Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-06-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z odnową nawierzchni drogi krajowej nr 79 na odcinku Krzeszowice - Dulowa Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie, do kontaktów: Aneta Trześniewska, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, fax 012 4110118, e-mail: przetargi@krakow.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krakow.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z odnową nawierzchni drogi krajowej nr 79 na odcinku Krzeszowice - Dulowa. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: woj. małopolskie, DK nr 79, odcinek Krzeszowice - Dulowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z odnową nawierzchni drogi krajowej nr 79 na odcinku Krzeszowice - Dulowa. Zamówienie obejmuje między innymi: -wykonanie projektu wykonawczego odnowy nawierzchni wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, -rozbiórkę starej, zużytej nawierzchni, -wykonanie odnowy nawierzchni wg wykonanego projektu, -wykonanie odwodnienia, -budowa i remont chodników, -budowa i remont zatok autobusowych, -oznakowanie poziome grubowarstwowe, -wykonanie stacji monitoringu pogodowego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: tak jak w pkt. II.1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium - 120 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.W zakresie potencjału ekonomiczno- finansowego, Wykonawca musi wykazać: a)płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem:xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1 (xpb >1). b)dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 900 000,00 zł. c)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na równowartość co najmniej 5 000 000,00 zł. 3.W zakresie potencjału kadrowego, Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: 1 Projektant branży drogowej - (uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej), wykonał min 1 kompletną dokumentację projektową (tj. projekt budowlany i wykonawczy) dla drogi klasy min G; 2 Projektant branży mostowej - (uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub mostowej), wykonał min 1 kompletną dokumentację projektową (tj. projekt budowlany i wykonawczy) dla obiektu mostowego lub przepustu w ciągu drogi klasy min G; 3 Projektant sprawdzający branży drogowej - (uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej), wykonał lub sprawdził min 1 kompletną dokumentację projektową (tj. projekt budowlany i wykonawczy) dla drogi klasy min G; 4 Projektant sprawdzający branży mostowej - (uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub mostowej), wykonał lub sprawdził min 1 kompletną dokumentację projektową (tj. projekt budowlany i wykonawczy) dla obiektu mostowego lub przepustu w ciągu drogi klasy min G; Projektantem sprawdzającym w branży drogowej i mostowej może być jedna osoba pod warunkiem posiadania uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub mostowej i drogowej oraz wykonał lub sprawdził min 1 kompletną dokumentację projektową (tj. projekt budowlany i wykonawczy) dla drogi klasy min G oraz min 1 kompletną dokumentację projektową (tj. projekt budowlany i wykonawczy) dla obiektu mostowego lub przepustu w ciągu drogi klasy min G; 5 Kierownik Budowy (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, mostowej lub konstrukcyjno - budowlanej), 3 realizacje robót drogowych lub mostowych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na drogach kat. min. G; 6 Kierownik robót mostowych (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej lub konstrukcyjno - budowlanej), 3 realizacje robót mostowych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na drogach kat. min. G; 7 Kierownik robót drogowych (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej), 3 realizacje robót drogowych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na drogach kat. min. G; 8 Nadzór geodezyjny (geodeta z uprawnieniami w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych), 3 realizacje robót drogowych w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych; 9 Laborant (wykształcenie min. średnie), prowadził badania laboratoryjne przy realizacji min. 3 robót drogowych. 4.W zakresie potencjału technicznego, Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu odpowiadające pod względem charakterystyki i ilości potrzebom opisanym w SIWZ, a w szczególności sprzętem wymienionym poniżej. 1. Wytwórnia mieszanki mineralno - bitumicznej o wydajności co najmniej 120 Mg/h z pełną automatyką z możliwością monitorowania i rejestrowania komputerowo procesu technologicznego i z wszystkimi ważnymi decyzjami i uzgodnieniami, zlokalizowana w odległości pozwalającej na dostawę i wbudowanie masy w czasie do 2 godzin- 1szt, 2 Wytwórnia mieszanki betonowej o wydajności co najmniej 30 m3/h z pełną automatyką i wszystkimi wymaganymi decyzjami - 1szt. 3Rozścielacz mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem, z podgrzewaną deską z wstępnym systemem zagęszczania szer. od 3,5 m do 7,5m - 2szt. 4 Frezarki do nawierzchni o szer. 1 m - 1szt. 5 Frezarki do nawierzchni o szer. 2 m - 1szt. 6 Szczotki mechaniczne - 2szt. 7 Skrapiarki do emulsji - 1szt. 8 Walce wibracyjne od 8 -10 Mg - 1szt. 9 Walce ogumione min 12 Mg - 2 szt. 10 Walce statyczne min 10 Mg - 2 szt. 11 Koparki 0,7 m3 - 2 szt. 12 Samochody z podgrzewaną skrzynią do przewozu mas bitumicznych -9szt. 13 Samochody specjalne do przewozu betonu (gruszka) - 1szt. 14Samochody samowyładowcze 10 t - 6szt. 15 Laboratorium wyposażone w sprzęt do badań kontrolnych wymaganych przy realizacji zadania - 1szt. Uwaga! 1) Wytwórnie mieszanki mineralno-bitumicznej powinny być zlokalizowane w odległości zapewniającej transport mieszanki w czasie nie przekraczającym 2 godziny 2) Dopuszcza się zakup mieszanki bitumicznej i betonowej u wskazanego w ofercie podwykonawcy, pod warunkiem, że wytwórnie mieszanki będą spełniały wszelkie wymagania określone w niniejszej SIWZ. Ponadto Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt. 20.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 3) Wykonawca, który planuje ustawienie i uruchomienie wytwórni mas bitumicznych na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt. 20.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, 4) Wykonawca nie może korzystać z usług Laboratorium Drogowego Gospodarstwo Pomocnicze GDDKiA w Krakowie, ponieważ z usług tego laboratorium będzie korzystał Zamawiający przeprowadzając badania kontrolne 5. W zakresie doświadczenia, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia poprzedzających wykonał (zakończył) jako strona umowy na drogach co najmniej klasy G : - roboty polegające na odnowie nawierzchni o łącznej długości 10 km, - 1 robotę polegającą na ułożeniu nawierzchni z SMA o powierzchni nim. 25 000 m2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o wykonanie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki szczegółowe określone w pkt 2-5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skła-dania ofert. 6. Część sprawozdania finansowego obejmującą bilans, a jeżeli sprawozdanie podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sp rawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową wykonawcy są nie mniejsze od wymaganych. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż wymagana, 9. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa powyżej. Do informacji winny być dołączone kopie odpowiednich uprawnień. Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć ak tualne na dzień złożenia oferty, zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r Nr 5 poz. 42.), 10. Informację o dysponowaniu narzędziami i urządzeniami wymaganymi dla realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa powyżej, 11. Informację o doświadczeniu wykonawcy. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa powyżej. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. III Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 24 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wyko nawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. dokumenty wymienione w pkt 1-5 winny być przedłożone przez każdego wykonawcę 2. Dokumenty wymienione w pkt 6-11 winien przedłożyć ten, lub ci spośród wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 3. Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać, iż pełnomocnik jest upoważniony do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Wspólnicy spółki cywilnej są klasyfikowani jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w związku z tym muszą spełniać wymogi z art. 23 ustawy Pzp.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.gddkia.gov.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatne w kasie w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.07.2006, godzina 11:00, siedziba Zamawiajacego, Kraków, ul. Mogilska 25, sala konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.06.2006.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przebudowa chodników i budowa wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściem dla pieszych i oświetleniem - ul. Łyszkiewicza. Program budowy chodników.
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
- Zap. m. nocl., m. parking., s. konf.oraz realiz.usł. gastron. na potrzeby przepr.semin.dla wizytat. podst.opieki zdrow. w dn. 13-14.06.2025 r. w Warszawie (seminarium dwudniowe)
- Roboty budowlane polegające na budowie skweru w ramach zdania BO edycji X pn.: Zielony skwer przy ul. Galicyjskiej i Centralnej, pielęgnacją nasadzonej zieleni w latach 2025-2026, dla ZZM w Krakowie.
- (DFP.271.84.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Budowa i przebudowa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Obsza
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siemień
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ DLA REMONTU Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU DWUKLATKOWEGO PRZY UL. POLNEJ 5 I 3 MAJA 1B WE WROCŁAWIU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.