eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki DolneZorganizowanie i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla Uczestników Projektu Czas na aktywność w gminie Ustrzyki Dolne współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-20

Ustrzyki Dolne: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla Uczestników Projektu Czas na aktywność w gminie Ustrzyki Dolne współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 335836 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Wyzwolenia 7, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 4611868, 4613774, -75, -76, faks 013 4611868.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla Uczestników Projektu Czas na aktywność w gminie Ustrzyki Dolne współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów i szkoleń dla Uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Czas na aktywność w gminie Ustrzyki Dolne realizowanego w roku 2013 przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustrzykach Dolnych. Zamówienie składa się z 10 części. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do ogłoszenia. Wymagania i informacje dodatkowe dotyczące wszystkich części zamówienia: Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu - zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń o 1 - 2 osoby jak również istnieje możliwość odstąpienia od zawarcia umowy w przypadku braku osób chętnych do odbycia w/w szkoleń. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia. Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć, - Zestaw materiałów pomocniczych - notes + długopis i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia - wyposażenie w niezbędny sprzęt audiowizualny, komputer - możliwość ćwiczenia testów egzaminacyjnych, - Materiały szkoleniowe - podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi. Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność w pierwszym dniu szkolenia. Projekt materiałów szkoleniowych zostanie przekazany Zamawiającemu najpóźniej 7 dni przez rozpoczęciem szkolenia do akceptacji. - Dla realizacji zajęć praktycznych: dysponowanie placem manewrowym oraz sprzętem odpowiednim do charakteru szkolenia, - Zapewnienie odzieży roboczej oraz środków ochrony osobistej jeżeli wymaga tego charakter szkolenia, - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego - Catering w trakcie odbywania się zajęć, przerwy kawowe: napoje ciepłe i zimne, drobny poczęstunek: ciastka suche, paluszki a w przypadku gdy zajęcia trwają 6 godzin dydaktycznych w ciągu dnia lub więcej również gorący posiłek - obiad - drugie danie, w przypadku gdy uczestnik szkolenia korzysta z noclegów i wyżywienia w miejscowości odbywania się szkolenia - zapewnienie gorącego posiłku w trakcie zajęć nie jest wymagane - Prowadzenie list obecności i dziennika zajęć oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu - według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu - dokumenty te wraz z rachunkiem należy po zakończeniu szkolenia przekazać Zamawiającemu - Prowadzenie list potwierdzających odbiór materiałów pomocniczych i szkoleniowych oraz skorzystanie z cateringu / wyżywienia - Wydanie zaświadczeń / certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia - W przypadku szkoleń kończących się egzaminem państwowym - koszt tego jednokrotnego podejścia do egzaminu pokryje Wykonawca, w przypadku nie zaliczenia egzaminu przez uczestnika skutkującego nie uzyskaniem uprawnień w pierwszym terminie wraz z rachunkiem należy przekazać dowód opłacenia egzaminu oraz dokument potwierdzający zgłoszenie uczestnika na egzamin. UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu uczestników szkoleń na zajęcia pokrywa zamawiający.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: posiada uprawnienia do wykonania zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm., tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - załącznik nr 5 - Doświadczenie wykonawcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania odpowiedniego potencjału technicznego będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz winien obejmować w szczególności: salę szkoleniową, wyposażenie sali szkoleniowej, wyszczególnienie zaplecza technicznego wykorzystywanego do zajęć praktycznych odpowiednio do rodzaju szkolenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży pisemne oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust.1 ustawy 4 sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy polegających na: - zmianie terminu rozpoczęcia / zakończenia realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy - ponownym skalkulowaniu wynagrodzenia wykonawcy w przypadku nagłej i znacznej rezygnacji uczestników szkoleń lub zwiększenia się liczby uczestników szkoleń w sytuacji gdy grupa docelowa uczestników szkoleń będzie inna niż przewidziana w opisie przedmiotu zamówienia SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ustrzyki-dolne.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustrzykach Dolnych ul. Wyzwolenia 7 38-700 Ustrzyki Dolne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustrzykach Dolnych ul. Wyzwolenia 7 38-700 Ustrzyki Dolne.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Czas na aktywność w gminie Ustrzyki Dolne współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia Operator koparko - ładowarki kl. III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba 2. liczba godzin zajęć: nie mniej niż 176 godzin, w tym: teoria: nie mniej niż 116 godzin, praktyka: nie mniej niż 60 godzin, 3. szkolenie winno być zrealizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych - Dz. U. Nr 118, poz. 1263, 4. miejsce realizacji szkolenia: szkolenie winno być zrealizowane w odległości nie większej niż 120 km od Ustrzyk Dolnych, w przypadku gdy miejscowość w której będą odbywały się zajęcia położona jest w odległości większej niż 40 km od Ustrzyk Dolnych wykonawca winien zapewnić kursantowi również noclegi i całodzienne wyżywienie, w takiej sytuacji koszt wyżywienia i noclegów należy podać w ofercie oddzielnie od ceny szkolenia; 5. w kalkulacji kosztów szkolenia należy uwzględnić informacje i wymagania dodatkowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń Prawo jazdy kat. C, Prawo jazdy kat. C+E i Kwalifikacja wstępna przyspieszona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: Prawo jazdy kat. C 1. szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba; 2. szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27.10.2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów - Dz. U. z 31 października 2005 r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm. 3. miejsce realizacji szkolenia: szkolenie winno być zrealizowane w odległości nie większej niż 40 km od Ustrzyk Dolnych; 4. w kalkulacji kosztów szkolenia należy uwzględnić informacje i wymagania dodatkowe Prawo jazdy kat. C + E 1. szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba 2. szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym: rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27.10.2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów - Dz. U. z 31 października 2005 r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm. 3. miejsce realizacji szkolenia: szkolenie winno być zrealizowane w odległości nie większej niż 40 km od Ustrzyk Dolnych 4. w kalkulacji kosztów szkolenia należy uwzględnić informacje i wymagania dodatkowe Kwalifikacja wstępna przyspieszona 1. szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba 2. szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym: rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1.04.2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy - Dz. U. Nr 53, poz. 314, ustawą z dnia 6.09.2001 r. o transporcie drogowym - Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm. 3. miejsce realizacji szkolenia: szkolenie winno być zrealizowane w odległości nie większej niż 40 km od Ustrzyk Dolnych 4. w kalkulacji kosztów szkolenia należy uwzględnić informacje i wymagania dodatkowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia Operator wózków jezdniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Operator wózków jezdniowych 1. szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 2 osoby 2. Liczba godzin zajęć: nie mniej niż: 67 godzin, w tym: teoria nie mniej niż 52 godzin, praktyka nie mniej niż 15 godzin 3. Szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności: Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 10.05.2002 r. w sprawie BHP przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym - Dz. U. nr 70 z dn. 08.06.2002 r., poz. 650, decyzja nr 11 Ministra Przemysłu i Handlu z dn. 19.05.1992 r. w sprawie kursów dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym 4. Szkolenie winno dawać uprawnienia do obsługi wszystkich typów wózków - w tym wózków bocznych, wózków z unoszoną kabiną, wózków unoszących sterowanych z poziomu roboczego, wózków do wąskich korytarzy oraz wymiany LPG 5. Uczestnik szkolenia po jego zakończeniu otrzyma dokument potwierdzający uzyskanie uprawnień w języku polskim oraz obcym 6. miejsce realizacji szkolenia: szkolenie winno być zrealizowane w odległości nie większej niż 300 km od Ustrzyk Dolnych, w przypadku gdy miejscowość w której będą odbywały się zajęcia położona jest w odległości większej niż 40 km od Ustrzyk Dolnych wykonawca winien zapewnić kursantowi również noclegi i całodzienne wyżywienie - w takiej sytuacji koszt noclegów i wyżywienia należy oszacować oddzielnie od ceny szkolenia 7. w kalkulacji kosztów szkolenia należy uwzględnić informacje i wymagania dodatkowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń: Kelner / barman z obsługą kasy fiskalnej, Obsługa kasy fiskalnej, Opiekunka dzieci i osób starszych, Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: Kelner / barman z obsługą kasy fiskalnej 1. Szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba 2. Liczba godzin zajęć: nie mniej niż: 160 godzin, w tym: teoria nie mniej niż 40 godzin, praktyka nie mniej niż 120 godzin 3. szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 17.02.2012 r. poz. 186 4. miejsce realizacji szkolenia: szkolenie winno być zrealizowane na terenie Ustrzyk Dolnych 5. w kalkulacji kosztów szkolenia należy uwzględnić informacje i wymagania dodatkowe Obsługa kasy fiskalnej 1. Szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba 2. Liczba godzin zajęć: nie mniej niż: 15 godzin, w tym: teoria nie mniej niż 2 godziny, praktyka nie mniej niż 13 godzin 3. szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 17.02.2012 r. poz. 186 4. miejsce realizacji szkolenia: szkolenie winno być zrealizowane na terenie Ustrzyk Dolnych 5. w kalkulacji kosztów szkolenia należy uwzględnić informacje i wymagania dodatkowe Opiekunka dzieci i osób starszych 1. Szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 4 osoby 2. Liczba godzin zajęć: nie mniej niż: 180 godzin, w tym: teoria nie mniej niż 100 godzin, praktyka nie mniej niż 80 godzin 3. szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 17.02.2012 r. poz. 186 4. miejsce realizacji szkolenia: szkolenie winno być zrealizowane na terenie Ustrzyk Dolnych. 5. w kalkulacji kosztów szkolenia należy uwzględnić informacje i wymagania dodatkowe Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych 1. Szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 5 osób 2. Liczba godzin zajęć: nie mniej niż: 180 godzin, w tym: teoria nie mniej niż 100 godzin, praktyka nie mniej niż 80 godzin 3. szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 17.02.2012 r. poz. 186 4. miejsce realizacji szkolenia: szkolenie winno być zrealizowane na terenie Ustrzyk Dolnych 5. w kalkulacji kosztów szkolenia należy uwzględnić informacje i wymagania dodatkowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia Prawo jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Prawo jazdy kat. B 1. Szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 9 osób 2. szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności: rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27.10.2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów - Dz. U. z 31 października 2005 r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm. 3. miejsce realizacji szkolenia: zajęcia teoretyczne w ramach szkolenia winny być zrealizowane na terenie Ustrzyk Dolnych 4. w kalkulacji kosztów szkolenia należy uwzględnić informacje i wymagania dodatkowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia Pilarz / drwal.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Pilarz / drwal 1. Szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba 2. Liczba godzin zajęć oraz program szkolenia winny być zgodne z zarządzeniem nr 41 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 2.07.1998 r. w sprawie ramowego programu kursu dla drwali - operatorów pilarki z wiedzy i umiejętności wymaganych do wykonywania zawodu. 3. szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z zarządzeniem nr 41 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 2.07.1998 r. w sprawie ramowego programu kursu dla drwali - operatorów pilarki z wiedzy i umiejętności wymaganych do wykonywania zawodu, ustawą o lasach z dnia 28.09.1991 r. - Dz. U. Nr 101, poz. 444 z późn. zm., rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 17.02.2012 r. poz. 186 4. miejsce realizacji szkolenia: szkolenie winno być zrealizowane w odległości nie większej niż 120 km od Ustrzyk Dolnych, w przypadku gdy miejscowość w której będą odbywały się zajęcia położona jest w odległości większej niż 30 km od Ustrzyk Dolnych wykonawca winien zapewnić kursantowi również noclegi i całodzienne wyżywienie - w takiej sytuacji koszt noclegów i wyżywienia należy w ofercie podać oddzielnie od ceny szkolenia 5. w kalkulacji kosztów szkolenia należy uwzględnić informacje i wymagania dodatkowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeprowadzenia szkolenia Kurs archiwalno - kancelaryjny I stopnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Kurs archiwalno - kancelaryjny I stopnia 1. Szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba 2. Liczba godzin zajęć: nie mniej niż: 32 godziny zajęć dydaktycznych 3. szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 17.02.2012 r. poz. 186 4. miejsce realizacji szkolenia: szkolenie winno być zrealizowane w odległości nie większej niż 300 km od Ustrzyk Dolnych, w przypadku gdy miejscowość w której będą odbywały się zajęcia położona jest w odległości większej niż 40 km od Ustrzyk Dolnych wykonawca winien zapewnić kursantowi również noclegi i całodzienne wyżywienie - w takiej sytuacji koszt noclegów i wyżywienia należy oszacować oddzielnie od ceny szkolenia 5. w kalkulacji kosztów szkolenia należy uwzględnić informacje i wymagania dodatkowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia Florystyka / bukieciarstwo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Florystyka / bukieciarstwo 1. Szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 2 osoby 2. Liczba godzin zajęć: nie mniej niż: 80 godzin zajęć dydaktycznych 6. szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 17.02.2012 r. poz. 186 3. miejsce realizacji szkolenia: szkolenie winno być zrealizowane w odległości nie większej niż 120 km od Ustrzyk Dolnych, w przypadku gdy miejscowość w której będą odbywały się zajęcia położona jest w odległości większej niż 40 km od Ustrzyk Dolnych wykonawca winien zapewnić kursantowi również noclegi i całodzienne wyżywienie - w takiej sytuacji koszt noclegów i wyżywienia należy oszacować oddzielnie od ceny szkolenia 4. w kalkulacji kosztów szkolenia należy uwzględnić informacje i wymagania dodatkowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia Glazurnik / posadzkarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Glazurnik / posadzkarz 1. Szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba 2. Liczba godzin zajęć: nie mniej niż: 120 godzin zajęć dydaktycznych, w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych i 100 godzin zajęć praktycznych 3. szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 17.02.2012 r. poz. 186 4. miejsce realizacji szkolenia: szkolenie winno być zrealizowane w odległości nie większej niż 120 km od Ustrzyk Dolnych, w przypadku gdy miejscowość w której będą odbywały się zajęcia położona jest w odległości większej niż 40 km od Ustrzyk Dolnych wykonawca winien zapewnić kursantowi również noclegi i całodzienne wyżywienie - w takiej sytuacji koszt noclegów i wyżywienia należy oszacować oddzielnie od ceny szkolenia 5. w kalkulacji kosztów szkolenia należy uwzględnić informacje i wymagania dodatkowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 40

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia Spawanie metodą TIG-141 w zakresie wykonywania spoin pachwinowych w złączach blach i rur.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Spawanie metodą TIG-141 w zakresie wykonywania spoin pachwinowych w złączach blach i rur 1. Szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba 2. Liczba godzin zajęć: nie mniej niż: 100 godzin zajęć dydaktycznych, w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych 3. szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 17.02.2012 r. poz. 186 4. program szkolenia winien być zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, wykonawca winien posiadać atest albo zezwolenie Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach potwierdzające, że może prowadzić szkolenia na podstawie wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach 5. miejsce realizacji szkolenia: szkolenie winno być zrealizowane w odległości nie większej niż 300 km od Ustrzyk Dolnych, w przypadku gdy miejscowość w której będą odbywały się zajęcia położona jest w odległości większej niż 40 km od Ustrzyk Dolnych wykonawca winien zapewnić kursantowi również noclegi i całodzienne wyżywienie - w takiej sytuacji koszt noclegów i wyżywienia należy oszacować oddzielnie od ceny szkolenia 6. w kalkulacji kosztów szkolenia należy uwzględnić informacje i wymagania dodatkowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.