Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-28
Oświęcim: Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie antywirusowe (Licencji umożliwiających wznowienie aktualizacji programu antywirusowego F-Secure dla Powiatowego Urzędu Pracy)
Numer ogłoszenia: 335608 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu , ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8444144, faks 033 8444144 w. 230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie antywirusowe (Licencji umożliwiających wznowienie aktualizacji programu antywirusowego F-Secure dla Powiatowego Urzędu Pracy).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie antywirusowe (Licencji umożliwiających wznowienie aktualizacji programu antywirusowego F-Secure dla Powiatowego Urzędu Pracy). Wznowienie aktualizacji programu antywirusowego F-Secure dla Powiatowego Urzędu Pracy. Aktualizacja oprogramowania i bazy danych definicji wirusów oprogramowania antywirusowego F-Secure Client Security (80 licencji) oraz Policy Manager, na kolejny rok. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych za równoważny zamawiający uważa produkt aktualizujący oprogramowanie i bazę wirusów użytkowanego przez Zamawiającego programu antywirusowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków określonych, w pkt. 1 będzie dokonywana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana według formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dostarcza: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Oświadczenia wykonawcy stanowiące załączniki nr 2 i 3 do specyfikacji. 3. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku, jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile wykonawca przewiduje podwykonawców). Załącznik nr 4 do specyfikacji. UWAGA: Wszystkie dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości (nie dotyczy to pełnomocnictwa). W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji w zakresie dokumentów i ich form stosuje się Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.oswiecim.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim (pok. 210 - drugie piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim (pok. 212 - drugie piętro, dziennik podawczy - sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Wykonanie remontu zabytkowych przepustów zlokalizowanych na obszarze byłego KL Auschwitz II-Birkenau, na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu - II POSTĘPOWANIE
- Zagospodarowanie terenu pomiędzy ulicami Wyspiańskiego, Kochanowskiego oraz Słowackiego
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wymiana pokrycia dachowego w remizie OSP w Broszkowicach
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Ożarowice - dostawa, wdrożenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu "Dobra nauka w Czarnocinie"
- ZAKUP (DOSTAWA) INFRASTRUKTURY IT I USŁUG ZWIĄZANYCH Z PODNIESIENIEM POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA I ZAPEWNIENIEM CIĄGŁOŚCI DZIAŁANIA URZĘDU MIASTA MYSZKOWA ("URZĄD") I 15 JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
- Wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Tuliszków w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Urzędzie Miasta Jordanowa
- Zakup wraz z dostawą sprzętu IT dla Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich i jednostek podległych w ramach projektu pn.:"Zwiększenie cyfryzacji oraz podniesienie poziomu (...)" - Część II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.