Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Włocławek: zad. 1 budynek Główny, ocieplenie ścian, kolorystyka, przebudowa zadaszenia wejścia głównego, zad. 2 zespół garaży, zadaszenie placu manewrowego, naprawa pęknięć, ocieplenie i kolorystyka Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego we Włocławku, do kontaktów: Włodzimierz Malinowski, Małgorzata Nowacka, ul. Lunewil 15, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2327077, fax 054 2326970, e-mail: pogotowie@pogotowie.home.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pogotowie.home.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zad. 1 budynek Główny, ocieplenie ścian, kolorystyka, przebudowa zadaszenia wejścia głównego, zad. 2 zespół garaży, zadaszenie placu manewrowego, naprawa pęknięć, ocieplenie i kolorystyka. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego we Włocławku, ul. Lunewil 15, 87 - 800 Włocławek. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zad. 1 Budynek Główny, ocieplenie ścian, kolorystyka, przebudowa zadaszenia wejścia głównego Zad. 2 Zespół Garaży, zadaszenie placu manewrowego, naprawa pęknięć, ocieplenie i kolorystyka 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zawarta w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.25 - Obiekty budowlane służb ratunkowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.25 - Roboty budowlane w zakresie obiektów służb ratunkowych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązek ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania takich uprawnień, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/niespełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz. Zamawiający uzna że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 4) Dokumenty stwierdzające, że osoba, o której mowa w ppkt 3), posiada wymagane uprawnienia tj uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty- tj. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał minimum: a) 1 pracę polegającą na wykonaniu: ociepleniu i elewacji budynku oraz b) 1 pracę polegającą na wykonaniu: prac konstrukcyjnych w obiektach budowlanych UWAGA: Prace wymienione w lit. a i b mogą być wykonane w jednym zamówieniu (a+b), lub oddzielnych zamówieniach (a) lub (b). W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony,jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 siwz; Tylko w przypadku składania oferty wspólnej. 3) kosztorys ofertowy w formie szczegółowej z podaniem cen robocizny, materiałów, sprzętu oraz narzutów i cen jednostkowych zgodnie z rozdziałem IX niniejszej specyfikacji ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4) oświadczenie, potwierdzające, że Wykonawca zrealizuje zamówienie siłami własnymi (bez podwykonawców), bądź przy pomocy podwykonawców o których mowa w załącznik 12 i Załącznik 13. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.home.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.07.2007, godzina 11:00, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego we Włocławku, ul. Lunewil 15, 87 - 800 Włocławek, Sala Konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ZAD. 1 BUDYNEK GŁÓWNY, OCIPELENIE ŚCIAN, KOLORYSTYKA, PRZEBUDOWA ZADASZENIA WEJŚCIA GŁÓWNEGO. 1) Krótki opis: ZAD. 1 BUDYNEK GŁÓWNY, OCIPELENIE ŚCIAN, KOLORYSTYKA, PRZEBUDOWA ZADASZENIA WEJŚCIA GŁÓWNEGO - ocieplenie wszystkich ścian nadziemia styropianem gr 10 cm, - ocieplenie dachu warstwą stropapy gr. 5 cm i pokrycie papą termozgrzewalną, - przebudowa daszku na wejściem głównym, Uwagi: Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.25, 45.45.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: ZAD. 2. ZESPÓŁ GARAŻY,ZADASZENIE PLACU MANEWROWEGO,NAPRAWA PĘKNIĘĆ,OCIEPLENIE I KOLORYSTYKA. 1) Krótki opis: ZAD. 2. ZESPÓŁ GARAŻY,ZADASZENIE PLACU MANEWROWEGO,NAPRAWA PĘKNIĘĆ,OCIEPLENIE I KOLORYSTYKA - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - zbrojenie konstrukcji budowlanych, - konstrukcje betonowe i żelbetowe, - roboty murarskie, - roboty pokrywcze, - tynki i okładziny, - posadzki, - stolarka, - roboty izolacyjne, - konstrukcje stalowe, - bezspoinowy system dociepleń. Uwagi: Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.25, 45.45.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Modernizacja lokali (pustostanów) należących do Gminy Miasta Włocławek
- "Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową"
- "Przebudowa tarasu w III Liceum Ogólnokształcącym im. M. Konopnickiej we Włocławku" - II postępowanie
- KURS ADR PODSTAWOWY
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów służb ratunkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





