eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup licencji na oprogramowanie antywirusowe.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-26

Warszawa: Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe.
Numer ogłoszenia: 335415 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Zagranicznych , Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 523 99 10, faks 022 523 81 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie następujących licencji oprogramowania zapewniającego ochronę antywirusową, antyspamową, antyhakerską dla stacji roboczych, serwerów, macierzy dyskowych i sieci informatycznych: a) 200 szt. licencji programu SYMANTEC MULTI-TIER PROTECTION 11.0.02 BNDL VER UG LIC GOV BAND A BASIC 12MO (pierwszy rok) lub równoważnego. b) 200 szt. licencji programu SYMANTEC MULTI-TIER PROTECTION 11.0.02 BASIC- 12 MONTHS GOV BAND A (pierwszy rok) lub równoważnego.. c) 1000 szt. licencji programu SYMANTEC MULTI-TIER PROTECTION 11.0.02 RENEWAL BASIC- 24 MONTHS GOV BAND A lub równoważnego. d) 1200 szt. licencji programu SYMANTEC ANTIVIRUS FOR NETWORK ATTACHED STORAGE 5.1 USER BNDL STD LIC GOV BAND A BASIC 12MO (pierwszy rok) lub równoważnego. e) 1200 szt. licencji programu SYMANTEC ANTIVIRUS FOR NETWORK ATTACHED STORAGE 5.1 USER BASIC- 12 MONTHS GOV BAND A (drugi rok) lub równoważnego. f) 2325 szt. licencji programu SYMANTEC MULTI-TIER PROTECTION 11.0.02 BNDL VER UG LIC GOV BAND A BASIC 12MO (drugi rok), lub równoważnego. g) 200 szt. licencji programu SYMANTEC MULTI-TIER PROTECTION 11.0.02 BASIC- 12 MONTHS GOV BAND A (drugi rok) lub równoważnego. Do każdego wyżej wymienionego oprogramowania, należy dostarczyć instrukcje instalacji oraz dokumentację techniczną w formie elektronicznej. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). 3. Dostarczone oprogramowanie zapewni pełną i kompleksową ochronę antywirusową, antyspamową, antyhakerską, dla stacji roboczych, serwerów, macierzy dyskowych i sieci informatycznych dla Centrali MSZ i dla placówek zagranicznych przez okres 2 lat zgodnie z wyszczególnieniem wynikacjącym z pkt 4.1 SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. w tym: Wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj. w przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością (minimum 500 000 zł brutto) dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Poprzez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie dostawę licencji na oprogramowanie antywirusowe..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 3 (dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie - zał. 3a i 3b) do specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Załącznik nr 4 do specyfikacji), d) dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa w pkt c) zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pan Marian Klimek, tel. 0-22 523 9839, faks 0-22 523 9118, e-mail: bzp@msz.gov.pl Pan Paweł Perkowski, tel. 0-22 523 99 10, faks 0-22 523 9118, e-mail: bzp@msz.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 13:00, miejsce: Ministerstwo Spraw Zagranicznych Biuro Zamówień Publicznych Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa lub złożyć na Dzienniku Podawczym pod ww. adresem.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.