eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WaśniówUsługa cateringowa - przygotowanie i dowożenia posiłków dzieciom do przedszkola przy Publicznej Szkole Podstawowej w Waśniowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-06

Waśniów: Usługa cateringowa - przygotowanie i dowożenia posiłków dzieciom do przedszkola przy Publicznej Szkole Podstawowej w Waśniowie
Numer ogłoszenia: 334950 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa w Waśniowie , ul. Kunowska 2, 27-425 Waśniów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2646025, faks 41 2646025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa - przygotowanie i dowożenia posiłków dzieciom do przedszkola przy Publicznej Szkole Podstawowej w Waśniowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przygotowania i dostawy trzech gotowych posiłków dziennie: śniadania, obiadu i podwieczorka (zestaw) dla dzieci przedszkolnych w wieku 3 - 5 lat uczęszczających do przedszkola przy Publicznej Szkole Podstawowej w Waśniowie dla 25 dzieci. Żywienie dzieci odbywać się będzie w okresie od 01.10.2012r. do 31.07.2014r. z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Ogólna liczba dziennych zestawów (śniadanie, obiad, podwieczorek) w okresie realizacji projektu (od 01.10.2012 r. do 31.07 2014 r.) wynosi ok. 11.500 szt., (przyjmując 25 zestawów dziennie przez okres 460 dni) 1.1 Zamawiający informuje, że wskazana powyżej ilość ma charakter szacunkowy, a rzeczywista ilość dziennych zestawów wynikać będzie z bieżących potrzeb zamawiającego i uzależniona będzie od obecności dzieci w przedszkolu. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie ilości posiłków. 1.2. Przygotowane posiłki powinny dostarczyć ok. 75% energii całodziennej racji pokarmowej, kolejne 25% będzie pochodzić z kolacji: a) śniadanie powinno dostarczyć ok. 25% energii całodziennej, b) obiad powinien dostarczyć ok. 30% energii całodziennej, c) podwieczorek powinien dostarczyć ok. 20% energii całodziennej, d) zalecana ilość kalorii w wyżywieniu całodziennym ok.1700, e) zalecana ilość kalorii w wyżywieniu przedszkolnym ok. 1275. 1.3 Zobowiązuje się wykonawcę do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych potraw oraz przygotowania ich zgodnie z prawnymi regulacjami o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia, przy równoczesnym zapewnieniu urozmaicenia posiłków w związku z sezonowością i świętami. 1.4 Wykonawca jest zobowiązany do: a) dostarczenia posiłków we wszystkie dni pracy przedszkoli 3 razy dziennie zgodnie z poniższymi zasadami: - śniadanie - godz. 8.30, - obiad - godz. 12.30, - podwieczorek - godz. 14.40, b) ilość posiłków będzie uzależniona od frekwencji dzieci - zapotrzebowanie na dany dzień składane będzie przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego do godz. 7.45, z możliwością korekty obiadów i podwieczorków do godz. 9.00, c) posiłki należy dostarczyć na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Dla dań gorących w momencie przekazywania posiłków dzieciom na talerze, temperatura powinna wynosić co najmniej 63 oC, d) wykonawca zapewni naczynia, talerze, kubki, odpowiednie do wieku dziecka wykonane z porcelany lub porcelitu, sztućce wykonane ze stali nierdzewnej, e) wykonawca zapewni pracownika do wydawania posiłków, f) pojemniki, termosy muszą być zamykane szczelnie, tak aby podczas transportu posiłki w formie płynnej nie ulegały rozlaniu, g) po zakończeniu pory wydawania poszczególnych posiłków wykonawca odbierze odpady pokonsumpcyjne, brudne naczynia, talerze, sztućce i inne naczynia służące do dostarczenia i przechowywania żywności z przedszkoli oraz zapewni we własnym zakresie ich mycie i dezynfekcję we własnych pomieszczeniach zgodnie z zasadami i przepisami sanitarnymi i mikrobiologicznymi oraz normami HACCP, h) jadłospis powinien być układany przez wykonawcę na okres 5 dni i zatwierdzany przez zamawiającego, i) posiłki muszą być wykonywane z naturalnych produktów metodą tradycyjną, nie można używać produktów typu instant oraz gotowych produktów (np. mrożone pierogi, klopsy, gołąbki itp.), masło musi być świeże - nie można używać produktów masłopodobnych, j) wędliny muszą być wysokiej jakości, nie mogą zawierać dodatków skrobi, soi, mięso nie może być MOM (mięso odkostnione mechanicznie), k) co najmniej raz w tygodniu należy dostarczyć wykaz poszczególnych produktów, z których został sporządzony posiłek z wykazem gramatury, l) wykonawca jest zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek podanych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godz. od upływu dnia podania - pobór i ich przechowywanie zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 roku w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007r., Nr 80, poz.545) m) zamawiający zastrzega prawo dokonywania kontroli w trakcie przygotowywania posiłków w miejscu ich produkcji wskazanym przez wykonawcę, n) za uchybienia ujawnione w trakcie kontroli np. Sanepidu wynikające ze świadczonej przez wykonawcę usługi, której następstwem będą m.in. mandaty, kary, odpowiada wykonawca, o) wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również z przepisami prawa w zakresie higieny żywienia i norm HACCP oraz muszą spełniać wymogi żywieniowe zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla danej grupy wiekowej, p) w przypadku wyjazdu dzieci na wycieczkę wykonawca powinien przygotować w ramach środków przeznaczonych na dany dzień żywieniowy tzw. suchy prowiant, o planowanej wycieczce zamawiający poinformuje wykonawcę telefonicznie z 3 dniowym wyprzedzeniem 1.5 Świadczenie usług żywieniowych powinno być zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r Nr 171, poz. 1225) oraz zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności, z uwzględnieniem zaleceń dotyczących: a) wyposażenia (stanu technicznego i sanitarnego pomieszczeń i urządzeń), b) personelu (kwalifikacje i niezbędne badania lekarskie), c) cyklu produkcyjnego i jego poszczególnych etapów (przestrzegania zasad sanitarnohigienicznych na każdym etapie: produkcji posiłków, wydawania posiłków, składowania i magazynowania produktów, przewozu posiłków). 1.6 Wykonawca zobowiązany jest przedstawić i załączyć do oferty jadłospis na pierwsze 10 dni żywienia, jadłospis winien zawierać; a) śniadanie: 4 x mleko z mieszanką płatków zbożowych typu musli lub płatkami zbożowymi czekoladowymi wzbogaconymi witaminami, 1 x kakao + bułka z miodem lub kremem czekoladowo-orzechowym, 2 x kanapki z wędliną z dodatkiem warzyw + herbata, 1 x parówka na gorąco z chlebem + herbata lub sok, 2 x budyń, b) obiad: 4 posiłki mięsne (udko, schab, pierś z kurczaka, kotlet mielony + ziemniaki do każdego mięsa lub frytki), 3 posiłki pół mięsne np. gołąbki z mięsem i ryżem itp., 2 posiłki bezmięsne-mączne + sos, 1 posiłek - ryba + do każdego posiłku surówka i ciepły kompot lub sok, c) podwieczorek: 3 x naleśniki z serem lub dżemem + jogurt, 2 x frytki, 1 x kisiel + owoc typu jabłko lub banan, 3 x pierogi z serem lub kapustą i mięsem, 1 x ciasteczka lub placek z jabłkami lub innymi owocami + koktajl owocowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6 000,00 zł (słownie zł: sześć tysięcy, 00/100). 3. Termin wniesienia wadium - przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 4.1 W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 65 8507 0004 2008 8000 7571 0002 z adnotacją: Usługa cateringowa, 4.2 W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 4.3 W gwarancjach bankowych, 4.4 W gwarancjach ubezpieczeniowych, 4.5 W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz - wykonawca może dołączyć w oryginale do składanej oferty lub zdeponować w siedzibie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w pokoju nr 14 (sekretariat). 6. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 7. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 8. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji usług o porównywalnym charakterze i złożoności do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że świadczył usługi przygotowania i dostawy posiłków w ilości co najmniej 100 szt/ dziennie - usługa nie musi dotyczyć jednego zlecenia, może być realizowana na rzecz kilku odbiorców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę: a) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 40 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej i nieszczęśliwych wypadków (w tym zatruć) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jadłospis na pierwsze 10 dni żywienia - zgodnie z opisem w pkt. III, 2,6 SIWZ,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1. Zmiana terminu przewidzianego na rozpoczęcie lub zakończenie usługi. 2. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmiana obowiązującej stawki VAT, c) rozwiązanie umowy o dofinansowanie projektu z Samorządem Województwa Świętokrzyskiego/Świętokrzyskim Biurem Rozwoju Regionalnego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wasniow.pl - zakładka PSP Waśniów
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczna Szkoła Podstawowa w Waśniowie, Waśniów, ul. Kunowska 2, 27-425 Waśniów,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Waśniowie, Waśniów, ul. Kunowska 2, 27-425 Waśniów,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa ramowa nie będzie stosowana.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.