Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-29
Kielce: Wykonanie badania ewaluacyjnego pn Ocena systemu zarządzania i wdrażania projektów realizowanych w trybie systemowym - województwo świętokrzyskie
Numer ogłoszenia: 336552 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego , ul. Targowa 18, 25-520 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3350502, faks 041 3350607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sbrr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badania ewaluacyjnego pn Ocena systemu zarządzania i wdrażania projektów realizowanych w trybie systemowym - województwo świętokrzyskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie badania ewaluacyjnego pn Ocena systemu zarządzania i wdrażania projektów realizowanych w trybie systemowym - województwo świętokrzyskie. Cel główny: Ocena skuteczności systemu wdrażania projektów realizowanych w trybie systemowym w kontekście realizacji założonych celów (osiąganie założonych rezultatów projektu). Cele szczegółowe badania: a) Ocena procesów współpracy i komunikacji pomiędzy podmiotami zaangażowanymi we wdrażanie Działań/ Poddziałań (IP,IP2, ROPS, PCPR, OPS); b) Ocena działań informacyjno-promocyjnych; c) Ocena procesu realizacji projektów; d) Ocena efektów realizowanych projektów; e) Ocena działań aktywizujących (poradnictwo, doradztwo, szkolenia itp.) w ramach projektów; f) Porównanie poziomu osiągnięcia wskaźników planowanych z osiągniętymi. Uzasadnienie badania: Właściwy wybór zakresu i kierunków wsparcia w ramach Działań/ Poddziałań jest konieczny dla skutecznego i efektywnego osiągnięcia założonych celów Programu. Weryfikacja przyjętych założeń dotyczących typów projektów, planowanych działań, zakładanych rezultatów pozwoli na trafne i adekwatne do celów Programu spójne planowanie działań/ zadań do realizacji oraz zwiększenie efektywności interwencji. Konfrontacja przyjętych założeń, zaplanowanych działań oraz realizowanych przedsięwzięć (analiza adekwatności, efektywności, skuteczności, użyteczności) umożliwi zidentyfikowanie mocnych i słabych stron oraz możliwości i zagrożeń związanych z osiągnięciem celów Programu przy przyjętym zakresie i kierunkach wsparcia. Ponadto, ocena przyjętych mechanizmów zarządzania i wdrażania podjętych działań oraz ich efektów pozwoli na bieżące identyfikowanie i eliminowanie barier i trudności, a także wskaże możliwości zmian/modyfikacji mających na celu podniesienie efektywności wdrażanych projektów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferta zostanie uznana za spełniającą warunki, jeżeli będzie: a) zgodna w kwestii sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami niniejszej SIWZ, b) złożona w wyznaczonym terminie składania ofert. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia należy załączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W celu potwierdzenia należy załączyć: a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających że te usługi zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie minimum 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: usług realizowanych na terenie kraju, polegających na prowadzeniu prac ewaluacyjnych, obejmujących wykonywanie badań, ocen, analiz, ekspertyz w zakresie problematyki dotyczącej Europejskiego Funduszu Społecznego, każda usługa o minimalnej wartości 30.000 zł brutto. Do wykazu usług, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, należy dołączyć referencje lub inne dokumenty, potwierdzające, że wykonane usługi zostały wykonane należycie. b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wymagane jest wykazanie minimum 3 osób zdolnych do realizacji zamówienia tj.: - kierownik badania posiadający doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma badaniami ewaluacyjnymi o wartości minimum 30.000 zł. brutto każde, o tematyce związanej z problematyką Europejskiego Funduszu Społecznego; - osoba posiadająca co najmniej roczne doświadczenie w przygotowaniu opracowań, raportów lub analiz w zakresie dotyczącym problematyki Europejskiego Funduszu Społecznego - osoba posiadająca co najmniej roczne doświadczenie w stosowaniu ilościowych i jakościowych technik badawczych oraz w prowadzeniu analiz statystycznych i interpretacji danych ilościowych i jakościowych. Do wykazu należy dołączyć życiorysy zawodowe potwierdzające postawiony warunek wobec w/w osób. Życiorysy muszą zawierać m.in. informację nt nazwy podmiotów na rzecz których osoby wymienione w wykazie realizowały badania. 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia należy załączyć: oświadczenie w trybie art., 22 ust. 1 ustawy Pzp 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o załączone do oferty dokumenty i oświadczenia, metodą: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków podmiotowych i przedmiotowych: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy); 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność jest prowadzona w ramach umowy spółki cywilnej. Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 5. Wykaz wykonanych usług z potwierdzeniem należytego wykonania zgodnie z opisem w pkt. 4.2.2 ppkt.a SIWZ, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 6. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (opis zespołu badawczego) wraz z życiorysami zawodowymi zgodnie z opisem w pkt. 4.2.2 ppkt. b SIWZ. 7. Upoważnienie do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Oświadczenie woli: 1. Oferta cenowa przygotowana zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Wykaz, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, który zawierać będzie: potwierdzenie spełnienia minimum metodologicznego oraz opis metod i technik badawczych w kontekście sformułowanych pytań i problemów badawczych wraz z przyporządkowaniem konkretnych technik badawczych do poszczególnych zagadnień oraz szczegółowy opis prób badawczych uwzględniający wielkość próby i jej strukturę dla każdego z proponowanych narzędzi badawczych wraz z uzasadnieniem. 3. Koncepcja badania uzupełniona o dodatkowe lub zmodyfikowane pytania badawcze. 4. Szczegółowy opis proponowanej metodologii. 5. Opis doboru próby badawczej. 6. Harmonogram czasowy prowadzenia badania - zawierający m.in. przewidywany harmonogram spotkań konsultacyjnych z Zamawiającym. Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązani są złożyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z §2 Rozporządzania Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 87 poz. 605 z 2006 roku z poźn. zm)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Szczegółowa propozycja metod i technik badawczych w kontekście sformułowanych pytań i problemów badawczych - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl/index.php?go=3&id_k=277&bMenu2=1&menu2=0.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego, Biuro Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 25-956 Kielce, ul. Jagiellońska 70, I piętro, p. 104..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego, Biuro Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 25-956 Kielce, ul. Jagiellońska 70, II piętro, p. 202.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Badanie ewaluacyjne współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą odczynników do oznaczania hormonów, markerów nowotworowych , przeciwciał , antygenów, wraz z dzierżawą analizatora oraz sprzętu niezbędnego do ich wykonania dla ŚCO w Kielcach.
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Zakup czujników do pomiaru głębokości snu pacjentów operowanych wraz z użyczeniem platformy monitorującej dla potrzeb oddziałów Ś.C.P. oraz WSzZ w Kielcach
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZU I PRZECHOWYWANIE ZWŁOK DLA POTRZEB PROKURATURY REJONOWEJ W PIŃCZOWIE (Powiat Kazimierza Wielka).
- Termomodernizacja budynku laboratoryjno-garażowego w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Kielcach
- Dostawa mebli
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pn. "Metaewaluacja rezultatów działań PO WER w obszarze edukacji oraz rola e-materiałów w cyfryzacji oświaty"
- Badanie ewaluacyjne oszacowanie wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego EFS Liczba osób znajdujących się w lepszej sytuacji na rynku pracy 6 m po opuszczeniu programu w ramach RPO WK-P 2014-2020
- Przeprowadzenie badania i sporządzenie ekspertyzy
- Wykonanie badań biologicznych w podziale na części
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.