To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-04
Ogłoszenie nr 336123 - 2016 z dnia 2016-11-04 r.
Wieliczka: "Naprawa i serwisowanie aparatury centrali telefonicznych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 316868-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny
4168300000, ul.
Park Kingi
1,
32020
Wieliczka, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 2787111, 12 2787132, faks
122 787 110, e-mail
marzena.siewruk@kopalnia-pp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kopalniawieliczka.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka Akcyjna-Górnictwo
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Naprawa i serwisowanie aparatury centrali telefonicznych"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KSW/2016/TEM/33
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) serwisowanie centrali telefonicznej marki ERICSSON typ MD-110 wraz z wyposażeniem obejmującym: a) zasilacze BML-351011/2 48Vdc/16A - 3szt., b) pełne oprogramowanie centrali zainstalowane na komputerze przenośnym, c) oprogramowanie tabs for Win dla 1500 numerów zainstalowane na komputerze stacjonarnym, 2) serwisowanie sprzętu: a) karty LIM - 1, szczegółowy wykaz zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji, b) karty LIM - 2, szczegółowy wykaz zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji. 2. Obowiązki Wykonawcy 2.1. W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) diagnozowania i usuwania zgłoszonych problemów występujących w systemie - na miejscu u Zamawiającego, 2) diagnozowania i usuwania zgłoszonych problemów występujących w systemie - zdalnie, 3) dokonywania raz na kwartał przeglądów serwisowych (na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę instrukcji), obejmujących sprawdzenie stabilności pracy systemu, kontrolę i analizę błędów pomiędzy przeglądami oraz wystawienie protokołu z dokonanego przeglądu, 4) diagnozowania oraz usuwania błędów i awarii systemu, 5) sprawowania dozoru nad oprogramowaniem, miedzy innymi w celu uniknięcia błędów, 6) udzielania telefonicznych porad i instrukcji mających na celu rozwiązywanie problemów, które mogą wystąpić w systemie. Porady i instrukcje będą udzielane przez specjalistów Wykonawcy, uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego, 7) wymiany niesprawnych części w serwisowanym sprzęcie na nowe i sprawne - na miejscu u Zamawiającego, 8) naprawy niesprawnych części w serwisowanym sprzęcie, 9) dostawy części na własny koszt, 10) utrzymywania w stanie gotowości magazynu części zamiennych, 11) świadczenia usług serwisowych, przez okres trwania umowy, każdego dnia tygodnia, o każdej porze, 12) podjęcia usług serwisowych w ciągu 2 godzin od momentu dokonania przez Zamawiającego zgłoszenia problemów, awarii, błędów systemu lub niesprawności serwisowanego sprzętu. 2.2. Wykonawca, w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, może zalecać Zamawiającemu, rodzaj i termin wykonania usług dla podzespołów i wyposażenia wyszczególnionych w pkt 1., 2.3. Wykonawca wyraża zgodę na dokonywanie napraw przez przeszkolonych pracowników Zamawiającego, w zakresie niezbędnym do funkcjonowania systemu, w sytuacjach szczególnych, wymagających podjęcia natychmiastowych działań, aby zminimalizować skutki nieprawidłowości w pracy systemu. W rozumieniu niniejszego zamówienia, za przeszkolonego pracownika Zamawiającego uważa się osobę posiadającą certyfikat szkolenia wydany przez producenta centrali - firmę Ericsson.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
32552310-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT180000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 199260.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa i montaż mieszalnika zaczynu iniekcyjnego"
- Dostawa specjalnego lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnochowicach
- "Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Projekt techniczny zabezpieczenia ociosu północnego komory "Warszawa""
- "Usługi transportu iniektu dla Kopalni soli "Wieliczka""
- "Wykonanie wykładzin chemoodpornych w zbiornikach technologicznych warzelni Kopalni Soli "Wieliczka""
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.