eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie operatów szacunkowych (13 części) - edycja 3/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-08

Kraków: Wykonanie operatów szacunkowych (13 części) - edycja 3/2016
Numer ogłoszenia: 335232 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6161230, faks 12 6161217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych (13 części) - edycja 3/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny w formie operatu szacunkowego (wraz z kolorową dokumentacją fotograficzną sporządzoną zgodnie ze stanem aktualnym w terenie), określającej wysokość wynagrodzenia z tytułu: - dla części 1: Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną określających wartość rynkową niezabudowanych nieruchomości gruntowych w celu ich sprzedaży w trybie przetargu. (Planowana liczba operatów szacunkowych: 35); - dla części 2: Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną określających wartość rynkową niezabudowanych nieruchomości gruntowych w celu ich sprzedaży oraz ustalenie wynagrodzenia z tytułu ustanowienia służebności przejazdu, przechodu i przejścia z mediami do tych nieruchomości (utrata wartości obciążonej nieruchomości gruntowej).(Planowana liczba operatów szacunkowych: 16); - dla części 3: Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną określających wartość rynkową nieruchomości w celu zamiany. (Planowana liczba operatów szacunkowych: 13); - dla części 4: Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną określających wartość rynkową zabudowanych nieruchomości gruntowych (o pow. użytkowej budynków do 300 m2) w celu ich sprzedaży w trybie przetargu. (Planowana liczba operatów szacunkowych: 10); - dla części 5: Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną określających wartość rynkową zabudowanych nieruchomości gruntowych (o pow. użytkowej budynków powyżej 300 m2) w celu ich sprzedaży w trybie przetargu. (Planowana liczba operatów szacunkowych: 10); - dla części 6: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie Gminy Miejskiej Kraków określających utratę wartości nieruchomości w celu ustalenia wynagrodzenia na skutek ustanowienia służebności przejazdu i przechodu. (Planowana liczba operatów szacunkowych: 32); - dla części 7: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości niezabudowanych wraz ze składnikami roślinnymi i budowlanymi w celu ich zakupu (bądź zamiany) na rzecz Gminy Miejskiej Kraków. (Planowana liczba operatów szacunkowych: 110); - dla części 8: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości zabudowanych wraz ze składnikami roślinnymi i budowlanymi w celu ich zakupu (bądź zamiany) na rzecz Gminy Miejskiej Kraków. (Planowana liczba operatów szacunkowych: 7); - dla części 9: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (zabudowanych lub niezabudowanych) w celu ich zbycia w drodze bezprzetargowej zgodnie z przepisami art. 37 ust. 2 oraz art. 207 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn.: Dz. U. z 2015 r. poz. 1774 z późn. zm ), art. 151 oraz art. 231 kc. (Planowana liczba operatów szacunkowych: 95); - dla części 10: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości oraz ich wartości jako przedmiotu prawa użytkowania wieczystego: w celu sprzedaży prawa własności nieruchomości na rzecz użytkownika wieczystego w drodze bezprzetargowej zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn.: Dz. U. z 2015 r. poz. 1774 z późn. zm); w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, na podstawie ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku (Dz.U. z 2012r. poz. 83 z późn. zm.), lub w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego. - dla części 11: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość (Planowana liczba operatów szacunkowych: 30); - dla części 11: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości na potrzeby zmiany prawa użytkowania wieczystego (uchwała nr LX/772/08 z dnia 17 grudnia 2008 r. Rady Miasta Krakowa w sprawie zmiany uchwały Rady Miasta Krakowa nr XV/99/03 z dnia 7 maja 2003 r. w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami Gminy Miejskiej Kraków (z późn. zm, zarządzenie PMK nr 739/2009 z dn. 7.04.2009r. w sprawie zmiany prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa położonych na terenie miasta Krakowa), oraz w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego. (Planowana liczba operatów szacunkowych: 12); - dla części 12: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie Gminy Miejskiej Kraków określających wartość nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste, w celu ustalenia dodatkowych opłat rocznych według stanu na 2016 rok lub lata wcześniejsze. (Planowana liczba operatów szacunkowych: 11); - dla części 13: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych, oddanych w użytkowanie wieczyste, objętych wnioskami o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, na podstawie ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 83 z późn. zm.), określających: - wartość rynkową prawa własności nieruchomości, z podaniem tej wartości przypadającej na poszczególne udziały w nieruchomości - w przypadku gdy wniosek o przekształcenie złożyli właściciele lokali, z własnością których związany jest udział w nieruchomości objętej wnioskiem, - wartość rynkową prawa użytkowania wieczystego, z podaniem tej wartości przypadającej na poszczególne udziały w nieruchomości - w przypadku gdy wniosek o przekształcenie złożyli właściciele lokali, z własnością których związany jest udział w nieruchomości objętej wnioskiem, w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości oraz aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości, położonych na terenie Gminy Miejskiej Kraków w jednostkach ewidencyjnych Śródmieście, Krowodrza, Podgórze i Nowa Huta. (Planowana liczba operatów szacunkowych: 130). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy w zakresie nie przekraczającym 50 procent wartości przedmiotowego zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1 - 170,00 zł, Część 2 - 90,00 zł, Część 3 - 140,00 zł, Część 4 - 190,00 zł, Część 5 - 240,00 zł, Część 6 - 230,00 zł, Część 7 - 530,00 zł, Część 8 - 100,00 zł, Część 9 - 800,00 zł, Część 10 - 210,00 zł, Część 11 - 140,00 zł, Część 12 - 80,00 zł, Część 13 - 950,00 zł. Uwaga: Wykonawca musi wnieść wadium w taki sposób, aby przed upływem terminu składania ofert znajdowało się ono na rachunku zamawiającego. Uwaga: W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności dysponują, co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o dokumenty o których mowa w sekcji III. 4.1.) ogłoszenia poniżej. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 3. Dowód dysponowania zasobami do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - jeżeli dotyczy. Uwaga: Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. zgodnie z sekcją III.3.4. ogłoszenia (pkt 5.1. specyfikacji), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający - w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów - żąda przedstawienia dokumentów dotyczących: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z tym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu , 2) w sytuacji określonej w § 4, 3) zmiany wysokości zaangażowania środków finansowych, o których mowa w § 10 ust. 8, 4) w przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy w sytuacji opisanej w § 9 ust.3 i 4. 3. Zmiany treści umowy dopuszczone w ust. 2 nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia określonego w § 10 ust. 1 i ust. 8 niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, pok. nr 324 - P. Dorota Pietrzykowska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: A. Dotyczy pkt II.2) ogłoszenia - Czas trwania zamówienia lub termin wykonania - prawidłowy termin wykonania zamówienia to: od dnia zawarcia umowy do dnia 15.12.2016 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Szczegółowe terminy wykonania operatów szacunkowych zostały określone w § 8 wzoru umowy (załącznik nr 1 do specyfikacji). B. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.4) i III.6) ogłoszenia - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: 1. każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wymienione w sekcji III.4.2 ogłoszenia tiret drugi i w sekcji III.4.4. ogłoszenia, 2. Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy (wg załącznika 3B do specyfikacji) zgodnie z sekcją III.4.2 tiret pierwszy oraz opisem sekcji III.4.1. ogłoszenia. 3 dokumenty wskazane w sekcji III.4.1 ogłoszenia składają ci z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument. 4. dokument, o którym mowa w sekcji III.6 pkt 1 ogłoszenia 5. dokumenty wskazane w sekcji III.4.2) tiret trzeci oraz III.6 pkt 2 i 3 ogłoszenia - jeżeli dotyczy. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. C. Uwaga! Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na każdorazowe zlecenie Zamawiającego wyceny w formie operatów szacunkowych (wraz z kolorową dokumentacją fotograficzną sporządzoną zgodnie ze stanem aktualnym w terenie), określającej wysokość wynagrodzenia z tytułu wykonania operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną określających wartość rynkową niezabudowanych nieruchomości gruntowych w celu ich sprzedaży w trybie przetargu. Planowana liczba działek ewidencyjnych przeznaczonych do wyceny: 35. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na każdorazowe zlecenie Zamawiającego wyceny w formie operatów szacunkowych (wraz z kolorową dokumentacją fotograficzną sporządzoną zgodnie ze stanem aktualnym w terenie), określającej wysokość wynagrodzenia z tytułu wykonania operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną określających wartość rynkową niezabudowanych nieruchomości gruntowych w celu ich sprzedaży oraz ustalenie wynagrodzenia z tytułu ustanowienia służebności przejazdu, przechodu i przejścia z mediami do tych nieruchomości (utrata wartości obciążonej nieruchomości gruntowej). Planowana liczba działek ewidencyjnych przeznaczonych do wyceny: 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na każdorazowe zlecenie Zamawiającego wyceny w formie operatów szacunkowych (wraz z kolorową dokumentacją fotograficzną sporządzoną zgodnie ze stanem aktualnym w terenie), określającej wysokość wynagrodzenia z tytułu wykonania operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną określających wartość rynkową nieruchomości w celu zamiany. Planowana liczba działek ewidencyjnych przeznaczonych do wyceny: 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na każdorazowe zlecenie Zamawiającego wyceny w formie operatów szacunkowych (wraz z kolorową dokumentacją fotograficzną sporządzoną zgodnie ze stanem aktualnym w terenie), określającej wysokość wynagrodzenia z tytułu wykonania operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną określających wartość rynkową zabudowanych nieruchomości gruntowych (o pow. użytkowej budynków do 300 m2) w celu ich sprzedaży w trybie przetargu. Planowana liczba działek ewidencyjnych przeznaczonych do wyceny: 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na każdorazowe zlecenie Zamawiającego wyceny w formie operatów szacunkowych (wraz z kolorową dokumentacją fotograficzną sporządzoną zgodnie ze stanem aktualnym w terenie), określającej wysokość wynagrodzenia z tytułu Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną określających wartość rynkową zabudowanych nieruchomości gruntowych (o pow. użytkowej budynków powyżej 300 m2) w celu ich sprzedaży w trybie przetargu. Planowana liczba działek ewidencyjnych przeznaczonych do wyceny: 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na każdorazowe zlecenie Zamawiającego wyceny w formie operatów szacunkowych (wraz z kolorową dokumentacją fotograficzną sporządzoną zgodnie ze stanem aktualnym w terenie), określającej wysokość wynagrodzenia z tytułu wykonania operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie Gminy Miejskiej Kraków określających utratę wartości nieruchomości w celu ustalenia wynagrodzenia na skutek ustanowienia służebności przejazdu i przechodu. Planowana liczba działek ewidencyjnych przeznaczonych do wyceny: 32. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na każdorazowe zlecenie Zamawiającego wyceny w formie operatów szacunkowych (wraz z kolorową dokumentacją fotograficzną sporządzoną zgodnie ze stanem aktualnym w terenie), określającej wysokość wynagrodzenia z tytułu wykonania operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości niezabudowanych wraz ze składnikami roślinnymi i budowlanymi w celu ich zakupu (bądź zamiany) na rzecz Gminy Miejskiej Kraków. Planowana liczba działek ewidencyjnych przeznaczonych do wyceny: 110. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na każdorazowe zlecenie Zamawiającego wyceny w formie operatów szacunkowych (wraz z kolorową dokumentacją fotograficzną sporządzoną zgodnie ze stanem aktualnym w terenie), określającej wysokość wynagrodzenia z tytułu wykonania operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości zabudowanych wraz ze składnikami roślinnymi i budowlanymi w celu ich zakupu (bądź zamiany) na rzecz Gminy Miejskiej Kraków. Planowana liczba działek ewidencyjnych przeznaczonych do wyceny: 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na każdorazowe zlecenie Zamawiającego wyceny w formie operatów szacunkowych (wraz z kolorową dokumentacją fotograficzną sporządzoną zgodnie ze stanem aktualnym w terenie), określającej wysokość wynagrodzenia z tytułu wykonania operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (zabudowanych lub niezabudowanych) w celu ich zbycia w drodze bezprzetargowej zgodnie z przepisami art. 37 ust. 2 oraz art. 207 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn.: Dz. U. z 2015 r. poz. 1774 z późn. zm ), art. 151 oraz art. 231 kc. Planowana liczba działek ewidencyjnych przeznaczonych do wyceny: 95. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na każdorazowe zlecenie Zamawiającego wyceny w formie operatów szacunkowych (wraz z kolorową dokumentacją fotograficzną sporządzoną zgodnie ze stanem aktualnym w terenie), określającej wysokość wynagrodzenia z tytułu wykonania operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości oraz ich wartości jako przedmiotu prawa użytkowania wieczystego: - w celu sprzedaży prawa własności nieruchomości na rzecz użytkownika wieczystego w drodze bezprzetargowej zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn.: Dz. U. z 2015 r. poz. 1774 z późn. zm), - w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, na podstawie ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku (Dz.U. z 2012r. poz. 83 z późn. zm.), lub - w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego. . Planowana liczba działek ewidencyjnych przeznaczonych do wyceny: 30. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na każdorazowe zlecenie Zamawiającego wyceny w formie operatów szacunkowych (wraz z kolorową dokumentacją fotograficzną sporządzoną zgodnie ze stanem aktualnym w terenie), określającej wysokość wynagrodzenia z tytułuWykonanie operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości na potrzeby zmiany prawa użytkowania wieczystego (uchwała nr LX/772/08 z dnia 17 grudnia 2008 r. Rady Miasta Krakowa w sprawie zmiany uchwały Rady Miasta Krakowa nr XV/99/03 z dnia 7 maja 2003 r. w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami Gminy Miejskiej Kraków (z późn. zm, zarządzenie PMK nr 739/2009 z dn. 7.04.2009r. w sprawie zmiany prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa położonych na terenie miasta Krakowa), oraz w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego. Planowana liczba działek ewidencyjnych przeznaczonych do wyceny: 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na każdorazowe zlecenie Zamawiającego wyceny w formie operatów szacunkowych (wraz z kolorową dokumentacją fotograficzną sporządzoną zgodnie ze stanem aktualnym w terenie), określającej wysokość wynagrodzenia z tytułu wykonania operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie Gminy Miejskiej Kraków określających wartość nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste, w celu ustalenia dodatkowych opłat rocznych według stanu na 2016 rok lub lata wcześniejsze. Planowana liczba działek ewidencyjnych przeznaczonych do wyceny: 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na każdorazowe zlecenie Zamawiającego wyceny w formie operatów szacunkowych (wraz z kolorową dokumentacją fotograficzną sporządzoną zgodnie ze stanem aktualnym w terenie), określającej wysokość wynagrodzenia z tytułu wykonania operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych, oddanych w użytkowanie wieczyste, objętych wnioskami o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, na podstawie ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 83 z późn. zm.), określających : - wartość rynkową prawa własności nieruchomości, z podaniem tej wartości przypadającej na poszczególne udziały w nieruchomości - w przypadku gdy wniosek o przekształcenie złożyli właściciele lokali, z własnością których związany jest udział w nieruchomości objętej wnioskiem, - wartość rynkową prawa użytkowania wieczystego, z podaniem tej wartości przypadającej na poszczególne udziały w nieruchomości - w przypadku gdy wniosek o przekształcenie złożyli właściciele lokali, z własnością których związany jest udział w nieruchomości objętej wnioskiem, w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości oraz aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości, położonych na terenie Gminy Miejskiej Kraków w jednostkach ewidencyjnych Śródmieście, Krowodrza, Podgórze i Nowa Huta. Planowana liczba działek ewidencyjnych przeznaczonych do wyceny: 130. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.