eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koby³ka › Ochrona i dozór mienia Przemys³owego Instytutu Maszyn Budowlanych Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2008-11-27

Koby³ka: Ochrona i dozór mienia Przemys³owego Instytutu Maszyn Budowlanych Sp. z o.o..
Numer og³oszenia: 336321 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 280403 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przemys³owy Instytut Maszyn Budowlanych Sp. z o.o., ul. Napoleona 2, Koby³ka, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-23-26, faks 0-22 786-18-30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± ze 100% udzia³em Skarbu Pañstwa..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ochrona i dozór mienia Przemys³owego Instytutu Maszyn Budowlanych Sp. z o.o...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest ochrona i dozór mienia Przemys³owego Instytutu Maszyn Budowlanych Sp. z o.o. po³o¿onego w Koby³ce przy ul. Napoleona 2. 2) ¦wiadczenie us³ug odbywaæ siê bêdzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 1997 r. Nr 144, poz. 740 z pó¼niejszymi zmianami) o ochronie osób i mienia oraz Rozporz±dzenia MSWiA z dnia 17 listopada 1998 r. w sprawie wewnêtrznych s³u¿b ochrony (Dz. U. z 1999 r. Nr 4, poz. 31 z pó¼niejszymi zmianami) i obejmuje ca³odobowy nadzór nad obiektami Zamawiaj±cego przez wszystkie dni kalendarzowe okresu realizacji zamówienia. 3) W czasie trwania ka¿dej zmiany na terenie chronionym musi byæ: a. w dzieñ 2 pracowników ochrony w tym 1 pracownik z licencj± I stopnia w godz. 6.00 - 18.00, b. w nocy 3 pracowników ochrony w tym 1 pracownik z licencj± I stopnia w godz. 18.00 - 6.00. 4) Do zadañ pracowników Wykonawcy nale¿eæ bêdzie zapewnienie bezpieczeñstwa na terenie i w obiektach Zamawiaj±cego poprzez: 1. Nadzorowanie i kontrolowanie ruchu osobowego i samochodowego odbywaj±cego siê przez bramê wjazdow± i furtkê od ul. Napoleona (przy ul. Polnej) ca³odobowo i przez furtkê od ul. Napoleona od strony stacji PKP Koby³ka-Ossów w godz. 6.30 - 7.30 i 14.30 - 15.30 w dni robocze. Zamawiaj±cy wyra¿a zgodê na wyrywkowe kontrole zawarto¶ci baga¿ników samochodów opuszczaj±cych teren Zamawiaj±cego. 2. Kontrolowanie przepustek sta³ych pracowników Zamawiaj±cego oraz firm wynajmuj±cych, wchodz±cych i wje¿d¿aj±cych na teren Zamawiaj±cego prywatnymi samochodami. 3. Wydawanie i ewidencjonowanie przepustek jednorazowych dla samochodów wje¿d¿aj±cych na teren Zamawiaj±cego oraz osób obcych wchodz±cych na teren Zamawiaj±cego. 4. Ewidencjonowanie, gromadzenie i przekazywanie na koniec ka¿dego miesi±ca do Dzia³u Ksiêgowo¶ci i P³ac (FK) dokumentów dotycz±cych wwo¿onych i wywo¿onych materia³ów i urz±dzeñ takich jak: - przepustka dla materia³ów obcych (MO), - przepustka dla materia³ów w³asnych (MW), - wydanie na zewn±trz (WZ), - jednorazowe przepustki materia³owe. 5. Wydawanie i przyjmowanie kluczy od wskazanych pomieszczeñ wg wykazu pracowników upowa¿nionych do pobierania kluczy oraz prowadzenie ewidencji pobrañ kluczy za pokwitowaniem. 6. Patrolowanie terenu i obiektów wraz z opisem obchodów w ksi±¿ce pe³nienia dy¿urów. 7. Zamykanie po godz. 16.00 i otwieranie o godz. 6.40 w dni robocze drzwi do budynków /£±cznik/ i /Laboratorium/. 8. Interweniowanie w przypadkach zak³ócenia porz±dku i ³adu na terenie i w obiektach Zamawiaj±cego. 9. W³±czanie i wy³±czanie o¶wietlenia zewnêtrznego oraz wy³±czanie o¶wietlenia wewnêtrznego w holach wej¶ciowych w obiektach. 10. Sprawdzanie zamkniêcia drzwi do budynków i pomieszczeñ biurowych po godzinach pracy komórek organizacyjnych Zamawiaj±cego i odnotowanie kontroli. W przypadku nie zamkniêtych drzwi - zamkniêcie ich i wpisanie tej czynno¶ci do ksi±¿ki raportów. 11. Ochrona strefy administracyjnej i bezpieczeñstwa a szczególnie kancelarii tajnej oraz prowadzenie ewidencji przebywania osób w strefie bezpieczeñstwa. 12. Wykonywanie pracy w ubraniu s³u¿bowym (umundurowanie, identyfikator). 13. Prowadzenie ksi±¿ki raportów przejmowania i zdawania dy¿uru. 14. Dokonywania wpisów wszystkich zaistnia³ych zdarzeñ i nieprawid³owo¶ci. 15. Sporz±dzanie raportów i przedstawianie ich raz w tygodniu Prezesowi Zarz±du Dyrektorowi. 16. Sprawdzanie, czy pracownicy Zamawiaj±cego, którzy zostaj± po godzinach pracy, maj± pisemne zezwolenie od kierownika komórki organizacyjnej na przebywanie w budynku. 17. Wspó³praca z Policj± oraz Stra¿± Po¿arn±. 18. Bie¿±ce i niezw³oczne informowanie o nieprawid³owo¶ciach i wypadkach nadzwyczajnych Pe³nomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych Zamawiaj±cego. 19. Wspó³praca z Pe³nomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie realizacji wytycznych Ministerstwa Skarbu Pañstwa dotycz±cych ochrony fizycznej jednostek podleg³ych...

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.70.00.00 - Us³ugi detektywistyczne i ochroniarskie .

II.1.5) Ca³kowita koñcowa warto¶æ zamówienia (bez VAT) obejmuj±ca wszystkie zamówienia i czê¶ci: 391922.40 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPULS Sp. z o.o., ul. Wilcza 18 m 12, 00-532 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJ¡CYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡
I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 391922.40
  • Oferta z najni¿sz± cen±: 391922.40 oferta z najwy¿sz± cen±: 709560.00
  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.