Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-28
Warszawa: DOSTAWA I WDROŻENIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DO OBSŁUGI PRZYCHODNI WRAZ Z NIEZBĘDNYM SPRZĘTEM KOMPUTEROWY I ZESTAWIENIEM ŁĄCZ JEDNOSTEK ZAMAWIAJĄCEGO
Numer ogłoszenia: 335800 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej dla Szkół Wyższych , ul. Mochnackiego 10, 02-042 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8225740, faks 022 8221453.
- Adres strony internetowej zamawiającego: nie posiada
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I WDROŻENIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DO OBSŁUGI PRZYCHODNI WRAZ Z NIEZBĘDNYM SPRZĘTEM KOMPUTEROWY I ZESTAWIENIEM ŁĄCZ JEDNOSTEK ZAMAWIAJĄCEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) ZADANIE I - ZESTAWIENIE ŁĄCZ JEDNOSTEK ZAMAWIAJĄCEGO Zamawiający wymaga aby zestawienie łącz zostało zrealizowane we wszystkich jednostkach organizacyjnych Zamawiającego tj.: - CENTRALA - Przychodnia Specjalistyczna przy ul. Mochnackiego 10 w Warszawie - wymagane połączenie radiowe o min. przepustowości 6 Mb - Przychodnia Specjalistyczna przy ul. Waryńskiego 10a w Warszawie - wymagane połączenie radiowe o min. przepustowości 2 Mb - Przychodnia Specjalistyczna przy ul. Krakowskie Przedmieście 24 na 26 - dopuszczalne połączenie światłowodowe o min. przepustowości 2 Mb - Gabinety Lekarskie przy ul. Narbutta 85 - wymagane połączenie radiowe o min. przepustowości 1 Mb - Gabinety Lekarskie przy ul. Żwirki i Wigury 95 na 97 w Warszawie - wymagane połączenie radiowe o min. przepustowości 1 Mb - Gabinety Lekarskie przy ul. Smyczkowej 5 na 7 w Warszawie - wymagane połączenie radiowe o min. przepustowości 1 Mb - Gabinety Lekarskie przy ul. Okólnik 2a w Warszawie - wymagane połączenie radiowe o min. przepustowości 1 Mb b) ZADANIE II - SPRZĘT KOMPUTEROWY Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu w ilościach określonych poniżej o minimalnych parametrach wskazanych w załączniku 1B do SIWZ Serwery Ilość (szt.) Serwer bazodanowy 1 Serwer terminali 1 Zestaw komputerowy nr 1 Ilość (szt.) Stacja robocza typ 1 45 Monitor 19 45 Drukarka laserowa typ 1 20 Drukarka laserowa typ 2 25 Zestaw komputerowy nr 2 Ilość (szt.) Stacja robocza typ 2 3 Monitor 22 3 Drukarka laserowa typ 3 3 laptopy Ilość (szt.) laptop 6 oprogramowanie Ilość licencji (szt.) Oprogramowanie do pracy terminalowej Citrix lub równoważny* 90 R18-02785 WinSvrCAL 2008 OLP NL Gov DvcCAL lub równoważny* 200 Licencje Office Standard lub SB OEM PL lub równoważny* 20 P72-04229 WinSvrEnt 2008R2 OLP NL Gov lub równoważny* 1 P73-04992 WinSvrStd 2008R2 OLP NL Gov lub równoważny* 2 Oprogramowanie antywirusowe dla 75 stacji oraz 4 serwerów Windows np. NOD 32 lub równoważny 79 * równoważne co do funkcjonalności i gwarantujące poprawną pracę z aplikacją oraz na łączach o niskiej przepustowości Pozostały sprzęt Ilość (szt.) Zasilacz awaryjny centralny 1 Zasilacz awaryjny lokalny 7 Kamera bezprzewodowa 7 Przełączniki KVM 1 Projektor multimedialny 1 Urządzenie sieciowe typ 1 6 Urządzenie sieciowe typ 2 1 Switch typ 1 6 Switch typ 2 5 Switch typ 3 1 Obudowa sieciowa HDD 1 Dysk twardy (do posiadanego serwera HP ML 350 G5) 2 Pamięć 2 GB (do posiadanego serwera HP ML 350 G5) 1 Patchcord UTP RJ45/RJ45 kat. 6, 2.0 m 100 Patchcord UTP RJ45/RJ45 kat. 6, 3.0 m 50 Patchcord UTP RJ45/RJ45 kat. 6, 5.0 m 50 Kabel USB 2.0 typu A-B 45 c) ZADANIE III - SYSTEM INFORMATYCZNY DO OBSŁUGI PRZYCHODNI CENTRALA - Przychodnia Specjalistyczna przy ul. Mochnackiego 10 w Warszawie, Moduł przychodni liczba licencji REJESTRACJA 3 GABINET LEKARSKI - OGÓLNY (różne specjalności nie wymagające odrębnej dokumentacji medycznej) 15 GABINET LEKARSKI - STOMATOLOGIA 1 GABINET LEKARSKI - OKULISTYKA 1 GABINET LEKARSKI - MEDYCYNA PRACY 2 RAPORTY 3 STATYSTYKA 3 KONTRAKTY 2 ROZLICZENIA NFZ 2 DEKLARACJE 2 USŁUGI 1 KASA 1 ADMINISTRATOR 1 RAZEM 37 Przychodnia Specjalistyczna przy ul. Waryńskiego 10a w Warszawie, Moduł przychodni liczba licencji REJESTRACJA 3 GABINET LEKARSKI - OGÓLNY (różne specjalności nie wymagające odrębnej dokumentacji medycznej) 8 GABINET LEKARSKI - STOMATOLOGIA 1 GABINET LEKARSKI - REHABILITACJA 2 GABINET LEKARSKI - OKULISTYKA 1 GABINET LEKARSKI - MEDYCYNA PRACY 2 PRACOWNIA DIAGNOSTYCZNA 1 DEKLARACJE 1 RAZEM 19 Przychodnia Specjalistyczna przy ul. Krakowskie Przedmieście 24 na 26 Moduł przychodni liczba licencji REJESTRACJA 2 GABINET LEKARSKI - OGÓLNY (różne specjalności nie wymagające odrębnej dokumentacji medycznej) 6 GABINET LEKARSKI - STOMATOLOGIA 1 GABINET LEKARSKI - MEDYCYNA PRACY 1 DEKLARACJE 1 KASA 1 RAZEM 12 Gabinety Lekarskie przy ul. Narbutta 85, Moduł przychodni liczba licencji REJESTRACJA 1 GABINET LEKARSKI - OGÓLNY (różne specjalności nie wymagające odrębnej dokumentacji medycznej) 1 GABINET LEKARSKI - STOMATOLOGIA 1 GABINET LEKARSKI - MEDYCYNA PRACY 1 DEKLARACJE 1 KASA 1 RAZEM 6 Gabinety Lekarskie przy ul. Żwirki i Wigury 95 na 97 w Warszawie, Moduł przychodni liczba licencji REJESTRACJA 1 GABINET LEKARSKI - OGÓLNY (różne specjalności nie wymagające odrębnej dokumentacji medycznej) 1 GABINET LEKARSKI - STOMATOLOGIA 1 DEKLARACJE 1 KASA 1 RAZEM 5 Gabinety Lekarskie przy ul. Smyczkowej 5 na 7 w Warszawie, Moduł przychodni liczba licencji REJESTRACJA 1 DEKLARACJE 1 KASA 1 RAZEM 3 Gabinety Lekarskie przy ul. Okólnik 2a w Warszawie Moduł przychodni liczba licencji REJESTRACJA 1 GABINET LEKARSKI - OGÓLNY (różne specjalności nie wymagające odrębnej dokumentacji medycznej) 1 GABINET LEKARSKI - STOMATOLOGIA 1 DEKLARACJE 1 KASA 1 RAZEM 5 Zamawiający wymaga aby oprogramowanie aplikacyjne było licencjonowane na stanowiska. Do oferty należy załączyć propozycję dokumentu licencyjnego dla oprogramowania aplikacyjnego. 4.5. OFEROWANY SYSTEM MUSI SPEŁNIAĆ WYMAGANIA AKTÓW PRAWNYCH, DO KTÓRYCH PRZESTRZEGANIA ZOBLIGOWANE SĄ ZAKŁADY OPIEKI ZDROWOTNEJ, W SZCZEGÓLNOŚCI USTAW I ROZPORZĄDZEŃ DOTYCZĄCYCH: a) Zakładów opieki zdrowotnej, b) Ratownictwa medycznego, c) Rozliczeń i sprawozdawczości do NFZ, d) Rodzaju i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania, e) Ochrony danych osobowych, f) Informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne, g) Rachunkowości i sposobu liczenia kosztów w SPZOZ. 4.6. WDROŻENIE, INSTALACJA, KONFIGURACJA I SZKOLENIA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO, Wykonawca w ramach dostawy dostarczy, zainstaluje, skonfiguruje do potrzeb Zamawiającego system informatyczny wraz ze wszelkim niezbędnym dla jego funkcjonowania oprogramowaniem dodatkowym oraz przeszkoli w zakresie obsługi użytkowników oraz administratorów. Podczas szkolenia użytkowników musi zostać przekazana niezbędna wiedza do poprawnego użytkowania systemu w obrębie poszczególnych modułów w zakresie wprowadzania danych, tworzenia raportów, wykonywania analiz i sprawozdań, tworzenia dokumentów i przekazywania danych innym jednostkom organizacyjnym zakładu oraz instytucjom do tego upoważnionym. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty proponowany harmonogram realizacji projektu - dostawy i wdrożenia Systemu Informatycznego dla Zamawiającego, o którym mowa w umowie. - W zakresie szkoleń dla administratorów wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia w zakresie: - administrowanie-zarządzania oferowanymi bazami danych - 1 administrator, - administrowanie-zarządzanie oferowanym system operacyjnym - 1 administrator (w przypadku konieczności zaoferowania prze wykonawcę innego systemu niż będący w posiadaniu Zamawiającego). Oferowany system informatyczny musi posiadać zaimplementowany standard wymiany informacji w systemach medycznych HL7 - w tym zakresie wymaga się od Wykonawcy załączenia do oferty stosownego oświadczenia oraz opisu zawierającego obsługiwaną wersje HL7 jak również wykaz, strukturę oraz opis komunikatów przewidzianych do wykorzystania przez Wykonawcę w przyszłej komunikacji. 4.7. USŁUGI GWARANCYJNE I SERWISOWE. 1) Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność systemu poprzez bezpłatne usuwanie błędów w oprogramowaniu przez okres 36 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia, dostarczanie nowych, zgodnych technologicznie wersji elementów systemu informatycznego, które powstają w związku ze zmianami w przepisach i normach, które system wykorzystuje lub, na których opiera swoje założenia funkcjonalne. 2) Po upływie 36 miesięcy Wykonawca zobowiązuje się na dalsze świadczenie usług serwisowych zgodnie z obowiązującym cennikiem po każdorazowej akceptacji Zamawiającego. 3) Wykonawca dostarczy dokumentację w wersji elektronicznej i na wydruku, pozwalającą Zamawiającemu na samodzielne uczenie się obsługi oprogramowania. 4) Wykonawca zapewni gwarancję na oferowany sprzęt komputerowy o następujących minimalnych okresach: - Serwery: 36 miesięcy w miejscu instalacji - Laptopy: 36 miesięcy w miejscu instalacji - Komputery: 36 miesięcy w miejscu instalacji - Monitory: 36 miesięcy w miejscu instalacji - Drukarki: 12 miesięcy, - Zasilacze awaryjny: 24 miesiące - Przełączniki KVM: 24 miesiące - Kamera bezprzewodowa: 24 miesiące - Projektor multimedialny: 24 miesiące.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.40.00 - Stacje robocze 48.82.00.00 - Serwery 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp spełniają warunki określone poniżej: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy - Pzp. 2. warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy - Pzp muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy - Pzp mogą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 tys. zł, wykonawcy załączą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia 500 tys zł, bez jakichkolwiek podlimitów w granicach sumy ubezpieczenia, jako górnej granicy odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń, w szczególności za jedno zdarzenie, szkody określonego rodzaju lub z tytułu określonych ryzyk, 4. wykażą się realizacją, co najmniej 1 dostawą systemu informatycznego dla zakładu lecznictwa otwartego obejmującego swym zakresem dostawę i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego w części medycznej, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 500 tys zł brutto zrealizowanej w lecznictwie otwartym w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i odbiorców, 5. dysponują następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: - minimum jeden kierownik projektu (posiadający certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 na poziomie Practitioner lub równoważny, który uczestniczył w minimum jednym wdrożeniu systemu informatycznego w zakresie części medycznej i administracyjnej dla ZOZ na stanowisku kierownika projektu), - minimum trzej specjaliści w zakresie wdrożenia systemów informatycznych w zakresie części medycznej dla ZOZ (udział w minimum jednym wdrożeniu na stanowisku wdrożeniowca), - minimum jeden inżynier z ważnym certyfikatem producenta oferowanego sprzętu sieciowego 6. potwierdzą, że zaoferowany sprzęt komputerowy i oprogramowanie aplikacyjne posiada zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że odpowiadają normom: - ISO 9001:2000 lub równoważny (dla producenta sprzętu komputerowego), - Deklaracja zgodności znak CE (dla sprzętu komputerowego), - TCO 99 lub równoważny (dla zaoferowanych monitorów), 7. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: - Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż: - Wykonawca oprogramowania aplikacyjnego spełnia wymogi jakościowe, co najmniej w zakresie projektowania i wykonywania systemów informatycznych, np.: certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny, - podmiot świadczący usługi wdrożenia i serwisu oprogramowania aplikacyjnego spełnia wymogi jakościowe co najmniej w zakresie wdrożenia systemów informatycznych oraz świadczenia do nich usług serwisowych, np.: certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaproszenia Wykonawców, którzy złożyli oferty, a ich oferta nie została odrzucona lub nie zostali wykluczeni na prezentacje oferowanego oprogramowania aplikacyjnego oraz weryfikacje zapisów oferty. Podczas prezentacji systemu Zamawiający dokona weryfikacji wybranych przez siebie wymagań i parametrów wymaganych i ocenianych wykazanych w poniższej SIWZ. Prezentacja musi być przeprowadzona na testowym środowisku z przykładową bazą danych. Prezentowane oprogramowanie aplikacyjne musi być zainstalowane na sprzęcie Wykonawcy. W trakcie prezentacji komisja powołana do przeprowadzenia postępowania oceni zgodność z prawdą zamieszczonych w ofercie informacji. W każdej z ofert zostanie sprawdzona ta sama funkcjonalność - wymagania i parametry wymagane i oceniane. Stwierdzenie jakiejkolwiek niezgodności z deklaracją w ofercie w zakresie wymagań i parametrów wymaganych i ocenianych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w rozdziale 8 SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełniony i podpisany przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentowania wykonawcy Szczegółowy opis funkcjonalności systemu informatycznego Załącznik nr 1A do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Szczegółowy opis wymagań sprzętu komputerowego Załącznik nr 1B do SIWZ. 3) Wypełniony i podpisany przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Wypełniony i podpisany przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentowania wykonawcy Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (art. 22 ustawy Pzp), stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ; 6) Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (art. 24 ustawy Pzp), stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ 7) Podpisane oświadczenie, że wykonawca zagwarantuje fizyczną obecność serwisanta w przypadku pojawienia się awarii, której nie można usunąć zdalnie, stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ; 8) Wypełniony i podpisany przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentowania wykonawcy -Potencjał kadrowy wykonawcy-podmiotów składających ofertę wspólnie - stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. 9) Wypełniony i podpisany przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentowania wykonawcy -Doświadczenie wykonawcy-podmiotów składających ofertę wspólnie - stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 10) Parafowany przez wykonawcę projekt umowy (wraz z załącznikami) stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ. 11) Wzór protokołu odbioru załącznik nr.10 12) Pozostałe dokumenty wymagane zapisami SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku podmiotów występujących wspólnie również dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną. b. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. d. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. W celu potwierdzenia że oferowane przez wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom jakościowym określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż: - Wykonawca oprogramowania aplikacyjnego spełnia wymogi jakościowe, co najmniej w zakresie projektowania i wykonywania systemów informatycznych, np.: certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny, - podmiot świadczący usługi wdrożenia i serwisu oprogramowania aplikacyjnego spełnia wymogi jakościowe co najmniej w zakresie wdrożenia systemów informatycznych oraz świadczenia do nich usług serwisowych, np.: certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny. b. potwierdzą, że zaoferowany sprzęt komputerowy i oprogramowanie aplikacyjne posiada zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że odpowiadają normom: - ISO 9001:2000 lub równoważny (dla producenta sprzętu komputerowego), - Deklaracja zgodności znak CE (dla sprzętu komputerowego), - TCO 99 lub równoważny (dla zaoferowanych monitorów) 4. Jako dokumenty potwierdzający, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: - Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 500 tys zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 tys zł bez jakichkolwiek podlimitów w granicach sumy ubezpieczenia, jako górnej granicy odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń, w szczególności za jedno zdarzenie, szkody określonego rodzaju lub z tytułu określonych ryzyk 5. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda a. Wykaz wykonanych dostaw: co najmniej 1 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawę i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego w części medycznej, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 500 tys zł brutto zrealizowanej w lecznictwie otwartym. Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 7 do specyfikacji. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, iż przedmiotowe dostawy został wykonane należycie. b. Wykaz osób którymi dysponuj lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 6): - minimum jeden kierownik projektu (posiadający certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 na poziomie Practitioner lub równoważny, który uczestniczył w minimum jednym wdrożeniu systemu informatycznego w zakresie części medycznej dla ZOZ na stanowisku kierownika projektu), - minimum trzej specjaliści w zakresie wdrożenia systemów informatycznych w zakresie części medycznej dla ZOZ (udział w minimum jednym wdrożeniu na stanowisku wdrożeniowca), - minimum jeden inżynier z ważnym certyfikatem producenta oferowanego sprzętu sieciowego Do oferty należy dołączyć kopię dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt. a, b, i c składa: a. dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ze: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp (w punkcie w jakim dotyczy danego Wykonawcy ze względu na form organizacyjną jaką przyjmie w obrocie gospodarczym). Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio, kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania. 7. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. 8. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności pomiędzy deklaracją wykonawcy, a stanem faktycznym skutkować to będzie wykluczeniem wykonawcy (art.24 ust.2 pkt.2 pzp)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Ocena fukcjonalności - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat@palmamed.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 11:00, miejsce: 02-042 Warszawa ul. Mochnackiego 10 pokój 92 II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi autoryzowanego gwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego produktów składających się na rozwiązanie Hitachi Content Platform (HCP)
- Świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów kastracji oraz elektronicznego znakowania psów i kotów, których właściciele zamieszkują na terenie m.st. Warszawy
- Przygotowanie i przeprowadzenie kontroli przedsięwzięć MŚP w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w zakresie inwestycji A2.2.1
- Nadzór inwestorski nad remontem toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 15
- Postępowanie na świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- Dostawa młynka mielącego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do pracowni kształcenia zawodowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć pozalekcyjnych/pozaszkolnych
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- Dostawa sprzętu, oprogramowania z usługą wdrożenia"Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w gm. Oborniki Śl. oraz MGOPS" i dostawa pakietów biurowych:Edukacja dla przyszłości w Gminie Oborniki Śl.
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w celu podniesienie jakości edukacji podstawowej w Gminie Linia w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych z podziałem na części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





