Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-24
Warszawa: Dostawa leków do Apteki Szpitala w podziale na pakiety.
Numer ogłoszenia: 335841 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków do Apteki Szpitala w podziale na pakiety..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków do apteki Szpitala w podziale na 12 pakietów. Wykonawca we własnym zakresie dostarczy określone niniejszą Specyfikacją leki. Szczegółowy wykaz leków oraz opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę leków w podziale na następujące pakiety : Pakiet 1 Antybiotyki inj. Pakiet 2 Antybiotyki różne formy Pakiet 3 Narkotyki Pakiet 4 Chemikalia Pakiet 5 Leki różne Pakiet 6 Płyny infuzyjne Pakiet 7 Leki okulistyczne Pakiet 8 Leki różne 2 Pakiet 9 Immunoglobulina Pakiet 10 Hemostatyki Pakiet 11 Albuminy Pakiet 12 Import docelowy 3. Dopuszcza się składanie ofert częściowych w podziale na pakiety - formularz cenowy -załącznik Nr 2. Pakiety od nr 1 do 11 muszą zawierać pełen asortyment wyspecyfikowanych leków (pozycji) w danym pakiecie; wyjątek stanowi pakiet 12 - import docelowy - dopuszcza się podział na poszczególne pozycje - załącznik Nr 2. 4. Miejsce dostawy leków w podziale na 12 pakietów: sukcesywne dostawy leków do Apteki Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej-Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. 5. Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości leków mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie. 6. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania zapotrzebowania CITO, NA RATUNEK w ciągu max 6 godz. od momentu zgłoszenia. 7. Termin dostarczenia zamawianego towaru - maksymalnie 48 godzin (2 dni robocze) od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faxem lub przez telefon). 8. Minimalny okres ważności dostarczanych leków musi wynosić 12 miesięcy- rok od daty dostawy. 9. Oprócz faktury VAT (dokument papierowy) musi być dostarczona dyskietka/płyta CD nagrana w systemie DATA FARM lub DR MALICKI. 10. Zmiana ilości (dawki/jednostki) leku w opakowaniu nie powoduje zmiany asortymentu. 11. Zamawiający dopuszcza składanie odpowiedników i synonimów danej pozycji opisu przedmiotu zamówienia z załącznika nr 2 SIWZ, pod warunkiem zagwarantowania tych samych właściwości leku oraz dawki. W takim przypadku należy podać nazwę handlową oferowanego odpowiedniego preparatu. 12. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza opakowania o innej niż podana, lecz zbliżonej pojemności - zapotrzebowanie na dany lek powinno być wówczas odpowiednio przeliczone, a ilość szt. w opakowaniach zgodna z zamówieniem( w przypadku wartości ułamkowych opakowania należy zaokrąglić je do pełnego). 13. Obliczenie poszczególnych pozycji w pakietach - załącznik Nr 2 Formularz cenowy może być przeliczona na jednostki/sztuki. 14. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą wskazanie producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 15. Nazwy podanych leków w załączniku nr 2 - formularz cenowy są nazwami handlowymi i powinny być traktowane jako przykład preparatu zawierającego daną substancję czynną w konkretnej dawce, postaci i ilości. Dopuszczamy -zamienniki leków, a użyte w specyfikacji nazwy nie sugerują producenta. 17. Oferowane przez Wykonawcę środki lecznicze (leki) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie wpisu do rejestru środków farmaceutycznych lub materiałów medycznych (dokument do wglądu na każde żądanie Zamawiającego). Należy dołączyć do oferty oświadczenie mówiące o spełnieniu warunku, że leki są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie wpisu do rejestru środków farmaceutycznych lub materiałów medycznych załączyć do oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.10.00-8, 33.69.21.00-8, 33.64.11.00-6, 33.69.00.00-3, 33.66.10.00-1, 15.62.21.10-8, 24.31.50.00-5, 24.31.33.20-0, 24.30.00.00-7, 09.22.13.00-7, 33.69.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie załącznik do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie załącznik do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie załącznik do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie załącznik do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie załącznik do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wymienione w SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: a) zwiększenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 2 do niniejszej umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy, o której mowa w § 1 ust. 2 niniejszej umowy, b) zmiany ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 2 do niniejszej umowy, w przypadku, o którym mowa w § 3 ust. 2 niniejszej umowy, c) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 2 do niniejszej umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian, d) zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 2 do niniejszej umowy, e) zakupu towaru o tych samych parametrach, lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie, f) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 1 ust. 7 niniejszej umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. 2 niniejszej umowy, g) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 2 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik tj. asortymentem równoważny lub biorównoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto, h) wprowadzenia wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; i) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 2 do niniejszej umowy w przypadku zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz, j) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 2 do niniejszej umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 3. Niedopuszczalne są pod rygorem nieważności zmiany postanowień umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które nie są wymienione w ust. 2. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 2 lit. b), c) oraz i) następują z mocy prawa i obowiązują od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. 5. Zmiany, o których mowa w ust. 2 lit. g) oraz j) mogą być dokonane na pisemny wniosek Wykonawcy w formie, o której mowa w ust. 1. 6. Wniosek, dotyczący sytuacji, o której mowa w ust. 2 lit. g) lub j) winien być opatrzony pismem od producenta poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy informującym o zaistnieniu przedmiotowej sytuacji. 7. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w ust. 2 lit. g) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego, jednak nie później niż w ciągu 7 dni, o wznowieniu produkcji przez producenta poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy. Zapisy ust. 6 stosuje się odpowiednio. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, a czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 9. W przypadku, o którym mowa w ust. 8, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego jw..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Antybiotyki inj..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w formularzu cenowym będącym załącznikiem Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.10.00-8, 33.69.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Antybiotyki różne formy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w formularzu cenowym będącym załącznikiem Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.64.11.00-6, 33.60.00.00-6, 33.69.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Narkotyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w formularzu cenowym będącym załącznikiem Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.10.00-1, 33.66.11.00-2, 33.66.12.00-3, 33.66.17.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Chemikalia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w formularzu cenowym będącym załącznikiem Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.62.21.10-8, 24.31.50.00-5, 24.31.33.20-0, 24.30.00.00-7, 09.22.13.00-7, 09.22.23.00-6, 24.95.14.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Leki różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w formularzu cenowym będącym załącznikiem Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.61.70.00-8, 33.62.12.00-1, 33.62.13.00-2, 33.62.20.00-6, 33.62.22.00-8, 33.62.23.00-9, 33.62.25.00-1, 33.62.27.00-3, 33.63.10.00-2, 33.63.11.00-3, 33.64.12.00-7, 33.64.13.00-8, 33.64.22.00-4, 33.67.50.00-2, 33.61.00.00-9, 33.61.10.00-6, 33.61.20.00-3, 33.61.30.00-0, 33.61.40.00-7, 33.66.16.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Płynyninfuzyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w formularzu cenowym będącym załącznikiem Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.20.00-7, 33.69.25.00-2, 33.69.27.00-4, 33.68.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Leki okulistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w formularzu cenowym będącym załącznikiem Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.66.21.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Leki różne 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w formularzu cenowym będącym załącznikiem Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.21.00-8, 33.62.20.00-6, 33.14.15.50-0, 33.66.10.00-1, 33.61.20.00-3, 33.63.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Immunoglobuliny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w formularzu cenowym będącym załącznikiem Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.15.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Hemostatyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w formularzu cenowym będącym załącznikiem Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Albuminy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w formularzu cenowym będącym załącznikiem Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.15.00-3, 33.69.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Import docelowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w formularzu cenowym będącym załącznikiem Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.21.00-8, 33.66.10.00-1, 33.62.23.00-9, 33.62.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa akcesoriów do sprzętu muzycznego dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej Wojska Polskiego będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Stary Kostrzyń poprzez remont zastawki w km 1+220 oraz w km 2+170 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
- Zakup i dostawa wyposażenia części laboratoryjnej / zabiegowej dla potrzeb Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w PIM MSWiA
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie): ciek Goczałkowicki w km 0+820-4+019, m. Goczałkowice-Zdrój, gm. Goczałkowice-Zdrój (rozmiar rzeczowy: 3,199 km)
- remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (5 lokali).
- "Usługa druku książek i czasopisma - 6 części"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roztwory stosowane w procesie pobierania i preparatyki oraz wykorzystywane w badaniach immunohematologicznych w RCKiK w Szczecinie
- Dostawa płynów infuzyjnych i produktów do żywienia dzieci dla szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa produktów leczniczych w ramach Programu lekowego
- Dostawa płynów infuzyjnych i preparatów do żywienia.
- "Sukcesywna dostawa leków do Jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o."
- Zakup produktu leczniczego Tezepelumab w ramach Programu Lekowego B.44
więcej: Wosk »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.