eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › USŁUGA SZKOLENIOWA PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Z ELEMENTAMI KADR I PŁAC

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-24

Sandomierz: USŁUGA SZKOLENIOWA PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Z ELEMENTAMI KADR I PŁAC
Numer ogłoszenia: 33572 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8962 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu, ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6441442, faks 015 6441505.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA SZKOLENIOWA PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Z ELEMENTAMI KADR I PŁAC.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1 Zakres szkolenia: Nabycie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych do wykonywania czynności na stanowisku pracownika administracyjno-biurowego z elementami kadr i płac 4.2 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Lp. Wyszczególnienie 1 Program szkolenia W programie szkolenia zawarte muszą być elementy standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.gov.pl. Program szkolenia powinien obejmować co najmniej niżej wymienione bloki tematycznea) organizacja pracy biurowej b) prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-biurowej c) umiejętności interpersonalne w pracy biurowej d) obieg dokumentów w firmie e) zarządzanie czasem f) ewidencjonowanie, archiwizacja i systemy przechowywania dokumentów g) obsługa klienta h) podstawowe przepisy prawne prawo administracyjne, ochrona danych osobowychi obsługa środków łączności i urządzeń biurowych fax., telefon, skaner, niszczarka, itp.) j) zastosowanie komputera w pracy biurowejedytor tekstu Word, arkusz kalkulacyjny Excel, Internet elektroniczne techniki komunikacji internetowej obsługa i funkcjonowanie kadr l) obsługa personalno-kadrowa firmy zasady zatrudniania, wynagradzania, sporządzanie list płac, rozliczenia z ZUS i US, prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, prowadzenie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych ) m) podstawowe zagadnienia prawa pracy ( prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy wynikające z kodeksu pracy, dokumentacja pracownicza, rodzaje umów, spory ze stosunków pracy itp.) n) podstawowe zagadnienia ubezpieczeń społecznych (ubezpieczenia zdrowotne, zasady opłacania składek, elektroniczne przekazywanie dokumentacji -Płatnik, wypełnianie dokumentów ubezpieczeniowych, obliczanie składek itp.) o) autoprezentacja (wizerunek własny, właściwe relacje interpersonalne) Program może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia do wykonywania zadań zawodowych pracownika administracyjno- biurowego z elementami kadr i płac 2 Liczba osób do przeszkolenia 20 osób 3 Wymagania stawiane kandydatom ubiegającym się o skierowanie na szkolenie wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe z predyspozycjami do wykonywania zawodu określonymi przez doradcę zawodowego,. 4 Liczba godzin szkolenia (cykl szkolenia) program szkolenia powinien obejmować min. 160 godzin zajęć, w tym liczba godzin praktycznych powinna stanowić min. 70%. wymaga się aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust.4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r Nr 69 poz. 415 ze zm) (przez tydzień należy rozumieć 7 kolejnych dni kalendarzowych poczynając od pierwszego dnia szkolenia); za godzinę zegarową kursu należy uznać 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą 15 minut (długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny) dot. zajęć teoretycznych, 60 min w przypadku zajęć praktycznych realizacja zajęć od poniedziałku do piątku (z możliwością zajęć w soboty); godziny organizowania zajęć: rozpoczęcie zajęć nie wcześniej niż o 8:00, zakończenie zajęć nie później niż o 17:00. 5 Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczne: i praktyczne Sandomierz (w przypadku gdy jednostka szkoląca nie posiada własnego lokalu w Sandomierzu, należy dołączyć dokument potwierdzający prawo do dysponowania lokalem umożliwiający przeprowadzenie zajęć) 6 Ubezpieczenie uczestników szkolenia Ubezpieczenie uczestników szkolenia od nieszczęśliwych wypadków stanowi wkład własny instytucji szkoleniowej i nie ma wpływu na koszt szkolenia ogółem. 7 Kadra dydaktyczna Zajęcia powinny być prowadzone przez imiennie wskazanych wykładowców o odpowiednich kwalifikacjach, spełniających wymogi przewidziane w odrębnych przepisach. 8 Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Szkolenie powinno zakończyć się sprawdzianem nabytej wiedzy i umiejętności oraz uzyskaniem odpowiedniego dokumentu zgodnie z §75 ust.3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z dnia 28 września 2010r. Nr 177 poz.1193) znowelizowane przez Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 grudnia 2011r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z dnia 27 grudnia 2011r. Nr 279 poz.1641) o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej zawierające: anumer z rejestru bimię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość cnazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie dformę i nazwę szkolenia emiejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji fokres trwania szkolenia g tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych hpodpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie Wykonawca po pozytywnym zakończeniu szkolenia wyda uczestnikom: - zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Pracownik administracyjno-biurowy z elementami kadr i płac- dodatkowo instytucja szkoleniowa zobligowana jest do wydania zaświadczeniacertyfikatu ukończenia szkolenia, który musi zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i emblemat Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do UE i EFS oraz informację, iż szkolenie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego 9 Warunki lokalowe: sale wykładowe powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa, akustyczne, oświetleniowe, grzewcze z odpowiednią liczbą stołów i krzeseł musi być zaplecze sanitarne zajęcia powinny być prowadzone w salach dydaktycznych wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia odrębne stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu . Sale wykładowe powinny być oznaczone logotypem PO KL oraz Europejskiego Funduszu Społecznego i Unii Europejskiej, Informacja powinna zawierać: - nazwę szkolenia - źródło finansowania - nazwę projektu nadaną przez Powiatowy Urząd Pracy - zapis, iż szkolenie realizowane jest na zlecenie Powiatowego Urzędu Pracy w Sandomierzu w ramach Projektu Reaktywacjarealizowanego na mocy umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Kielcach, pełniącym rolę Instytucji Wdrażającej. 10 Materiały dydaktyczne: Każdy z uczestników kursu powinien otrzymać długopis, teczkę z uchwytem, notatnik oraz materiały szkoleniowe, które powinny zawierać niezbędny zakres wiadomości z zakresu programu szkolenia. Wykonawca zapewni następujący sprzęt-zajęcia teoretyczne (laptop, rzutnik multimedialny, ekran, projektor) -zajęcia praktyczne(stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu i programów kadrowych: Symfonia, Rewizor, Rachmistrz, Płatnik oraz oprogramowaniem MS Office) oraz wzory druków Materiały dydaktyczne powinny być oznaczone logotypem PO KL oraz Europejskiego Funduszu Społecznego i Unii Europejskiej, a także powinny zawierać: - nazwę szkolenia - źródło finansowania - nazwę projektu nadaną przez Powiatowy Urząd Pracy - zapis, iż szkolenie realizowane jest na zlecenie Powiatowego Urzędu Pracy w Sandomierzu w ramach Projektu Reaktywacjarealizowanego na mocy umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Kielcach, pełniącym rolę Instytucji Wdrażającej. 11 Warunki bezpieczeństwa i higieny pracy: Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odbywania szkolenia zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 września1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003r. Nr 169 poz.1650 z późn. zm.) 12 Inne: Każdy z uczestników kursu powinien mieć zapewnione napoje (kawa, herbata, woda mineralna) oraz ciastka..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie realizowane będzie w ramach projektu Reaktywacja współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 6.1.1.POKL, realizowanego na mocy umowy o dofinansowanie projektu w ramach PO KL, zawartej w dniu 8.08.2012r. pomiędzy Wojewódzkim Urzędem Pracy w Kielcach a Powiatowym Urzędem Pracy w Sandomierzu Nr UDA-POKL.06.01.-26-096/12-00.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKLAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO, KIELCE, 22-950 KIELCE, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14560,0 / Oferta z najwyższą ceną: 32760,0

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.