eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa sprzêtu komputerowego ZP/PN-39/13

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2013-08-20

Bia³ystok: Dostawa sprzêtu komputerowego ZP/PN-39/13
Numer og³oszenia: 335906 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku , ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23, 15-950 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rckik.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu komputerowego ZP/PN-39/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku i jego Oddzia³ów w Bielsku Podlaskim, Hajnówce, £om¿y i Suwa³kach: 1.1 Czê¶æ nr 1 - Dostawa, instalacja i konfiguracja skanera, drukarek laserowych, atramentowych i urz±dzeñ wielofunkcyjnych wraz z dostaw± materia³ów eksploatacyjnych; 1.2 Czê¶æ nr 2 - Dostawa, instalacja i konfiguracja drukarek termotransferowych drukarek do wydruku kart plastikowych wraz z dostaw± materia³ów eksploatacyjnych. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, zawieraj±cy rodzaj sprzêtu wraz z oprogramowaniem oraz jego wyposa¿eniem okre¶lony zosta³ w Specyfikacji technicznej, stanowi±cej Za³±cznik nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.00-5, 30.23.21.10-8, 32.42.00.00-3, 48.82.40.00-0, 50.31.20.00-5, 30.12.51.20-8, 30.19.23.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 1.1 Czê¶æ 1: 2 300,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce trzysta z³otych) 1.2 Czê¶æ 2: 1 000,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c z³otych). 2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    Specyfikacjê techniczn± - sporz±dzon± zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 1 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pe³nomocnictwo, je¿eli Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, okre¶laj±ce zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba ¿e Wykonawca dzia³a osobi¶cie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany w zawartej umowie na dostawê sprzêtu komputerowego w stosunku, do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cym zakresie: 1.1 przedmiotu umowy, tylko w przypadkach zaprzestania produkcji przez producenta oferowanych przez Wykonawcê sprzêtu (urz±dzenia, elementu), je¶li Wykonawca pomimo do³o¿enia nale¿ytej staranno¶ci nie móg³ uzyskaæ takiej informacji do chwili zawarcia umowy. W takim wypadku Wykonawca musi wykazaæ, i¿ do³o¿y³ nale¿ytej staranno¶ci, aby uzyskaæ od producenta informacjê odno¶nie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzêtu i zaoferowaæ w zamian przedmiot umowy o nie ni¿szych parametrach technicznych i funkcjonalno¶ci, kompatybilny ze sprzêtem (urz±dzeniem, elementem) Zamawiaj±cego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia w stosunku do specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia zaoferowanego przez niego w ofercie. 1.2 zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, nazwy itp.) lub zmiana wynikaj±ca z przekszta³cenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np. w formie sukcesji uniwersalnej; 1.3 zmiany podwykonawców z przyczyn losowych lub dzia³ania si³y wy¿szej, je¿eli Zamawiaj±cy zaakceptuje tak± zmianê; 1.4 zmiany cen - w nastêpuj±cych przypadkach: a) zmiany wynikaj±ce ze zmiany w prawie w³a¶ciwym dla podatków i ce³, które podwy¿sz± lub obni¿± cenê przedmiotu zamówienia, co w zale¿no¶ci od rodzaju zmian jakie bêd± mia³y miejsce, bêdzie skutkowa³o obni¿eniem lub podwy¿szeniem ceny jednostkowej brutto przedmiotu zamówienia, b) zmiany na korzy¶æ Zamawiaj±cego na skutek udzielonych rabatów, promocji, zmiany kursów walutowych. 2. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany w zawartej umowie na dostawê materia³ów eksploatacyjnych w stosunku, do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cym zakresie: 2.1 zmiany materia³u eksploatacyjnego na produkt o parametrach nie gorszych ni¿ w Za³±czniku nr 1 do umowy w przypadku, gdy producent zaprzestanie produkcji oferowanego materia³u; 2.2 zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, nazwy itp.) lub zmiana wynikaj±ca z przekszta³cenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np. w formie sukcesji uniwersalnej; 2.3 zmiany podwykonawców z przyczyn losowych lub dzia³ania si³y wy¿szej, je¿eli Zamawiaj±cy zaakceptuje tak± zmianê; 2.4 zmiany cen - w nastêpuj±cych przypadkach: a) zmiany wynikaj±ce ze zmiany w prawie w³a¶ciwym dla podatków i ce³, które podwy¿sz± lub obni¿± cenê przedmiotu zamówienia, co w zale¿no¶ci od rodzaju zmian jakie bêd± mia³y miejsce, bêdzie skutkowa³o obni¿eniem lub podwy¿szeniem ceny jednostkowej brutto przedmiotu zamówienia, b) zmiany na korzy¶æ Zamawiaj±cego na skutek udzielonych rabatów, promocji, zmiany kursów walutowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: SIWZ mo¿na odebraæ na pisemny wniosek Wykonawcy, osobi¶cie w siedzibie Zamawiaj±cego, pokój nr 204 lub drog± przesy³ki pocztowej. Koszt SIWZ - 22,40 z³ brutto (op³ata w Kasie lub przelewem).

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 28.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23, pokój nr 201 (Sekretariat), 15-950 Bia³ystok.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa, instalacja i konfiguracja skanera, drukarek laserowych, atramentowych i urz±dzeñ wielofunkcyjnych wraz z dostaw± materia³ów eksploatacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i konfiguracja: 1) Drukarki ig³owej z w±skim wa³kiem - 3 szt. 2) Drukarki laserowej mono z interfejsem sieciowym - 5 szt. 3) Drukarki laserowej kolor z interfejsem sieciowym - 3 szt. 4) Drukarki atramentowej kolorowej - 5 szt. 5) Urz±dzenia wielofunkcyjnego mono A4 - 5 szt. 6) Urz±dzenia wielofukcyjnego A4 kolor - 2 szt. 7) Skanera sieciowego A4 kolor - 1 szt.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.00-5, 30.23.21.10-8, 32.42.00.00-3, 48.82.40.00-0, 50.31.20.00-5, 30.12.51.20-8, 30.19.23.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa, instalacja i konfiguracja drukarek termotransferowych, drukarek do wydruku kart plastikowych wraz z dostaw± materia³ów eksploatacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i konfiguracja: 1) Drukarki termotransferowej do wydruku kodów - 12 szt. 2) Drukarki termotransferowej do wydruku etykiet - 1 szt. 3) Drukarki do wydruku kart plastikowych - 2 szt.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.00-5, 30.23.21.10-8, 32.42.00.00-3, 48.82.40.00-0, 50.31.20.00-5, 30.12.51.20-8, 30.19.23.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.