To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-19
Kraków: Dostawa kopert w roku 2012 dla ZUS Oddział w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 336321 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 406146 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Krakowie, ul. Pędzichów 27, 31-080 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 424 61 27, 4246500, faks (012) 424 61 47, 6345719.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kopert w roku 2012 dla ZUS Oddział w Krakowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopert dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Krakowie do magazynu Zamawiającego, zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Pędzichów 27 lub(i) przy ul. Zakopiańskiej 33 w Krakowie. Wszystkie koperty winny być kopertami samoklejącymi, zapewniającymi ochronę danych osobowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Postępowanie jest prowadzone w procedurze uproszczonej poniżej 125 000 euro..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30 - Koperty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHUP ADART SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PHUP ADART SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- PHUP ADART Spółka z o.o., ul. Hetmańska 10, 30-528 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39024,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40166,70
Oferta z najniższą ceną: 40166,70 / Oferta z najwyższą ceną: 48099,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi hotelarskie, gastronomiczne i konferencyjne na potrzeby organizowanej przez WFAiIS konferencji "XIII Workshop on Applications of Scanning Probe Microscopy - STM/AFM 2025"
- 72/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- 67/2025 Rewitalizacja i modernizacja unikatowego wieżowego Fortu nr 31 Św. Benedykt wraz z otaczającym terenem - zadanie 2.
- Sukcesywne dostawy wyrobów garmażeryjnych mrożonych do Górskiego Ośrodka Szkolno-Wypoczynkowego "Pod Durbaszką" w Jaworkach - Szczawnicy w 2025 r., filii MDK "DH" w Krakowie.
- Usługi serwisu i konserwacji instalacji wentylacji mechanicznej, C.O. i klimatyzacji
- Usługa przeglądu, naprawy i konserwacji turbozespołu (turbina parowa - generator) wraz z urządzeniami pomocniczymi w Zakładzie Termicznego Przekształcania
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.