eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › Usługi szkoleniowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-18

Oława: Usługi szkoleniowe
Numer ogłoszenia: 335538 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie , ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 303 29 71, faks 71 303 29 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starostwo.olawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów, szkoleń z podziałem na 6 części dla uczestników projektu systemowego pn. SAN- Samodzielność. Aktywność. Niezależność realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: ,,Kurs prawa jazdy kat. B dla 10 osób. Część II: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: ,,Kurs prawa jazdy kat. C dla jednej osoby. Część III: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: ,,Kurs obsługi wózka widłowego dla 3 osób. Część IV: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: ,,Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacji dla 4 osób. Część V: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: ,,Nowoczesny pracownik biurowy. Kurs z elementami księgowości komputerowej, kadr i płac dla 5 osób. Część VI: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: ,,Kurs obsługi komputera i Internetu- poziom podstawowy dla 5 osób..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę oświadczeniu i dokumentach, o których mowa w rozdziale VI SIWZ:

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej jedną usługę o charakterze porównywalnym do zakresu przedmiotu zamówienia współfinansowaną ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek dotyczący doświadczenia określony powyżej.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę oświadczeniu i dokumentach, o których mowa w rozdziale VI SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do zrealizowania zamówienia.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę oświadczeniu i dokumentach, o których mowa w rozdziale VI SIWZ:

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje profesjonalną kadrą szkoleniową, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę oświadczeniu i dokumentach, o których mowa w rozdziale VI SIWZ:

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę oświadczeniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Odpowiednie pełnomocnictwa/upoważnienia; w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tylko w sytuacjach podpisania oferty przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, inne niż to wynika z dokumentów załączonych przez Wykonawcę, lub w przypadku składania oferty wspólnej. 3. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie trenerów/kadry dydaktycznej - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmniejszenia ilości uczestników, bądź rezygnacji uczestnika uczestników w trakcie szkolenia kursu wynagrodzenie podlega odpowiedniemu zmniejszeniu - Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić na piśmie Zamawiającego o zmianie ilości uczestników, 2) zachodzi konieczność zmiany harmonogramu, terminów wykonania etapów lub terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy - na wniosek wykonawcy po uzgodnieniu w formie pisemnej z Zamawiającym, 3) w przypadku zmiany osób wskazanych w ofercie do wykonywania zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, pod warunkiem, że zmiana ta nie może powodować pogorszenia poziomu kwalifikacji zmienionej kadry w stosunku do tej zaoferowanej w ofercie przetargowej - na wniosek wykonawcy po uzgodnieniu w formie pisemnej z Zamawiającym. 4) dopuszczalna jest zmiana umowy jeżeli jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji Projektu i wynika z decyzji krajowych lub zagranicznych Instytucji zarządzających i monitorujących realizację Projektu. 5) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 6) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia; 7) nastąpiła zmiana danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr Regon, osób kontaktowych itp. 2.Każda zmiana do umowy umów wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do umowy - aneksu. 3. Odstąpienie od umowy. a) W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. b) Z tytułu odstąpienia od umowy Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie z tytułu wykonania części umowy. 4.Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy. Wzór umowy stanowi integralną część niniejszej SIWZ i został określony w Załączniku nr 10 do SIWZ . 5. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.olawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie, biuro projektu SAN- Samodzielność. Aktywność. Niezależność,ul. Lwowska 11, 55-200 Oława, pokój numer 6, od poniedziałku do piątku od godz. 8:00 do 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie, biuro projektu SAN- Samodzielność. Aktywność. Niezależność, ul. Lwowska 11, 55-200 Oława, pokój numer 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji , Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo (usamodzielnianych wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo-wychowawcze i rodziny zastępcze, młodzieży w wieku od 15 do 25 roku życia, będącej wychowankami placówki opiekuńczo-wychowawczej a także osób niepełnosprawnych, w tym osób głuchoniemych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat.B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia ,,Kurs prawa jazdy kat.B współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. SAN- Samodzielność. Aktywność. Niezależność (Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie) dla 10 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo (usamodzielnianych wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo-wychowawcze i rodziny zastępcze, młodzieży w wieku od 15 do 25 roku życia, będącej wychowankami placówki opiekuńczo-wychowawczej a także osób niepełnosprawnych, w tym jedna osoba głuchoniema, nosząca aparat słuchowy za pomocą, którego porozumiewa się z otoczeniem). W razie potrzeby Zamawiający zapewni obecność tłumacza języka migowego na szkoleniu. Wśród osób niepełnosprawnych nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie trenerów/kadry dydaktycznej - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat.C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia ,,Kurs prawa jazdy kat.C współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. SAN- Samodzielność. Aktywność. Niezależność (Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie) dla jednej osoby nieaktywnej zawodowo i uczącej się, w wieku do 25 roku życia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie trenerów/kadry dydaktycznej - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs obsługi wózka widłowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia ,,Kurs obsługi wózka widłowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. SAN- Samodzielność. Aktywność. Niezależność (Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie) dla 3 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo (usamodzielnianych wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo-wychowawcze i rodziny zastępcze, młodzieży w wieku od 15 do 25 roku życia, będącej wychowankami placówki opiekuńczo-wychowawczej a także osób niepełnosprawnych. Wśród osób niepełnosprawnych nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie trenerów/kadry dydaktycznej - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia ,,Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacji współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. SAN- Samodzielność. Aktywność. Niezależność (Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie) dla 4 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo (usamodzielnianych wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo-wychowawcze i rodziny zastępcze, młodzieży w wieku od 15 do 25 roku życia, będącej wychowankami placówki opiekuńczo-wychowawczej a także osób niepełnosprawnych, w tym osoba głuchoniema, nosząca aparat słuchowy za pomocą, którego porozumiewa się z otoczeniem). W razie potrzeby Zamawiający zapewni obecność tłumacza języka migowego na szkoleniu). Wśród osób niepełnosprawnych nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie trenerów/kadry dydaktycznej - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nowoczesny pracownik biurowy. Kurs z elementami księgowości komputerowej, kadr i płac..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia ,,Nowoczesny pracownik biurowy. Kurs z elementami księgowości komputerowej, kadr i płac współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. SAN- Samodzielność. Aktywność. Niezależność (Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie) dla 5 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w tym osoby niepełnosprawne. Wśród osób niepełnosprawnych nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie trenerów/kadry dydaktycznej - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs obsługi komputera i Internetu- poziom podstawowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia ,,Kurs obsługi komputera i Internetu- poziom podstawowy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. SAN- Samodzielność. Aktywność. Niezależność (Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie) dla 5 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo (młodzieży w wieku od 15 do 25 roku życia, będącej wychowankami placówki opiekuńczo-wychowawczej a także osób niepełnosprawnych). Wśród osób niepełnosprawnych nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie trenerów/kadry dydaktycznej - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.