Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-02
Ogłoszenie nr 334949 - 2016 z dnia 2016-11-02 r.
Toruń: Wybór podmiotu uprawnionego do badania sprawozdania finansowego Województwa oraz wojewódzkich osób prawnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, krajowy numer identyfikacyjny
871121290, ul.
Plac Teatralny
2,
87-100
Toruń, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
+48566218281, e-mail
, faks
+48566218455.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór podmiotu uprawnionego do badania sprawozdania finansowego Województwa oraz wojewódzkich osób prawnych
Numer referencyjny: WZP.272.32.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
maksymalnej liczby części 4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: wybór podmiotu uprawnionego do badania sprawozdania finansowego Województwa oraz wojewódzkich osób prawnych, szczegółowo określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 79.21.25.00 - Usługi kontroli rachunkowej
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 15/01/2017
data zakończenia: 25/04/2017
data rozpoczęcia: 31/10/2016
data zakończenia: 30/04/2017
data rozpoczęcia: 30/12/2016
data zakończenia: 28/04/2017
data rozpoczęcia: 28/10/2016
data zakończenia: 30/04/2017
II.9) Informacje dodatkowe: 1) Dla CZĘŚCI I: Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: a) Uczestnictwo w inwentaryzacji składników majątkowych - od dnia zawarcia umowy do 15 stycznia 2017 r.; b) Badanie jednostkowego sprawozdania finansowego urzędu jednostki samorządu terytorialnego - UM WKP od 04.04.2017 r.; c) Badanie sprawozdania finansowego jednostki samorządu terytorialnego (bilans z wykonania budżetu, łączne: bilans, rachunek wyników i zestawienie zmian) od 11.04.2017 r.; d) Przekazanie opinii wraz z raportem do 25.04.2017 r. 2) Dla CZĘŚCI II: Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: a) uczestnictwo w inwentaryzacji składników majątkowych - od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2016 roku, b) badanie sprawozdania finansowego - do 14 kwietnia 2017 roku, c) przekazanie opinii wraz z raportem - do 25 kwietnia 2017 roku. 3) Dla CZĘŚCI III: 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: a) uczestnictwo w inwentaryzacji składników majątkowych - od dnia zawarcia umowy do 30 grudnia 2016 roku, b) badanie sprawozdania finansowego - do 21 kwietnia 2017 roku, c) przekazanie opinii wraz z raportem - do 28 kwietnia 2017 roku. 1) Dla CZĘŚCI IV: a) uczestnictwo w inwentaryzacji składników majątkowych - od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2016 roku, b) badanie sprawozdania finansowego - do 8 kwietnia 2017 roku, c) przekazanie opinii wraz z raportem - do 15 kwietnia 2017 roku.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. wykonawcy muszą być wpisani
na listę uprawnionych do badania sprawozdań finansowych prowadzoną przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
Dla części I:
Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonali należycie, co najmniej 3 badania sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości sporządzonych dla jednostek sektora finansów publicznych.
Wykonawca, który dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia
do badania sprawozdań finansowych. Przy czym warunek ten musi być spełniony w stosunku do każdej części niniejszego postępowania odrębnie,
w sytuacji gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część.
Dla części II :
posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują należycie co najmniej 3 badania sprawozdań finansowych zgodnie
z ustawą o rachunkowości sporządzonych dla jednostek sektora finansów publicznych;
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonywania zamówienia, tj. co najmniej 4 osób posiadających uprawnienia do badania sprawozdań finansowych. Przy czym warunek ten musi być spełniony w stosunku do każdej części niniejszego postępowania odrębnie,
w sytuacji gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część.
Dla części III:
posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia,
tj. wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują należycie co najmniej 5 badań sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości, w tym co najmniej 1 badanie sprawozdania finansowego zakładu opieki zdrowotnej,
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. wykonawca, który dysponuje co najmniej
1 osobą posiadającą uprawnienia do badania sprawozdań finansowych.
Przy czym warunek ten musi być spełniony w stosunku do każdej części niniejszego postępowania odrębnie, w sytuacji gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część.
Dla części IV:
wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują należycie, co najmniej 3 badania sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości sporządzonych dla jednostek sektora finansów publicznych. Przy czym warunek ten musi być spełniony
w stosunku do każdej części niniejszego postępowania odrębnie, w sytuacji gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 4)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
8.1 Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności cenę ofertową, doświadczenie biegłych rewidentów wyznaczonych do badania sprawozdania finansowego oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Doświadczenie | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia określono w dziale III SIWZ. 3. Istotne postanowienia zawarto we wzorach umowy stanowiących załączniki 6A (część I), 6B (część II), 6C (część III), 6D (część IV) do SIWZ. 4. Zapłata wynagrodzenia (dla części I), nastąpi w dwóch transzach. Pierwsza transza w wysokości 75% wynagrodzenia, po wykonaniu przedmiotu umowy w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego wraz z protokołem odbioru, o którym mowa w § 7 ust. 1. Druga transza płatna będzie po zatwierdzeniu sprawozdania finansowego przez Sejmik Województwa w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Jako dzień zapłaty Strony ustalają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 5. Zawarcie umowy o zamówienie publiczne nastąpi pomiędzy Wykonawcą a jednostką badaną (Zleceniodawcą), którego badaniu podlega sprawozdanie finansowe z wyjątkiem jednostek, o których mowa w Części I. W tym wypadku umowa zawarta zostanie między Wykonawcą a Województwem Kujawsko-Pomorskim. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: a) Zmiany terminu realizacji umowy będzie mogła wynikać jedynie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, w tym w związku ze zmianą w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, co szczegółowo wskazano w SIWZ. b) Zmiany biegłych rewidentów wskazanych do wykonania niniejszej umowy w ofercie, może nastąpić jeżeli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem że nowa osoba wskazana przez Wykonawcę spełniać będzie warunki określone w dziale IV, a w wypadku zmiany biegłego rewidenta, dzięki któremu oferta wybranego wykonawcy uzyskała punkty w kategorii doświadczenie nowa osoba wskazana przez Wykonawcę musi wykazać się doświadczeniem, które pozwoliłoby na uzyskanie przez Wykonawcę tej samej ilości punktów. 7. Strony ustalają następujące kary umowne: a) w razie niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 30% wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 ust. 1 niniejszej umowy. Przy czym uznaje się, że przedmiot umowy nie został wykonany jeżeli Wykonawca nie wykona go w terminie do 27 kwietnia 2017 roku. b) za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy, w tym również za każdy dzień opóźnienia w poprawieniu stwierdzonych wad, o których mowa w §7 ust. 2 pkt 3, w wysokości 0,5 % wynagrodzenia, licząc od dnia upływu terminu jego wykonania lub upływu terminu do poprawienia stwierdzonych wad. 8. Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: część I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Badanie sprawozdania finansowego Województwa Kujawsko-Pomorskiego za 2016 rok
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79212500-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Doświadczenie | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: część II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Badanie sprawozdań finansowych Instytucji Kultury Województwa Kujawsko-Pomorskiego za 2016 rok
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79212500-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 28/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Doświadczenie | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: część III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest badanie sprawozdań finansowych za 2016 rok dla następujących jednostek:
1) Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
w Toruniu,
2) Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy,
3) Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny im.
T. Browicza w Bydgoszczy,
4) Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego
w Bydgoszczy,
5) Centrum Onkologii im. prof. Fr. Łukaszczyka
w Bydgoszczy,
6) Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy,
7) Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. bł.
Ks. J. Popiełuszki we Włocławku,
8) Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu,
9) Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im.
dr J. Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.,
10) Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnień
i Współuzależnienia w Toruniu
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 28/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Doświadczenie | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: część IV
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wybór podmiotu uprawnionego do badania sprawozdań finansowych za 2015 rok wojewódzkich ośrodków ruchu drogowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79212500-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 28/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Doświadczenie | 40 |
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na zagraniczne przewozy pasażerskie, na potrzeby podróży służbowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko - Pomorskiego w Toruniu
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Modernizacja boisk sportowych Orlik w Toruniu
- "Dostawa 16 sztuk ruchomej głowy typu wash/beam i 24 sztuk listew oświetleniowych"
- Dostawa łodzi ratowniczych z przyczepą i wyposażeniem do jednostek Państwowej Straży Pożarnej województwa kujawsko - pomorskiego - 2 sztuki
- Dostawa cewników urologicznych (II)
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.