eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskiePrzetarg nieograniczony na świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-26

Siemianowice Śląskie: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych
Numer ogłoszenia: 335435 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 765 62 00, faks 032 765 62 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych w tym specjalistyczne usługi świadczone osobom z zaburzeniami psychicznymi dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 7 do 21. Usługi będą świadczone na bieżąco według potrzeb przedstawionych przez Ośrodek. Szacunkowo przedmiot zamówienia obejmuje w części I ok. 6.788 godzin miesięcznie usług opiekuńczych oraz w części II 1.171,5 godziny miesięcznie usług specjalistycznych. Należy jednak nadmienić, że liczba godzin może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb podopiecznych z uwagi na zmieniający się stan zdrowia. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część w/w godzin będzie zrealizowana. Realizację usług na rzecz konkretnej osoby Wykonawca będzie rozpoczynał po otrzymaniu kopii indywidualnej decyzji administracyjnej wydanej przez Zamawiającego, adresowanej do klienta wraz z katalogiem usług. W sprawach pilnych Wykonawca rozpoczyna świadczenie usług po przekazaniu katalogu usług opiekuńczych lub katalogu specjalistycznych usług opiekuńczych, zaś kopia decyzji administracyjnej przekazywana jest niezwłocznie po jej wydaniu. Decyzja administracyjna będzie zawierała następujące dane: 1) imię i nazwisko oraz adres osoby zakwalifikowanej do świadczenia usług, 2) maksymalną ilość godzin usług świadczonych w miesiącu, 3) czasookres wykonywania usług, 4) procentową odpłatność ponoszoną przez klienta. Wykonawca zobowiązany będzie: 1) podjąć czynności związane ze świadczeniem usług w ciągu 24 godzin od chwili zawiadomienia o potrzebie ich zapewnienia, a w przypadku nagłym niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia. 2) współpracować na bieżąco z pracownikiem Zamawiającego, 3) zapewnić osobom wykonującym usługi wyposażenie w odpowiednie ubranie ochronne dostosowane do zakresu niesionej pomocy (rękawiczki, fartuchy itp.) 4) informować Zamawiającego o zdarzeniach, które mogą mieć wpływ na zmianę zakresu wymaganej opieki, np. zmiany w okolicznościach domowych lub rodzinnych, zmiany stanu zdrowia, uniemożliwienie Wykonawcy świadczenia usług przez świadczeniobiorcę, 5) zapewnić klientowi niezbędną pomoc w sytuacjach nagłych, w szczególności takich jak: - odniesienie poważnych obrażeń, - ciężki stan zdrowia, - zatrucie pokarmowe lub choroba zakaźna, - zniszczenie domu w wyniku wandalizmu lub pożaru, - kradzież na szkodę klienta, - wypadki następujące podczas świadczenia usług. Nomenklatura CPV: 85312000-9 Usługi opieki społecznej nieobejmujace miejsc noclegowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: A. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p.: W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca winien przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub koncesja, zezwolenie, licencja, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) c) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 u.p.z.p, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 u.p.z.p, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) B Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dyspononują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówiena lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): Dla części I a) posiadać średnio w okresie ostatnich trzech lat od dnia wszczęcia postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy niż 3 lata) 35 osób wykonujących pracę na podstawie umów cywilnoprawnych lub pracowników świadczących usługi opiekuńcze. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację sporządzoną według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej IDW lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w Załączniku nr 3 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dla części II a) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - 7 opiekunów z tego: -- 5 opiekunów spełniających wymagania określone w § 3 pkt 1, 2, 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. nr 189, poz. 1598 z późn. zm.) -- 2 opiekunów spełniających wymagania: określone w § 3 pkt 1, 3, 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. nr 189, poz. 1598 z późn. zm.) W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty stwierdzające, że osoby będące wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia. C. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa- w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku: Dla części I a) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 40.000PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 40.000PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 20 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Dla części II: a) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 5 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 20 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; W przypadku ubiegania się o obie części zamówienia : a) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 45 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 45 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 40 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć pełnomocnictwo, w którym, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 9.1.A..a i 9.1.A..c IDW (części I SIWZ), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczeniem podatków i opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 9.3 tiret 1 i 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 9.3.tiret 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis zawarty w pkt 9.4. stosuje się odpowiednio. 6. W odniesieniu do dokumentów wymaganych w powyższej części SIWZ należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak wyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.siemianowice.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Szkolna 17 41-100 Siemianowice Śląskie Polska pok. 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 07:45, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Szkolna 17 41-100 Siemianowice Śląskie Polska pok. 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 11.03.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi opiekuńcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 7 do 21. Usługi będą świadczone na bieżąco według potrzeb przedstawionych przez Ośrodek. Szacunkowo przedmiot zamówienia obejmuje w części I ok. 6.788 godzin miesięcznie usług opiekuńczych. Należy jednak nadmienić, że liczba godzin może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb podopiecznych z uwagi na zmieniający się stan zdrowia. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część w/w godzin będzie zrealizowana..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Specjalistyczne usługi opiekuńcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w tym specjalistyczne usługi świadczone osobom z zaburzeniami psychicznymi dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 7 do 21. Usługi będą świadczone na bieżąco według potrzeb przedstawionych przez Ośrodek. Szacunkowo przedmiot zamówienia obejmuje w części II 1.171,5 godziny miesięcznie usług specjalistycznych. Należy jednak nadmienić, że liczba godzin może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb podopiecznych z uwagi na zmieniający się stan zdrowia. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część w/w godzin będzie zrealizowana..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.