eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadlinDostawa biurowych artykułów szkolnych i instrumentów perkusyjnych dla potrzeb projektu PRZEDSZKOLE DLA WSZYSTKICH z podziałem na 2 zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-03

Radlin: Dostawa biurowych artykułów szkolnych i instrumentów perkusyjnych dla potrzeb projektu PRZEDSZKOLE DLA WSZYSTKICH z podziałem na 2 zadania
Numer ogłoszenia: 33494 - 2012; data zamieszczenia: 03.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 2354 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie, ul. Józefa Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590232, faks 032 4590205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa biurowych artykułów szkolnych i instrumentów perkusyjnych dla potrzeb projektu PRZEDSZKOLE DLA WSZYSTKICH z podziałem na 2 zadania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamówieniem objęte jest zadanie pod nazwą: Dostawa biurowych artykułów szkolnych i instrumentów perkusyjnych dla potrzeb projektu PRZEDSZKOLE DLA WSZYSTKICH 2.W skład zamówienia wchodzi dostawa materiałów szkolnych i instrumentów perkusyjnych dla potrzb realizacji projektu PRZEDSZKOLE DLA WSZYSTKICH współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Priorytetu IX, działania 9.1, poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Zajęcia objęte projektem będą realizowane na terenie następujących przedszkoli w Radlinie: 1)Przedszkole Publiczne Nr 1 w Radlinie ul. Reymonta 9, 2)Przedszkole Publiczne Nr 2 w Radlinie ul. Mielęckiego 13, 3)Przedszkole Publiczne Nr 3 w Radlinie ul. Mariacka 1. 3.W skład zamówienia wchodzi następujący zakres dostaw: 1)Dostawa biurowych artykułów szkolnych, według zestawienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym zał. Nr 1a do SIWZ) - dostarczone artykuły powinny być opakowane w 310 pojedynczych zestawów, z których każdy zestaw obejmuje po jednym artykule wyszczególnionym w formularzu cenowym, 2)Dostawa muzycznych instrumentów perkusyjnych, według zestawienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym zał. Nr 1b do SIWZ), dostarczone instrumenty powinny być opakowane w 310 pojedynczych zestawów, z których każdy zestaw obejmuje po jednym artykule wyszczególnionym w formularzu cenowym (pozycje od 2-7), 4.W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca winien spełnić następujące warunki: 1)przedstawić wypełnione formularze cenowe (wzór zał. Nr 1a-b do SIWZ) 2)oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przepisami normy i parametry dotyczące tego rodzaju towaru oraz że jest dopuszczony do obrotu na terenie Polski, (wzór - zał. Nr 5 do SIWZ) 5.Zakres odpowiedzialności Wykonawcy, w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową, obejmuje także zapewnienie transportu towarów objętych zadaniem, do miejsca jego składowania na terenie Zamawiającego wraz z rozładunkiem. Szczegółowy rozdział zamówienia na przedszkola Zamawiający poda Wykonawcy po podpisaniu umowy. 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na zadania: 1)zadanie nr 1 - dostawa biurowych artykułów szkolnych - zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym zał. Nr 1a do SIWZ, 2)zadanie nr 2 - dostawa muzycznych instrumentów perkusyjnych - zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym zał. Nr 1b do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.30 - Ołówki 37.82.10.00 - Pędzle artystyczne 37.82.21.00 - Kredki 37.82.35.00 - Papier rysunkowy i kreślarski 44.81.23.00 - Farby do celów szkolnych 37.31.60.00 - Instrumenty perkusyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt PRZEDSZKOLE DLA WSZYSTKICH jest współfinansowany przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach priorytetu IX, działania 9.1, poddziałania 9.1.1..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa biurowych artykułów szkolnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMYK Spółka Cywilna, Wanda Kurczyna, Jolanta Zimna, 41-200 Sosnowiec; ul. Teatralna 11, 41-200 Sosnaowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23600,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9343,40

  • Oferta z najniższą ceną: 9343,4 / Oferta z najwyższą ceną: 16829,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.