eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › WYWÓZ ODPADÓW STAŁYCH I PŁYNNYCH POCHODZĄCYCH Z CMENTARZY KOMUNALNYCH W ELBLĄGU ORAZ OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO ZARZĄDU ZIELENI MIEJSKIEJ W ELBLĄGU ORAZ OBSŁUGA TOALET PRZENOŚNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-08

Elbląg: WYWÓZ ODPADÓW STAŁYCH I PŁYNNYCH POCHODZĄCYCH Z CMENTARZY KOMUNALNYCH W ELBLĄGU ORAZ OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO ZARZĄDU ZIELENI MIEJSKIEJ W ELBLĄGU ORAZ OBSŁUGA TOALET PRZENOŚNYCH
Numer ogłoszenia: 335200 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu , ul. Krakusa 13-16, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 234 10 75, faks 55 234 15 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ ODPADÓW STAŁYCH I PŁYNNYCH POCHODZĄCYCH Z CMENTARZY KOMUNALNYCH W ELBLĄGU ORAZ OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO ZARZĄDU ZIELENI MIEJSKIEJ W ELBLĄGU ORAZ OBSŁUGA TOALET PRZENOŚNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części pierwszej zamówienia jest usługa polegająca na wywozie stałych nieczystości komunalnych z terenu cmentarzy komunalnych w Elblągu: Agrykola zlokalizowanego przy ul. Agrykola 23, Dębica zlokalizowanego przy ul. Łęczyckiej 49 w Elblągu oraz obiektów należących do Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu zlokalizowanych przy ul. Krakusa 13 - 16, ul. Marymonckiej 7 oraz ze Szkółki Drzew i Krzewów Ozdobnych w Gronowie Górnym przy ul. Agatowej 50. Wykonawca na czas trwania umowy odda do dyspozycji Zamawiającego pojemniki i kontenery w ilościach określonych poniżej. Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne. Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania. Wykonawca będzie także opróżniał pojemniki na odpady segregowane będące własnością Zamawiającego ustawione na Terenie cmentarzy komunalnych. Zakresem części pierwszej zamówienia jest: Ustawienie na terenie cmentarza komunalnego Agrykola w Elblągu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, pojemników i kontenerów odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza. Ilość i pojemność pojemników i kontenerów odkrytych, którą należy przewidzieć dla tego cmentarza przedstawia się następująco: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 60 szt. pojemniki o pojemności 0,24 m3 - 12 szt. pojemnik zamykany o pojemności 10 m3 - 1szt. w okresie październik - listopad (sprzątanie liści) Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne, Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania. Wywóz odpadów, opróżnianie kontenerów na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 6 godzin od zgłoszenia, również w dni świąteczne i wolne od pracy Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników i kontenerów. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego w ciągu 6 godzin od zgłoszenia, również w dni świąteczne i wolne od pracy będzie opróżniał 22 szt. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych przez Zamawiającego Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu. Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza. Wykonawca żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy Ustawienie na terenie cmentarza komunalnego Dębica w Elblągu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, pojemników i kontenerów odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza. Ilość i pojemność pojemników i kontenerów odkrytych, którą należy przewidzieć dla tego cmentarza przedstawia się następująco: kontenery o pojemności 10 m3 - 20 szt. przez cały okres trwania umowy, dodatkowe 3szt. od 20 października do 3 listopada, oznaczone metodą numeracji pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 130 szt. pojemniki o pojemności 7m3 do składowania gruzu - 3 szt. (2szt. przez cały okres trwania umowy, 1szt. dodatkowo od 30 kwietnia do 31 października) pojemniki o pojemności 0,24 m3 - 20 szt. Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne, Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w Wywóz odpadów, opróżnianie kontenerów na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 6 godzin od zgłoszenia, również w dni świąteczne i wolne od pracy Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników i kontenerów. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego w ciągu 6 godzin od zgłoszenia, również w dni świąteczne i wolne od pracy będzie opróżniał 87 szt. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych przez zamawiającego Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu. Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza. Wykonawca żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy. Ustawienie na terenie przyległym do budynków przy ul. Krakusa 13-16, Marymonckiej 7, Sadowej 1 - 3 i przy Szkółce Drzew i Krzewów Ozdobnych w Gronowie Górnym ul. Agatowa 50 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego pojemników przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych. Ilość i pojemność pojemników, którą należy przewidzieć dla tych lokalizacji przedstawia się następująco: ul. Marymoncka 7: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 2szt ul. Krakusa 13 - 16: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 1szt oraz jeden pojemnik do selektywnej zbiórki odpadów Gronowo Elbląskie ul. Agatowa 50 : pojemnik o pojemności 1,1 m3 - 1szt Wywóz odpadów nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 6 godzin od zgłoszenia, również w dni świąteczne Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników po ich opróżnieniu. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z położeniem cmentarzy komunalnych w Elblągu, rozkładem dróg na ich terenie , oraz lokalizacją obiektów należących do Zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia pojemników na odpady należące do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług własnymi środkami transportu oraz urządzeniami. Szacowana ilość odpadów do wywiezienia w trakcie trwania niniejszej umowy wynosi: odpady komunalne zmieszane łącznie 728 ton odpady segregowane łącznie 130 ton gruz 397 ton Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Przedmiot i zakres części drugiej zamówienia. Przedmiotem części drugiej zamówienia jest usługa polegająca na ustawieniu i obsłudze przenośnych kabin WC nie podłączanych do instalacji zewnętrznych oraz wywozie nieczystości płynnych z 2 szamb zlokalizowanych przy Wydziale Administracji Cmentarzy Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu ul. Łęczycka 49 w Elblągu oraz 1 szamba zlokalizowanego na terenie Szkółki Drzew i Krzewów przy ul. Agatowej 50 w Gronowie Górnym w łącznej szacunkowej ilości 510m3 Zakresem części drugiej zamówienia jest: Ustawienie na Cmentarzu Agrykola przez cały okres trwania umowy 2 szt. toalet - serwis w okresie od 01 czerwca do 30 września 2 razy w tygodniu - wtorki i piątki, w pozostałym okresie raz w tygodniu - w środę. W okresie 27 października do 03 listopada (Święto Zmarłych) ustawienie dodatkowo 5 szt. kabin w tym 1 dla niepełnosprawnych - serwisy: 27.10, 29.10, 31.10, 01.11, 02.11, 03.11. Ustawienie na Cmentarzu Dębica przez cały okres trwania umowy 3 szt. toalet w tym 2szt. dla niepełnosprawnych, dodatkowo 1szt. w okresie 21.03 - 19.11. serwis w okresie od 01 czerwca do 30 września 2 razy w tygodniu - wtorki i piątki, w pozostałym okresie raz w tygodniu - w środę. W okresie 27 października do 03 listopada (Święto Zmarłych) rozmieszczenie dodatkowo 35szt. kabin w tym 2 dla niepełnosprawnych - serwisy: 27.10, 29.10, 31.10, 01.11, 02.11, 03.11. Zapewnienie kabin WC z umywalkami w przypadku wystąpienia awarii wodociągowej w siedzibie ZZM w Elblągu w ilości 8szt. przez okres 10 dni - serwis 1 raz dziennie. Wymiana uszkodzonych toalet oraz wykonanie usługi dodatkowego serwisu w czasie do 1,5h od zgłoszenia. Wywóz nieczystości płynnych z 2 szamb zlokalizowanych przy Wydziale Administracji Cmentarzy Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu ul. Łęczycka 49 w Elblągu oraz 1 szamba zlokalizowanego na terenie Szkółki Drzew i Krzewów przy ul. Agatowej 50 w Gronowie Górnym w łącznej szacunkowej ilości 510m sześciennych Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wart. 22 ust. 1..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających o wartości do 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8, 90.41.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w dziale VI. pkt 1.1. SIWZ, oraz dokumentów wymienionych w dziale VI. pkt 1.2. - dla obu części zamówienia oraz - dla części pierwszej zamówienia posiadanego przez Wykonawcę zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 391 i 951), zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) oraz posiada aktualną umowę na odbiór lub utylizację odpadów - dla części drugiej zamówienia posiadanego przez Wykonawcę zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (tekst jednolity z 2012 r. Dz. U. poz. 391)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w dziale VI. pkt 1.1. SIWZ, oraz oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. oraz - załączonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w dziale VI. pkt 1.1. SIWZ, oraz oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.4. oraz - załączonego przez Wykonawcę wykazu pojazdów, których Wykonawca będzie używał wykonując zamówienie Uwaga: wykaz pojazdów składają Wykonawcy tylko części pierwszej zamówienia!

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w dziale VI. pkt 1.1. SIWZ, oraz oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.4. oraz - załączonego przez Wykonawcę wykazu pojazdów, których Wykonawca będzie używał wykonując zamówienie Uwaga: wykaz pojazdów składają Wykonawcy tylko części pierwszej zamówienia!

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    ) Dla potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w dziale V. pkt 2 SIWZ Wykonawca złoży wykaz 2 wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla części pierwszej zamówienia - wywozu nieczystości o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każda, dla części drugiej zamówienia - Wykonania usług polegających na obsłudze kabin przenośnych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz pojazdów, których Wykonawca będzie używał wykonując zamówienie Uwaga: wykaz pojazdów składają Wykonawcy tylko części pierwszej zamówienia!/ 1) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ - WYKAZ POJAZDÓW.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności faktury - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany zapisów umowy - dotyczą części 1 zam. 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. 2. Zamawiający może odstąpić od umowy w każdym czasie w przypadku nienależytego wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, a w szczególności w przypadkach, o których mowa w §6 oraz w sytuacji powzięcia wiadomości o działaniu Wykonawcy mogącym narazić Zamawiającego na powstanie straty majątkowej 3. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 1 do umowy, z wyjątkiem następujących dopuszczalnych zmian: 1) zmiana wartości przedmiotu zamówienia: waloryzacja wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany wartości składnika cenotwórczego jakim jest cena składowania i utylizacji w odpowiedniej jednostce, zgodnie z dokumentem wskazującym wysokość tej zmiany 2) zmiana harmonogramu wywozu nieczystości stałych lub zakresu zamówienia w przypadku zmiany liczby obiektów administrowanych przez Zamawiającego 3) Rozwiązanie umowy, w terminie wcześniejszym, przez każdą ze stron może nastąpić za trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. 4) W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego za wykonaną część umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ W ELBLĄGU UL. KRAKUSA 13-16 82 - 300 ELBLĄG, POK.15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2015 godzina 09:00, miejsce: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ W ELBLĄGU UL. KRAKUSA 13-16 82 - 300 ELBLĄG, POK.18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz odpadów stałych i płynnych pochodzących z cmentarzy komunalnych w Elblągu oraz obiektów należących do Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu oraz obsługa toalet przenośnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem części pierwszej zamówienia jest usługa polegająca na wywozie stałych nieczystości komunalnych z terenu cmentarzy komunalnych w Elblągu: Agrykola zlokalizowanego przy ul. Agrykola 23, Dębica zlokalizowanego przy ul. Łęczyckiej 49 w Elblągu oraz obiektów należących do Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu zlokalizowanych przy ul. Krakusa 13 - 16, ul. Marymonckiej 7 oraz ze Szkółki Drzew i Krzewów Ozdobnych w Gronowie Górnym przy ul. Agatowej 50. Wykonawca na czas trwania umowy odda do dyspozycji Zamawiającego pojemniki i kontenery w ilościach określonych poniżej. Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne. Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania. Wykonawca będzie także opróżniał pojemniki na odpady segregowane będące własnością Zamawiającego ustawione na Terenie cmentarzy komunalnych. Zakresem części pierwszej zamówienia jest: Ustawienie na terenie cmentarza komunalnego Agrykola w Elblągu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, pojemników i kontenerów odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza. Ilość i pojemność pojemników i kontenerów odkrytych, którą należy przewidzieć dla tego cmentarza przedstawia się następująco: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 60 szt. pojemniki o pojemności 0,24 m3 - 12 szt. pojemnik zamykany o pojemności 10 m3 - 1szt. w okresie październik - listopad (sprzątanie liści) Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne, Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania. Wywóz odpadów, opróżnianie kontenerów na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 6 godzin od zgłoszenia, również w dni świąteczne i wolne od pracy Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników i kontenerów. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego w ciągu 6 godzin od zgłoszenia, również w dni świąteczne i wolne od pracy będzie opróżniał 22 szt. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych przez Zamawiającego Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu. Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza. Wykonawca żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy Ustawienie na terenie cmentarza komunalnego Dębica w Elblągu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, pojemników i kontenerów odkrytych przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza. Ilość i pojemność pojemników i kontenerów odkrytych, którą należy przewidzieć dla tego cmentarza przedstawia się następująco: kontenery o pojemności 10 m3 - 20 szt. przez cały okres trwania umowy, dodatkowe 3szt. od 20 października do 3 listopada, oznaczone metodą numeracji pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 130 szt. pojemniki o pojemności 7m3 do składowania gruzu - 3 szt. (2szt. przez cały okres trwania umowy, 1szt. dodatkowo od 30 kwietnia do 31 października) pojemniki o pojemności 0,24 m3 - 20 szt. Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne, Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania. Wywóz odpadów, opróżnianie kontenerów na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 6 godzin od zgłoszenia, również w dni świąteczne i wolne od pracy Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników i kontenerów. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego w ciągu 6 godzin od zgłoszenia, również w dni świąteczne i wolne od pracy będzie opróżniał 87 szt. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych przez zamawiającego Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu. Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza. Wykonawca żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy. Ustawienie na terenie przyległym do budynków przy ul. Krakusa 13-16, Marymonckiej 7, Sadowej 1 - 3 i przy Szkółce Drzew i Krzewów Ozdobnych w Gronowie Górnym ul. Agatowa 50 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego pojemników przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych. Ilość i pojemność pojemników, którą należy przewidzieć dla tych lokalizacji przedstawia się następująco: ul. Marymoncka 7: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 2szt ul. Krakusa 13 - 16: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 1szt oraz jeden pojemnik do selektywnej zbiórki odpadów Gronowo Elbląskie ul. Agatowa 50 : pojemnik o pojemności 1,1 m3 - 1szt Wywóz odpadów nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 6 godzin od zgłoszenia, również w dni świąteczne Dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników po ich opróżnieniu. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z położeniem cmentarzy komunalnych w Elblągu, rozkładem dróg na ich terenie , oraz lokalizacją obiektów należących do Zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia pojemników na odpady należące do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług własnymi środkami transportu oraz urządzeniami. Szacowana ilość odpadów do wywiezienia w trakcie trwania niniejszej umowy wynosi: odpady komunalne zmieszane łącznie 728 ton odpady segregowane łącznie 130 ton gruz 397 ton Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności faktury - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz odpadów stałych i płynnych pochodzących z cmentarzy komunalnych w Elblągu oraz obiektów należących do Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu oraz obsługa toalet przenośnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem części drugiej zamówienia jest usługa polegająca na ustawieniu i obsłudze przenośnych kabin WC nie podłączanych do instalacji zewnętrznych oraz wywozie nieczystości płynnych z 2 szamb zlokalizowanych przy Wydziale Administracji Cmentarzy Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu ul. Łęczycka 49 w Elblągu oraz 1 szamba zlokalizowanego na terenie Szkółki Drzew i Krzewów przy ul. Agatowej 50 w Gronowie Górnym w łącznej szacunkowej ilości 510m3 2) Zakresem części drugiej zamówienia jest: a) Ustawienie na Cmentarzu Agrykola przez cały okres trwania umowy 2 szt. toalet - serwis w okresie od 01 czerwca do 30 września 2 razy w tygodniu - wtorki i piątki, w pozostałym okresie raz w tygodniu - w środę. W okresie 27 października do 03 listopada (Święto Zmarłych) ustawienie dodatkowo 5 szt. kabin w tym 1 dla niepełnosprawnych - serwisy: 27.10, 29.10, 31.10, 01.11, 02.11, 03.11. b) Ustawienie na Cmentarzu Dębica przez cały okres trwania umowy 3 szt. toalet w tym 2szt. dla niepełnosprawnych, dodatkowo 1szt. w okresie 21.03 - 19.11. serwis w okresie od 01 czerwca do 30 września 2 razy w tygodniu - wtorki i piątki, w pozostałym okresie raz w tygodniu - w środę. W okresie 27 października do 03 listopada (Święto Zmarłych) rozmieszczenie dodatkowo 35szt. kabin w tym 2 dla niepełnosprawnych - serwisy: 27.10, 29.10, 31.10, 01.11, 02.11, 03.11. c) Zapewnienie kabin WC z umywalkami w przypadku wystąpienia awarii wodociągowej w siedzibie ZZM w Elblągu w ilości 8szt. przez okres 10 dni - serwis 1 raz dziennie. d) Wymiana uszkodzonych toalet oraz wykonanie usługi dodatkowego serwisu w czasie do 1,5h od zgłoszenia. e) Wywóz nieczystości płynnych z 2 szamb zlokalizowanych przy Wydziale Administracji Cmentarzy Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu ul. Łęczycka 49 w Elblągu oraz 1 szamba zlokalizowanego na terenie Szkółki Drzew i Krzewów przy ul. Agatowej 50 w Gronowie Górnym w łącznej szacunkowej ilości 510m3 3) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 4) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności faktury - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.