To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-19
Luzino: SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: BUDOWA PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ im. LECHA BĄDKOWSKIEGO W LUZINIE W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA - sprawa nr ZP/44/U/2010
Numer ogłoszenia: 335680 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 310440 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782068 w. 49, faks 058 6782325.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: BUDOWA PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ im. LECHA BĄDKOWSKIEGO W LUZINIE W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA - sprawa nr ZP/44/U/2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: budowa placu zabaw przy szkole podstawowej im. Lecha Bądkowskiego w Luzinie w ramach rządowego programu Radosna szkoła. Zakres nadzorowanych robót obejmuje w szczególności: 1)Budowę placu zabaw poprzez wykonanie: a)niwelowanie terenu i przygotowanie podbudowy pod powierzchnię bezpieczną z zachowaniem spadków umożliwiających odpływ wody deszczowej i śniegu, b)ułożenie nawierzchni jak niżej (zgodnych z Polskimi i Europejskimi Normami): -amortyzującej upadek z wysokości 1,50m gumowej w kolorze pomarańczowym (237m2), w odcieniu PANTONE: 152C, RAL: 2011 Tieforange, -komunikacyjnej, gumowej w kolorze niebieskim (42m2),w odcieniu PANTONE: 540C, RAL: 5003 Saphirblau, -wykonanie nawierzchni trawiastej o powierzchni 221m2, c)wykonanie obrzeży wokół nawierzchni bezpiecznej, d)prac grodzeniowych, zgodnie z projektem e)dostawy urządzeń dodatkowych, zgodnie z projektem (ławki bez oparcia- 2 szt., kosz na śmieci- 1szt.), 2)Dostawę oraz montaż urządzeń zabawowych zgodnych z wymogami normy PN-EN 1176 i projektem wykonawczym: a)zestaw sprawnościowy (3-12 lat) z wieżami, trapami, balkonikiem, mostkiem, rurą strażacką, zjeżdżalnią - 1 szt. b)płotki do przeskoków - 1 szt. c)huśtawka ważka - 1 szt. d)równoważnia - 1 szt. e)huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt. f)wielokąt sprawnościowy - 1 szt. Sprzęt rekreacyjny winien być wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinien być zgodny z Polskimi i Europejskimi Normami, winien posiadać certyfikaty zgodności z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. 3)Wyposażenie placu zabaw w tablicę informacyjną z regulaminem korzystania oraz napisem Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA z oznaczeniem (logo programu rządowego Radosna szkoła wg wytycznych umieszczonych na stronie: http:// www.radosnaszkola.men.gov.pl/images/pdf/opis techniczny.pdf. 4)Uruchomienie placu zabaw. 5)Uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień i pozwoleń. 6)Przeszkolenie personelu obsługującego urządzenia w zakresie eksploatacji, obsługi urządzeń zabawowych i nawierzchni bezpiecznych. 7)Przekazanie Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą (w tym inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą) zawierającą wszystkie atesty, aprobaty i certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz informację o udzielonej gwarancji. Do obowiązków Wykonawcy (inspektora nadzoru inwestorskiego) należeć będzie w szczególności: 1)Przekazanie wykonawcy robót budowlanych, w imieniu Zamawiającego, terenu budowy, 2)Reprezentowanie Zamawiającego (Inwestora) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę (jeżeli dotyczy), przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3)Sprawdzanie jakości wykonywanych robot i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegnie wbudowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4)Nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia, 5)Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 6)Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 7)Kontrolowanie zgodności realizacji robót budowlanych z uzgodnionym przez strony harmonogramem robót, 8)Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, 9)Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku wystąpienia robót dodatkowych oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu, po uprzednim sprawdzeniu ich wyceny. Bez zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonania robót uzupełniających czy dodatkowych, 10)Kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od wykonawcy robót niezbędnych do odbioru, 11)Pełna dyspozycyjność wobec wykonawcy robót i Zamawiającego - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, 12)Sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej, 13)Organizowanie narad koordynacyjnych (Rada Budowy), sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich zainteresowanym stronom (wykonawcy robót i Zamawiającemu) w terminie 5 dni po naradzie, 14)Pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu z określeniem ich przyczyn, 15)Zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w niniejszej umowie zapewnienie uprawnionego zastępstwa, 16)Udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z mieszkańcami, związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, 17)Wnioskowanie do inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 18)Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 19)Udzielanie wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 20)Kontrolowanie stosowania przez wykonawcę robót przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 21)Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bhp, 22)Wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami bhp, 23)Bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji, 24)Potwierdzanie wpisem do dziennika budowy każdorazowej obecności na budowie, 25)Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, w czasie trwania okresu gwarancyjnego udzielonego przez wykonawcę robót na zrealizowaną inwestycję, będzie należało również: 1)Dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót, 2)Zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, 3)Zgłaszanie wykonawcy robót zaistniałych wad i ustalanie z nim terminów ich usuwania, 4)Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczanie ich wykonania, 5)Ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym, 6)Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, 7)Sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku inwestorowi w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego, 8)Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowa AS-POL Biuro Nadzoru i Dokumentacji Budowlanej, ul. Pucka 9, 84-240 Reda, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2940,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2989,00
Oferta z najniższą ceną: 2989,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10858,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Modernizacja części infrastruktury pasywnej oraz całej infrastruktury aktywnej sieci teleinformatycznej".
- Usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Budowa Zakładu Opiekuńczo Leczniczego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją zadania pn. "Budowa dróg rowerowych na terenie Miasta Siedlce"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. : Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Ostrowiec Św. przy ulicy Hubalczyków
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 494 w miejscowości Łowoszów
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynku szkoły podstawowej w Miechowie-Charsznicy" - powt.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





