eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicezakup 8 samochodów pożarniczych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-06-26

POZYCJA 33556

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: zakup 8 samochodów pożarniczych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach, do kontaktów: Ryszard Popyk Marian Opozda, ul. Wita Stwosza 36, 40-042 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2518841, 2513687, fax 032 2519282, e-mail: straz@katowice.kwpsp.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): katowice.kwpsp.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup 8 samochodów pożarniczych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach, ul.Wita Stwosza 36. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa : część A - 2 samochody gaśnicze ciężkie, 4 samochody gaśnicze średnie, 1 samochód gaśniczy lekki część B - 1 samochód kwatermistrzowski ciężki 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktuale zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz ZUS-u potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt. 4-9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres : część A - 2 samochody gaśnicze ciężkie, 4 samochody gaśnicze średnie, 1 samochód gaśniczy lekki część B - 1 samochód kwatermistrzowski ciężki 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium : 46000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, dysponować niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym oraz znajdować się w sytuacji finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisyjne sprawdzenie wszystkich dokumentów złożonych ofert Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktuale zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz ZUS-u potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt. 4-9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 0,8 2. Ocena techniczna 0,1 3. Warunki gwarancji i serwisu 0,1 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.07.2006, godzina 10:00, Sala sztabowa w siedzibie Zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.06.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Samochody gaśnicze. 1) Krótki opis: Dostawa 2 samochodów gaśniczych ciężkich, 4 samochodów gaśniczych średnich, 1 samochód gaśniczy lekki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10. 3) Wielkość lub zakres: Zakres 2 samochody gaśnicze ciężkie, 4 samochody gaśnicze średnie, 1 samochód gaśniczy lekki. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 0,8 2. Ocena techniczna 0,1 3. Warunki gwarancji i serwisu 0,1 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Samochód kwatermistrzowski ciężki. 1) Krótki opis: Dostawa 1 samochodu kwatermistrzowskiego ciężkiego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10. 3) Wielkość lub zakres: Zakres 1 samochód kwatermistrzowski ciężki. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 21.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 0,8 2. Ocena techniczna 0,1 3. Warunki gwarancji i serwisu 0,1 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.