Ogłoszenie z dnia 2008-11-27
Szczecin: Dostawa odzieży ochronnej i zabezpieczającej BHP
Numer ogłoszenia: 336213 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4403423, 4403523, faks 091 4403441.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej i zabezpieczającej BHP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: odzież ochronna i zabezpieczająca BHP Symbol kategorii CPV: - 18100000-0 - odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki, - 18830000-6 - obuwie ochronne - 18141000-9 - rękawice robocze II. ZAKRES ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: 1. Odpłatną dostawę przez Wykonawcę odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego w sposób szczegółowo określony przez Zamawiającego w § 3 i 4 wzoru umowy. III. TERMIN I MIEJSCE DOSTAWY : 1. Wykonawca dostarczy towar w dwóch równych partiach, stanowiących 50 % całości towaru, z każdego asortymentu na własny koszt oraz ryzyko do magazynu Zamawiającego w następujących terminach a) I partia towaru - 20 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, b) II partia towaru - do dnia 12.12.2008r. 2. Miejsce dostawy : Urząd Morski w Szczecinie, Magazyn Nr 1, Pl. Batorego 4 , 70-207 Szczecin. IV. WARUNKI DOSTAWY I ODBIORU TOWARU: 1. Wykonawca powiadomi Zamawiającego z 3-dniowym wyprzedzeniem o planowanym terminie dostawy. 2. Odbiór ilościowy zostanie dokonany każdorazowo na podstawie dokumentu magazynowego przyjęcie zewnętrzne PZ, sporządzonego w 2 egzemplarzach, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli stron, w siedzibie Zamawiającego. 3. Odbiór jakościowy zostanie dokonany każdorazowo na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego, sporządzonego w 2 egzemplarzach, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli stron, w siedzibie Zamawiającego. 4. Odbiór jakościowy rozpocznie się w 2 dniu roboczym od dnia odbioru i zakończy się po upływie 5 dnia roboczego. 5. Odbioru ilościowego i jakościowego ze strony Zamawiającego dokona Komisja powołana i zaakceptowana przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie. 6. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania osoby upoważnionej do wykonania czynności wskazanych w punkcie 2 i 3..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.83.00.00-6, 18.14.10.00-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 122500 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUPON S.A. PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TECHNICZNE SPRZĘTU POŻARNICZEGO I OCHRONNEGO, ul. Przestrzenna 6, 70-800 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 97142,52
- Oferta z najniższą ceną: 97142,52 oferta z najwyższą ceną: 113687,70
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług wsparcia psychoterapeutycznego, psychodietetycznego, doradztwa prawnego dla uczestników Projektu "Regionalne Centrum Kryzysowe"
- Dostawa, montaż i uruchomienie akomodacyjnych wyświetlaczy czasu wraz z włączeniem istniejącego sterownika sygnalizacji świetlnej do systemu dynamicznej koordynacji liniowej w dwóch lokalizacjach...
- Dostawa drobnych artykułów gospodarstwa domowego i artykułów biurowych dla SPSZOZ "Zdroje"
- Pomiary geodezyjne odkształceń i przemieszczeń obiektów mostowych w 2025
- Remont obiektów zlokalizowanych w rejonie działalności SOI Choszczno.
- "Wykonawstwo zastępcze - wykonanie nasadzeń drzew wraz z 3-letnią pielęgnacją w ramach zadania budowa obwodnicy Wałcza w ciągu S10
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków ochrony indywidualnej i higieny osobistej oraz odzieży i obuwia oraz rękawic roboczych i ochronnych na potrzeby PGO "Eko - MAZURY" Sp. z o.o. na okres 12 mies z podziałem na 2 części
- Dostawa zestawów pilarza
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Narol
- Sukcesywny zakup i dostawa odzieży oraz obuwia roboczego dla pracowników WSPR w Rzeszowie
- "Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej z podziałem na trzy części".
- Zakup wraz z dostawą sortów mundurowych oraz obuwia dla pracowników wewnętrznych służb ochrony Państwowego Muzeum Auschwitz Birkenau w Oświęcimiu
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.