Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-28
Lublin: Dostawa preparatów do dezynfekcji wg zadań 1-16
Numer ogłoszenia: 335584 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego , ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 740 86 14, faks 081 740 39 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spszw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów do dezynfekcji wg zadań 1-16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa preparatów do dezynfekcji wg zadań 1-16;Zad. nr 1 - Dostawa preparatu do dezynfekcji rąk; Zad. nr 2 - Dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji rąk w systemie zamkniętym; Zad. nr 3 - Dostawa preparatu do dezynfekcji skóry; Zad. nr 4 - Dostawa preparatu do dezynfekcji skóry; Zad. nr 5 - Dostawa preparatu do dezynfekcji ran, błon śluzowych, skóry; Zad. nr 6 - Dostawa preparatu do odkażania błon śluzowych; Zad. nr 7 - Dostawa preparatu do dezynfekcji powierzchni kontaktujących się z żywnością oraz dezynfekcji jaj przeznaczonych do spożycia.; Zad. nr 8 - Dostawa preparatu do usuwania substancji organicznych z instrumentów medycznych; Zad. nr 9 - Dostawa preparatu do dezynfekcji powierzchni i wyrobów medycznych; Zad. nr 10 - Dostawa preparatu do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych; Zad. nr 11 - Dostawa preparatu do dezynfekcji sprzętu medycznego; Zad. nr 12 - Dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji inkubatorów; Zad. nr 13 - Dostawa preparatu do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych z możliwością zastosowania do endoskopów; Zad. nr 14 - Dostawa preparatu do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych z możliwością zastosowania do inkubatorów; Zad. nr 15 - Dostawa preparatu do dezynfekcji endoskopów sztywnych i narzędzi termolabilnych o szybkim działaniu sporobójczym; Zad. nr 16 - Dostawa preparatu do dezynfekcji endoskopów i narzędzi termolabilnych o szybkim działaniu sporobójczym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu uczestniczyć mogą Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: - podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, - posiada koncesję/zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej (dla Wykonawców oferujących preparaty kwalifikowane jako produkty lecznicze), - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na - raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu, - nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy, b) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W przypadku składania ofert wspólnych warunki określone w ppkt 1) lit. b-c mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie składających ofertę. Warunki określone w ppkt. 1) lit. a musi spełniać każdy z Wykonawców z osobna. Dla oceny spełniania warunków Zamawiający będzie wymagał dołączenia dokumentów/oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga się złożenia następujących dokumentów. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) koncesja/zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (dotyczy preparatów kwalifikowanych jako produkty lecznicze/środki farmaceutyczne), c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt a), d) oraz e) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, a zamiast dokumentu, o którym mowa w lit. c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w uwadze oraz w pkt a)-e) zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty określone w pkt 5 ppkt 2) lit. a)-e) na każdy z podmiotów z osobna. f) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 oraz z 2008r. Nr 171 poz.1058), wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 17 g) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego w trybie art. 24 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 oraz z 2008r. Nr 171 poz.1058), wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 17. Podmioty występujące wspólnie składają oświadczenia określone w pkt 5 ppkt 2) lit. f)-g) na każdy z podmiotów z osobna. h) aktualny tekst etykiet wraz z instrukcją użytkowania; w odniesieniu do preparatów kwalifikowanych jako produkty lecznicze test etykiety powinien odpowiadać rygorom określonym w rozp. Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania produktu leczniczego i treści ulotki (Dz.U. Nr 39 poz. 321), i) prospekty lub ulotki lub inne materiały informacyjne o preparatach, j) karta charakterystyki substancji niebezpiecznych a jeżeli preparat nie jest klasyfikowany jako niebezpieczny, należy złożyć stosowne oświadczenie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spszw.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPSzW im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, Budynek Administracji, pok. 12A (Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria SPSzW im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, Budynek Administracji, pok. 27.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 04.11.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa preparatu do dezynfekcji rąk.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Dostawa preparatu do dezynfekcji rąk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji rąk w systemie zamkniętym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji rąk w systemie zamkniętym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Dostawa preparatu do dezynfekcji skóry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Dostawa preparatu do dezynfekcji skóry.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Dostawa preparatu do dezynfekcji skóry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Dostawa preparatu do dezynfekcji skóry.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Dostawa preparatu do dezynfekcji ran, błon śluzowych, skóry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Dostawa preparatu do dezynfekcji ran, błon śluzowych, skóry.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Dostawa preparatu do odkażania błon śluzowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Dostawa preparatu do odkażania błon śluzowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Dostawa preparatu do dezynfekcji powierzchni kontaktujących się z żywnością oraz dezynfekcji jaj przeznaczonych do spożycia..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Dostawa preparatu do dezynfekcji powierzchni kontaktujących się z żywnością oraz dezynfekcji jaj przeznaczonych do spożycia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Dostawa preparatu do usuwania substancji organicznych z instrumentów medycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - Dostawa preparatu do usuwania substancji organicznych z instrumentów medycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Dostawa preparatu do dezynfekcji powierzchni i wyrobów medycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - Dostawa preparatu do dezynfekcji powierzchni i wyrobów medycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Dostawa preparatu do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - Dostawa preparatu do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Dostawa preparatu do dezynfekcji sprzętu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - Dostawa preparatu do dezynfekcji sprzętu medycznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - Dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji inkubatorów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 - Dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji inkubatorów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - Dostawa preparatu do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych z możliwością zastosowania do endoskopów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 13 - Dostawa preparatu do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych z możliwością zastosowania do endoskopów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - Dostawa preparatu do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych z możliwością zastosowania do inkubatorów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 14 - Dostawa preparatu do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych z możliwością zastosowania do inkubatorów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 - Dostawa preparatu do dezynfekcji endoskopów sztywnych i narzędzi termolabilnych o szybkim działaniu sporobójczym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 15 - Dostawa preparatu do dezynfekcji endoskopów sztywnych i narzędzi termolabilnych o szybkim działaniu sporobójczym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 - Dostawa preparatu do dezynfekcji endoskopów i narzędzi termolabilnych o szybkim działaniu sporobójczym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 16 - Dostawa preparatu do dezynfekcji endoskopów i narzędzi termolabilnych o szybkim działaniu sporobójczym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
- 38/24. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na odbiór i utylizację odpadów medycznych.
- Usługa wykonania serwisu/konserwacji i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych zamontowanych w 14 węzłach szkieletowych Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej
- Dostawa produktów leczniczych dla potrzeb Zespołów Ratownictwa Medycznego WPR SP ZOZ w Lublinie.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup środków dezynfekcyjnych - powtórka
- Dostawa środków czystości i dezynfekcji
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
- Dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
- 04/2024 Sprzedaż i dostawę środków dezynfekcyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy - Postępowanie II
- Dostawa preparatów do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk oraz do higienicznego mycia rąk przed chirurgiczną dezynfekcją (I)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.