczymi. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 10 stanowisk komputerowych, system magazynowo - księgowy SUBIEKT, odtwarzacz DVD lub magnetowid, telewizor, projektor multimedialny, tematyczne filmy wideo lub płyty CD/DVD do zajęć, plansze tematyczne, przekrojowe modele, rzutniki do przeźroczy, 10 stanowisk z kasami fiskalnymi, zbiory biblioteczne (np. literatura fachowa, wzory dokumentów), inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 20000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
 
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO ODDZIAŁ I WE WROCŁAWIU
jakie przetargi wygrała firma 
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO ODDZIAŁ I WE WROCŁAWIU
- Dolnośląski zakład dosknalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu, Biskupia 10a, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
 
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ 
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 20000
 - Oferta z najniższą ceną: 20000 oferta z najwyższą ceną: 20000
 - Waluta: PLN.
 
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU OKRĘGOWEGO W ŚWIDNICY I SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
 - Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 w Świdnicy, położonego przy pl. Św. Małgorzaty 15 w Świdnicy (...).
 - Zakup ambulansu/karetki pogotowia na potrzeby ochrony ludności
 - Dostawa w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026: namioty na potrzeby Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego - 2 komplety.
 - BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŚWIDNICY
 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadania: Poprawa warunków funkcjonowania Lubuskiego Muzeum Wojskowego w Zielonej Górze z/s w Drzonowie
 
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa edukacyjna, badawcza oraz analityczno-planistyczna, w zakresie priorytetowych kierunków rozwoju gospodarki wodnej na obszarach wiejskich woj. warmińsko-mazurskiego.
 - "Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów, szkoleń rozwijających kompetencje zawodowe nauczycieli- podnoszenie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w ramach projektu "Wiatr w żagle"
 - Przeprowadzenie szkoleń "Podstawy / "Średniozaawansowany Microsoft Access" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
 - Przeprowadzenie kurs z obsługi programu Adobe Premier do montażu filmów dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
 - Przeprowadzenie szkolenia "AutoCAD II - Zaawansowana dokumentacja techniczna" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
 - Przeprowadzenie szkolenia "AutoCAD I - Podstawy samodzielnej pracy z programem" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby".
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





