eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WilkowiceZakup gotowych elementów ścianki wspinaczkowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-06

Wilkowice: Zakup gotowych elementów ścianki wspinaczkowej
Numer ogłoszenia: 334952 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilkowice , ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 33 4990077, faks 33 4990077 w. 420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup gotowych elementów ścianki wspinaczkowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup gotowych elementów ścianki wspinaczkowej. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Razem do góry- wchodźmy na mury współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju - mały projekt Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Wykonawca przedmiot umowy dostarczy i zamontuje przy Gminnym Ośrodku Sportu i Rekreacji w Wilkowicach przy ul. Szkolnej 8a. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę elementów wchodzących w skład ścianki wspinaczkowej oraz montaż na fasadzie budynku Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wilkowicach wraz z wykonaniem stelaży pod montowane elementy, stale przytwierdzone do elewacji północnej budynku. Panele ścianki wspinaczkowej powinny być wykonane w technologii elementów wykonanych na bazie włókna szklanego i żywic poliestrowych imitujących naturalną rzeźbę skalną. Parametry ścianki wspinaczkowej i wyposażenia: Ścianka składa się z elementów- paneli o wymiarach 1x1m; Całość tworzą dwie części o wymiarach: szer. 5m x wys. 2m- wersja dla początkujących; szer. 4m x wys. 8m- wersja dla zaawansowanych (należy stworzyć cztery tory, a na każdym po kilka tras o różnym poziomie trudności). Ścianę należy wyposażyć w: chwyty wspinaczkowe-200 szt.; linę -54 mb; uprząż wspinaczkowa-6 szt.; przyrząd do auto asekuracji-1 szt.; przyrząd do asekuracji typu kubek- 3 szt.; karabinek zakręcany -5 szt. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z europejską normą dotyczącą sztucznych ścian wspinaczkowych oraz z wymogami prawa budowlanego. Szczegółowy opis sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia zawiera: Dokumentacja rysunkowa oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.91 - Ścianki do wspinania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. polegającej na dostawie ścianki wspinaczkowej o powierzchni nie mniejszej niż 40m2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, jest a. oświadczenie Wykonawcy, że wykonał tj. zakończył w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj. polegającej na dostawie ścianki wspinaczkowej o powierzchni nie mniejszej niż 40m2 - zawarte w Druku Oferta; b. oświadczenie Wykonawcy, że usługa została wykonana należycie - zawarte w Druku Oferta; c. w sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu niezbędnym do wykonania zamówieniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie nim dysponował, tj. musi przedstawić pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji tego zasobu na okres korzystania z niego przy wykonywaniu przedmiotu niniejszego zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, wyciąg z CEIDG (dotyczy osób fizycznych prowadzących samodzielną działalność gospodarczą)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umownych zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gwwilkowice.finn.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2012 godzina 13:00, miejsce: Gmina Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice -parter Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach projektu Razem do góry- wchodźmy na mury współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju - mały projekt Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.