Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-08
Łódź: Dostawa gazet codziennych, czasopism, magazynów, wydawnictw specjalistycznych oraz gazet w wersji elektronicznej dla UMŁ w 2016 r
Numer ogłoszenia: 335384 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi , ul. ks. I. J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 48 88, faks 42 638 48 77.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gazet codziennych, czasopism, magazynów, wydawnictw specjalistycznych oraz gazet w wersji elektronicznej dla UMŁ w 2016 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa dla Urzędu Miasta Łodzi gazet codziennych (część I), czasopism i magazynów oraz prasy specjalistycznej (część II) oraz gazet w wersji elektronicznej w 2016 r. (część III). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Opis części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Część I - Dostawa dla Urzędu Miasta Łodzi gazet codziennych w 2016 r. Część II - Dostawa dla Urzędu Miasta Łodzi, czasopism i magazynów oraz prasy specjalistycznej w 2016 r. Część III - Dostawa dla Urzędu Miasta Łodzi gazet w wersji elektronicznej w 2016 r. Zamawiający dopuszcza możliwość składania przez Wykonawcę oferty na wybraną(e) część(ci) /wszystkie części zamówienia.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium - dotyczy części 1- 3
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w punkcie III.4.3.1 W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wskazane w pkt III.4.2 i III.4.4 musi złożyć każdy z nich, z zastrzeżeniem, iż oświadczenia, o których mowa w pkt III.4, mogą zostać złożone przez Pełnomocnika, jeżeli z treści pełnomocnictwa wynika takie upoważnienie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień
Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki
21,Łódź, fax: +48 (42) 638-48-77, e-mail: zamowienia@uml.lodz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2015 godzina 09:30, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21 pok. 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest przez Oddział ds. Postępowań Bieżących Wydziału Zamowień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi DOA-ZPVII.271.64.2015. Zamawiający nie przewiduje: 1. zawarcia umowy ramowej 2. składania ofert wariantowych, 3. rozliczania w walutach obcych, 4. aukcji elektronicznej, 5. dynamicznego systemu zakupów, 6. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 7. zamówienia uzupełniającego. Zamawiający przewiduje: prawo opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp: Dla części I: Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o: 50% wartości brutto umowy określonej dla Biura Informacji i Komunikacji Społecznej; 20% wartości brutto umowy określonej dla Biura Rady Miejskiej. Dla części II: Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o: 50% wartości brutto umowy określonej dla Biura Informacji i Komunikacji Społecznej; 20% wartości brutto umowy określonej dla Biura Rady Miejskiej. Dla części III: Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o: 50% wartości brutto umowy określonej dla Biura Informacji i Komunikacji Społecznej. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamówionej prasy z jednoczesnym zmniejszeniem wartości umowy do 30% wartości umowy - dotyczy części 1-2. Zakres i warunki zmian zawartej umowy - Zamawiający przewiduje możliwości zmian zawartej umowy. Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Załączniku nr 6 do SIWZ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa dla Urzędu Miasta Łodzi gazet codziennych w 2016 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa prasy codziennej do UMŁ w 2016 r. w ilościach i wartościach wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa dla Urzędu Miasta Łodzi, czasopism i magazynów oraz prasy specjalistycznej w 2016 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa czasopism, magazynów oraz wydawnictw specjalistycznych do UMŁ w 2016 r. w ilościach i wartościach wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa dla Urzędu Miasta Łodzi gazet w wersji elektronicznej w 2016 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa prasy elektronicznej do UMŁ w 2016 r. w ilościach i wartościach wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
- Remont i przebudowa Biura Terenowego ZUS w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.
- Wykonanie dokumentacji proj. - proj. bud. i wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogow. dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi woj. DW485 na odc. Bychlew-Jadwinin"
- Wykonanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zrid dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi woj. DW 746 na odcinku Soczówki - granica województwa"
- Dostawy pieczywa oraz bułki tartej do Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego Systemu Impuls
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prenumerata i dostawa prasy polskiej oraz czasopism polskich i zagranicznych
- PRENUMERATA PRASY KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ NA 2026 ROK
- Dostawa prasy dla Urzędu Miasta Łodzi w formie papierowej i elektronicznej w 2026 r."
- Zakup i dostawa prasy krajowej i zagranicznej
- dostawa czasopism dla Narodowego Banku Polskiego w roku 2007.
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





