eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › modernizacja systemu Kontroli Dostępu (KD)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-12

POZYCJA 33492

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Szczecin: modernizacja systemu Kontroli Dostępu (KD) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jednostka Wojskowa Nr 1749, do kontaktów: Jurewicz Magdalena, Karolina Strzemecka, Al. Wojska Polskiego 250, 70-904 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0914454377, fax 091 4454377, e-mail: zamowienia@12bz.mil.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.12bz.mil.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Jednostka Wojskowa Nr 1749, Al. Wojska Polskiego 250, Kancelaria Jawna - budynek nr 1, pokój nr 5, 70-904 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4454413, fax 091 4455101, www.12bz.mil.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja systemu Kontroli Dostępu (KD). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Jednostka Wojskowa 1749, Al. Wojska Polskiego 250, 70-904 Szczecin (budynek nr 1). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego systemu Kontroli Dostępu (KD) w budynku nr 1 oraz zamontowanie od szczytu budynku na Biurze Przepustek dwóch Tripodów. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy (ZAŁĄCZNIK Nr 1 ), b) oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się ze wzorem SIWZ, a także wzorem umowy (formularz OFERTA), c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające że nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) ważna koncesja, wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, g) stosowne licencje dla wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w realizacji przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych, h) poświadczenia bezpieczeństwa dla instalatorów i projektantów systemów alarmowych oraz innych osób przewidzianych do realizacji inwestycji ochronnych w obiekcie wojskowym, i) oświadczenie, że wykonawca posiada kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych obiektów wojskowych, j) nazwisko pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych przez Wojskowe Służby Informacyjne lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego, k) wykaz instalatorów i projektantów spełniających wymagania określone w art. 28 i 29 ustawy o ochronie osób i mienia w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA4 podczas realizacji inwestycji w magazynach broni, amunicji, materiałów wybuchowych i innych obiektach podlegających szczególnej ochronie lub SA3 dla pozostałych obiektów wojskowych, l) certyfikaty lub świadectwa kwalifikacyjne na urządzenia alarmowe przewidywane do instalacji w obiektach wojskowych (art. 57 pkt 5 ustawy informacji niejawnych (Dz.U. Nr 11 poz. 95 z 1999 r. z poźn. zm.), m) świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.86.13.00 - System kontroli dostępu Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.11.00 - System kontroli dostępu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia nie może przeznaczyć kwoty wyższej niż 122 000,00 zł brutto. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: b) dysponują uprawnieniami do wykonywania określonej działalności, tj.: posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą, c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, tj. o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy posiadający potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia w sposób zaproponowany w ofercie oraz dla wszystkich urządzeń wykorzystywanych do realizacji przedmiotu zamówienia posiadają świadectwa autoryzacji, certyfikaty lub świadectwa kwalifikacyjne na urządzenia alarmowe przewidywane do instalacji w obiektach wojskowych, d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania usługi, które posiadają niezbędne kwalifikacje do wykonania zamówienia, tj. (wykażą się osobami, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, czy posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności) f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą się niezaleganiem w opłacaniu podatków do US i składek ZUS lub KRUS g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. w oparciu o art. 22 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy (ZAŁĄCZNIK Nr 1 ), b) oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się ze wzorem SIWZ a także wzorem umowy (formularz OFERTA), c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) ważną koncesję, wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, g) stosowne licencje dla wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w realizacji przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych, h) poświadczenia bezpieczeństwa dla instalatorów i projektantów systemów alarmowych oraz innych osób przewidzianych do realizacji inwestycji ochronnych w obiekcie wojskowym, i) oświadczenie, że wykonawca posiada kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych obiektów wojskowych, j) nazwisko pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych przez Wojskowe Służby Informacyjne lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego, k) wykaz instalatorów i projektantów spełniających wymagania określone w art. 28 i 29 ustawy o ochronie osób i mienia w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA4 podczas realizacji inwestycji w magazynach broni, amunicji, materiałów wybuchowych i innych obiektach podlegających szczególnej ochronie lub SA3 dla pozostałych obiektów wojskowych, l) certyfikaty lub świadectwa kwalifikacyjne na urządzenia alarmowe przewidywane do instalacji w obiektach wojskowych (art. 57 pkt 5 ustawy informacji niejawnych (Dz.U. Nr 11 poz. 95 z 1999 r. z poźn. zm.), m) świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Kryterium "Cena" (%) 80 2. Kryterium "Okres gwarancji" (%) 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12bz.mil.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2007, godzina 11:00, siedziba zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.