eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GościeradówWYBÓR WYKONAWCY USŁUG SZKOLENIOWYCH DLA PERSONELU DPS W GOŚCIERADOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-20

Gościeradów: WYBÓR WYKONAWCY USŁUG SZKOLENIOWYCH DLA PERSONELU DPS W GOŚCIERADOWIE
Numer ogłoszenia: 335220 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Folwark 20, 23-275 Gościeradów, woj. lubelskie, tel. 015 8381147, faks 0-15 838-11-04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpsgoscieradow.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR WYKONAWCY USŁUG SZKOLENIOWYCH DLA PERSONELU DPS W GOŚCIERADOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Gościeradowie bezpośrednio pracujących z osobami niepełnosprawnymi- mieszkańcami DPS o zakresie podanym poniżej. Zamawiający wyróżnia techniczny podział zadania na 3 Części, dlatego, dla przejrzystości opisów i wymagań zastosowany będzie w SIWZ stały układ odnoszący się do tych części. Przy realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza, aby w uzasadnionych przypadkach Wykonawca skorzystał z usług Podwykonawców. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: CZĘŚĆ I - organizacji i przeprowadzenia 23 szkoleń z Bloku szkoleń opiekuńczo-terapeutycznych i wspomagających pracę z wychowankami DPS w siedzibie Zamawiającego. Zakres tematyczny każdego Bloku szkoleń obejmuje: 1. Zadania i kompetencje pracowników pierwszego kontaktu w świetle przepisów i praktyki funkcjonowania DPS , 2.POZNAĆ, ZROZUMIEĆ, WESPRZEĆ. Psychologiczne podstawy organizacji życia dorosłych i dzieci niepełnosprawnych intelektualnie w DPS. Warsztat dla zespołu opiekuńczo- terapeutycznego, 3.Realizacja indywidualnego planu wsparcia w oparciu o zintegrowany system współdziałania w ramach zespołu terapeutyczno-opiekuńczego, 4.Usługi opiekuńcze - opieka nad leżącym dzieckiem- mieszkańcem DPS, 5.Podstawy dobrego kontaktu między personelem a podopiecznym DPS, 6.Przymus bezpośredni wobec mieszkańca DPS, 7. Asertywna komunikacja w pracy z klientem domu pomocy społecznej, 8.Obudzić wiarę w społeczną przydatność - aktywność mieszkańców DPS, 9.Bycie dorosłym czy dzieckiem. Wybrane zagadnienia dotyczące funkcjonowania społecznego osób dorosłych głębiej niepełnosprawnych intelektualnie, 10.Dobry indywidualny plan wsparcia - jak go skonstruować efektywnie zrealizować, 11.Wsparcie mieszkańca DPS z niepełnosprawnością intelektualna w praktyce, 12.Nowoczesne formy terapii i metody pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie i psychicznie, 13.Trening umiejętności społecznych, 14.Techniki relaksacyjne i wizualizacja w pracy z mieszkańcem DPS, 15.Jak niwelować agresje słowną i fizyczna dziecka niepełnosprawnego intelektualnie, przebywającego w DPS. Optymalny system motywowania do komunikacji nieagresywnej, 16.Praca z dzieckiem i młodzieżą z zespołem Downa i innymi niepełnosprawnościami intelektualnymi, 17.Seksualność osób niepełnosprawnych. 18.Jak nieść pomoc w zaburzeniach schizofrenicznych 19.Treningi umiejętności społecznych w rehabilitacji psychiatrycznej, 20.Stres i wypalenie zawodowe pracowników pomocy społecznej, 21.W zgodzie ze sobą i innymi- jak dbać o dobre relacje w zespole, 22.Kształtowanie umiejętności życiowych, społecznych i motywacyjnych osób niepełnosprawnych -treningi nawyków celowej aktywności, 23.Metoda Dobrego Startu CZĘŚĆ II - organizacji i przeprowadzenia 2 szkoleń specjalistycznych w siedzibie zamawiającego , w tym: 1.Szkolenie z dziedziny Muzykoterapii 2. Szkolenia z kierunku Stymulacji wielosensorycznej CZĘŚĆ III - organizacji lub i przeprowadzenia 6 różnych szkoleń specjalistycznych o kierunku rehabilitacyjnym i rekreacyjnym, w tym: 1. Instruktor rekreacji ruchowej ze specjalizacją, 2. Instruktor hipoterapii, 3.Usprawnianie po urazach, 4.Metody Kinezyterapeutyczne: Mc Kenzie 5.Metody Kinezyterapeutyczne: PNF, 6.Metody Kinezyterapeutyczne: NDT Bobath Basic.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest obowiązany przedstawić co najmniej 2 usługi polegające na organizacji szkoleń dla personelu domów pomocy społecznej lub innych prowadzących opiekę i terapię dla osób niepełnosprawnych, domów dziecka, przedszkoli itp. o wartości nie mniejszej niż 100.000,- PLN

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Kwalifikacje uprawniające do prowadzenia działalnopści szkoleniowej,minimum roczne doświadczenie zawodowe.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biuletyn.abip.pl/dpsgos/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Gościeradowie ul. Folwark 20 23-275 Gościeradów- Biuro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Gościeradowie ul. Folwark 20 23-275 Gościeradów- Biuro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.