eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławbudowa Instytutu Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego - III etap



Ogłoszenie z dnia 2006-06-26

POZYCJA 33550

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: budowa Instytutu Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego - III etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Wrocławski, do kontaktów: KATARZYNA NAWROCKA, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bzp.uni.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UWR, KATARZYNA NAWROCKA, UL. KUŹNICZA 49/55, 50-138 WROCŁAW, woj. dolnośląskie, tel. 0-71/375-22-34, fax 0-71/375-24-72, e-mail: BZP@ADM.UNI.WROC.PL, WWW.BZP.UNI.WROC.PL. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Instytutu Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego - III etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: UL. JOLIOT-CURIE 15 WE WROCŁAWIU. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są: - prace budowlano- instalacyjne i wyposażenie pomieszczeń baru; - prace budowlano-instalacyjne mające na celu wydzielenie pomieszczeń dodatkowych w części dydaktycznej oraz wykonanie innych prac uzupełniających w budynku Instytutu Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego we Wrocławiu przy ul. F. Joliot Curie 15. 2.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, objęte dokumentacją projektową (projekty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary) stanowiącymi Załączniki do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnione. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć: a)Kierownik budowy, kierownicy robót branżowych (wszystkich branż - tj, budowlano-konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych i mechanicznych, instalacji elektrycznych i słaboprądowych) - uprawnienia budowlane bez ograniczeń b)aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność w/w osób do właściwej izby inżynierskiej. c) decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o posiadaniu uprawnień budowlanych właściwych dla przedmiotu zamówienia (dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane na podstawie przepisów obowiązujących po 01.01.1995). 6. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Z POWYŻSZEGO DOKUMENTU POWINNO JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ, ŻE WYKONAWCA ZNAJDUJE SIĘ W POSIADANIU ŚRODKÓW FINANSOWYCH W WYSOKOŚCI CO NAJMNIEJ 500.000,- ZŁ LUB POSIADA TAKĄ ZDOLNOŚĆ KREDYTOWĄ - INFORMACJA O OBROTACH I WPŁYWACH, Z KTÓREJ NIE WYNIKA WPROST WIELKOŚĆ POSIADANYCH ŚRODKÓW NIE POTWIERDZA SPEŁNIENIA POWYŻSZEGO WARUNKU. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA POWYŻEJ 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20.000 ZŁ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: A. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) Prawa Zamówień Publicznych (zwanej dalej uPzp) B. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. wykazanie się w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) dwoma robotami budowlanymi podobnymi (odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Przez roboty budowlane podobne należy rozumieć zamówienie spełniające następujące warunki: 1) o wartości co najmniej 1.000.000 złotych brutto, 2) odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym, instalacyjnym i wyposażeniowym, stanowiącym przedmiot zamówienia oraz należy załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie. C. Znajdowanie się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi: posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500.000,- zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,- zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: J.W. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnione. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć: a)Kierownik budowy, kierownicy robót branżowych (wszystkich branż - tj, budowlano-konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych i mechanicznych, instalacji elektrycznych i słaboprądowych) - uprawnienia budowlane bez ograniczeń b)aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność w/w osób do właściwej izby inżynierskiej. c) decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o posiadaniu uprawnień budowlanych właściwych dla przedmiotu zamówienia (dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane na podstawie przepisów obowiązujących po 01.01.1995). 6. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Z POWYŻSZEGO DOKUMENTU POWINNO JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ, ŻE WYKONAWCA ZNAJDUJE SIĘ W POSIADANIU ŚRODKÓW FINANSOWYCH W WYSOKOŚCI CO NAJMNIEJ 500.000,- ZŁ LUB POSIADA TAKĄ ZDOLNOŚĆ KREDYTOWĄ - INFORMACJA O OBROTACH I WPŁYWACH, Z KTÓREJ NIE WYNIKA WPROST WIELKOŚĆ POSIADANYCH ŚRODKÓW NIE POTWIERDZA SPEŁNIENIA POWYŻSZEGO WARUNKU.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.BZP.UNI.WROC.PL. Opłata: Warunki i sposób płatności: W PRZYPADKU POBIERANIA SIWZ WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI BEZPOŚREDNIO U ZAMAWIAJĄCEGO (SIWZ ODBIERANE OSOBIŚCIE LUB ZA ZALICZENIEM POCZTOWYM)OPŁATA WYNOSI 150 ZŁ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.07.2006, godzina 10:00, BIURO ZAMÓWIEN PUBLICZNYCH UWR, UL. KUŹNICZA 49/55, 50-138 WROCŁAW, I PIĘTRO, POK. 100.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.