eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów MazowieckiPrzeprowadzenie kursów zawodowych dla osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-09

Ożarów Mazowiecki: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 336030 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Powiecie Warszawskim Zachodnim , ul. Poznańska 129/133, 05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 733 72 50, 733 72 52, faks 0-22 733 72 54.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie poniżej opisanych kursów zawodowych dla osób niepełnosprawnych: 1. Kurs Opiekun osoby starszej Liczba godzin - 2 grupy po 40 godzin dydaktycznych, łącznie 80 godzin dydaktycznych Liczba uczestników - 10 osób (2 grupy po 5 osób) Termin realizacji - październik - 15 grudnia 2014r. Miejsce realizacji - Teren DPS w Bramkach, ul. Północna 18, Bramki, 05-870 Błonie 2. Kurs profesjonalna pomoc domowa Liczba godzin - 2 grupy po 40 godzin dydaktycznych, łącznie 80 godzin dydaktycznych Liczba uczestników - 10 osób (2 grupy po 5 osób) Termin realizacji - październik - 15 grudnia 2014r. Miejsce realizacji - Teren DPS w Bramkach, ul. Północna 18, Bramki, 05-870 Błonie - 5 osób teren ŚDŚ w Łubcu, 05-084 Leszno, Łubiec 45 - 5 osób 3. Kurs florysta Liczba godzin - 2 grupy po 40 godzin dydaktycznych, łącznie 80 godzin dydaktycznych Liczba uczestników - 10 osób (2 grupy po 5 osób) Termin realizacji - październik - 15 grudnia 2014r. Miejsce realizacji - Teren DPS w Bramkach, ul. Północna 18, Bramki, 05-870 Błonie 4. Kurs operator urządzeń audiowizualnych Liczba godzin - 1 grupa, łącznie 40 godzin dydaktycznych Liczba uczestników - 5 osób Termin realizacji - październik - 15 grudnia 2014r. Miejsce realizacji - Teren DPS w Bramkach, ul. Północna 18, Bramki, 05-870 Błonie 5. Kurs montażu filmów video dla początkujących Liczba godzin - 1 grupa, łącznie 40 godzin dydaktycznych Liczba uczestników - 5 osób Termin realizacji - październik - 15 grudnia 2014r. Miejsce realizacji - Teren DPS w Bramkach, ul. Północna 18, Bramki, 05-870 Błonie 6. Kurs pomoc kucharza Liczba godzin - 1 grupa, 40 godzin dydaktycznych Liczba uczestników - 5 osób Termin realizacji - październik - 15 grudnia 2014r. Miejsce realizacji - Teren ŚDS w Łubcu, 05-084 Leszno, Łubiec 45 7. Kurs pomocnik stolarza Liczba godzin - 2 grupy po 40 godzin dydaktycznych, łącznie 80 godzin dydaktycznych Liczba uczestników - 8 osób (2 grupy po 4 osoby) Termin realizacji - październik - 15 grudnia 2014r. Miejsce realizacji - Teren DPS w Sadowej, ul. Jagodowa 2, 05-092 Łomianki 8. Kurs hodowli i pielęgnacji ozdobnych roślin doniczkowych Liczba godzin - 1 grupa, łącznie 40 godzin dydaktycznych Liczba uczestników - 5 osób Termin realizacji - październik - 15 grudnia 2014r. Miejsce realizacji - Teren DPS w Sadowej, ul. Jagodowa 2, 05-092 Łomianki 9. Kurs pomocnik cukiernika Liczba godzin - 1 grupa, łącznie 40 godzin dydaktycznych Liczba uczestników - 5 osób Termin realizacji - październik - 15 grudnia 2014r. Miejsce realizacji - Teren DPS w Sadowej, ul. Jagodowa 2, 05-092 Łomianki 10. Kurs krawiecki Liczba godzin - 1 grupa, łącznie 40 godzin dydaktycznych Liczba uczestników - 5 osób Termin realizacji - październik - 15 grudnia 2014r. Miejsce realizacji - Teren DPS w Sadowej, ul. Jagodowa 2, 05-092 Łomianki Pomoce dydaktyczne - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia materiałów oraz pomocy dydaktycznych niezbędnych do prawidłowego i efektywnego przeprowadzenia ww. kursów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek został spełniony na podstawie oświadczenia złożonego w związku z art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik nr 4 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony na podstawie Załącznika nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony na podstawie Załącznika nr 6 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony na podstawie Załącznika nr 6 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.7)

ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zastrzega się możliwość dokonania w umowie zmian, które nie są istotne, np. prawo do zmiany okresu realizacji umowy, zmiany terminu i zasad płatności oraz możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przewiduje się możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy, gdy: konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy oraz gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.pwz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Powiecie Warszawskim Zachodnim, ul. Poznańska 129/133, 05-850 Ożarów Mazowiecki, pok. nr 136.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Powiecie Warszawskim Zachodnim, ul. Poznańska 129/133, 05-850 Ożarów Mazowiecki, pok. nr 136.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pn. Aktywność szansą na lepsze jutro, realizowany w ramach Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, w ramach Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.