Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-28
Opole: REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 454 W KM 39+035 - 42+000
Numer ogłoszenia: 335530 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu , ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, faks 077 4581352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 454 W KM 39+035 - 42+000.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 454 w km 39+035 - 42+000. 2. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.30.00-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. 45.23.00.00-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad i dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu. 45.23.10.00-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych. 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) remont nawierzchni drogi na odc. ok.3 km, b) wykonanie przepustów pod zjazdami o fi 500mm. 4. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i wykonania: a) planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, b) dokumentacji geodezyjnej z inwentaryzacji powykonawczej obiektu budowlanego, c) Programu Zapewnienia Jakości (PZJ), d) projektu organizacji ruchu na czas robót, e) innych prac wymienionych w specyfikacji technicznej. Koszt powyższych opracowań poniesie wykonawca. 5. Zamawiający może udzielic wykonawcy zamówienia uzupełniającego o wartości nie większej niż 10% wartości zamówienia podstawowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 40000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki: 1. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania: a) minimum 1 zadanie w zakresie robót drogowych o wartości co najmniej 10.000.000,00 PLN brutto. Zamawiający poprzez roboty drogowe będzie rozumiał (budowę , przebudowę, rozbudowę i modernizację dróg, chodników, parkingów z, lub, bez kanalizacji deszczowej na drogach krajowych i wojewódzkich z wyłączeniem kanalizacji sanitarnej oraz remontów dróg. b) wykonał nawierzchnie warstwy ścieralnej z SMA min 20 000 m2, c) wykonał stabilizację MC lub MCE o powierzchni - minimum 20 000 m2. Podpunkt b i c musi zostać spełniony maksymalnie w dwóch zadaniach. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższe warunki. 2. POTENCJAŁ KADROWY: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, której zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowisku wymienionym poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do jego udostępnienia: a) Kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane i doświadczenie minimum 5 lat oraz zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa - minimum 1 osoba. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe dla powyższego stanowiska, rozumie się lata przepracowane na stanowisku kierownika budowy. Wykonawca przedstawi doświadczenie w miesiącach i latach wraz z podaniem zajmowanych stanowisk wskazanej osoby. Kierownik Budowy powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane). Do oferty należy dołączyć stosowne kopie uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden wykonawca spełnia powyższy warunek. 3. POTENCJAŁ TECHNICZNY: Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: a) wytwórnia mieszanek mineralno - bitumicznych o wydajności min. 100 t/h ze sterowaniem w pełni automatycznym - min. 1 szt., b) rozkładarka mieszanek mineralno - bitumicznych o szer. min 7,0 m ze sterowaniem automatycznym - min. 1 szt., c) dźwig/żuraw o udźwigu min. 10 t - min. 1 szt., d) koparka, koparko/ładowarka - min. 3 szt., e) walec statyczny samojezdny min. 9 t *) - min. 2 szt., f) walec wibracyjny samojezdny min. 9t*) - min. 2 szt., g) zagęszczarki płytowe min. 0,5 t - min. 3 szt., h) frezarki do nawierzchni bitumicznych o szerokości bębna skrawającego min. 1 m - min. 1 szt., i) maszyna do wykonania stabilizacji i recyklingu (recykler) z elektronicznym sterowaniem głębokości mieszania min.20cm z możliwością dozowania wody w trakcie procesu recyklingu (stabilizacji) bezpośrednio na bęben maszyny - min. 1 szt. *) co najmniej jeden z walców musi posiadać zestaw do obcinania krawędzi układanej masy bitumicznej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4. UBEZPIECZENIE: Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden wykonawca spełnia powyższy warunek. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert. 6. Wykaz ważniejszych zadań i robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z uprawnieniami i zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 7.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 7., wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. 8. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia. 8.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 8., wykonawca wskazał potencjał techniczny, którym będzie dysponował. 9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 5. 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2, 3 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 4., składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty, o którym mowa w podpunktach 1a), 1c) i 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 11., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
- Wykonanie działań ochronnych w rezerwatach przyrody Gogolińskie Gniewosze, Lesisko i Srebrne Źródła - II termin.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulic w Białymstoku w zakresie nawierzchni jezdni Część I - droga do Olmont Część II - ul. Towarowa
- Rozbiórka wraz z budową skrzyżowania ulicy wewnątrzosiedlowej L09 z ulicą Zachodnią oraz odcinka ulicy Zachodniej od skrzyżowania ulicy L09 z ul. Zachodnią do ulicy Wiejskiej w Białymstoku (...)
- Przebudowa odcinka drogi leśnej nr L30/06/78 wraz z budową placu składowego zlokalizowanego w leśnictwie Łebień na dz. nr 491 obr. Łebień
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- Utrzymanie i konserwacja dróg oraz szlaków leśnych na terenie nadleśnictwa Barlinek
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





