eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimWykonanie prac konserwatorskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-16

Oświęcim: Wykonanie prac konserwatorskich
Numer ogłoszenia: 33562 - 2015; data zamieszczenia: 16.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 394444 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim, ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac konserwatorskich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie prac konserwatorskich podziemnych reliktów ratusza na płycie Rynku Głównego w Oświęcimiu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: prac konserwatorskich, robót budowlanych polegających na zabezpieczeniu murów piwnic ratusza przed wilgocią, wzmocnienia podbicie fundamentów, posadzki betonowej z nawierzchnią syntetyczną odporną na wilgoć, prac budowlano - instalacyjnych, niezbędnych dla uzyskania sprawnej komunikacji z piwnicami budynku przy ul. Rynek Główny 2 poprzez istniejący podziemny korytarz z okresu II wojny światowej, pozostałych niezbędnych prac budowlanych związanych z budową instalacji wewnętrznych, oświetlenia podziemi i reliktów dawnego ratusza, oświetlenia przejścia podziemnego pomiędzy reliktami, a budynkiem przy ul. Rynek Główny 2 oraz zasilania dla urządzeń osuszających, wentylacji mechanicznej i instalacji awaryjnego odwadniania podziemi, - instalacji wentylacyjnej i osuszania, - instalacji odwodnienia awaryjnego. - wykonanie innych prac i robót niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia wynikających z obowiązujących przepisów w tym zakresie: opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, organizacja zaplecza budowy miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd., sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania, ubezpieczenie budowy na czas jej realizacji. koszty energii elektrycznej w okresie realizacji inwestycji nadzór archeologiczny nad zadaniem. Zakres przedmiotu zamówienia winien być realizowany w dwóch etapach. Etap I W okresie pierwszym wykonane będą: odwodnienie podziemi i ich wentylacja, instalacja elektryczna i oświetlenia, wejście do podziemi od strony budynku Rynek Główny 2, niwelujące problem wysokościowy pomiędzy piwnicami i korytarzem prowadzącym do ruin starego ratusza, zabezpieczenie przed przeciekaniem wód opadowych, prace budowlane związane z podbiciem fundamentów ścian oraz prace porządkowe. Instalacje muszą zostać uruchomione i poddane funkcjonowaniu, aby spowodować sukcesywne odwadnianie i osuszanie piwnic starego ratusza i przygotować je do prac zabezpieczających o charakterze ściśle konserwatorskim. Etap II Po upływie niezbędnego czasu, w którym nastąpi uzyskanie efektów założonych do osiągnięcia w etapie I, przewidywane jest przeprowadzenie hydroizolacji, konserwacji zabytkowych ścian oraz wykonanie docelowej posadzki podłogowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.23.30 - Roboty w zakresie naprawy betonu 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jarosławem Woźniak prowadzący działalność gospodarczą pn. Firma Budowlano- Konserwatorska, ul. Płk. Nullo 7/4, 31-543 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600507,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 715032,76

  • Oferta z najniższą ceną: 678906,28 / Oferta z najwyższą ceną: 1076113,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.