Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Opole: Przygotowanie i dostarczenie posiłków na teren stołówki
Komendy Wojewódzkiej PSP w Opolu
Numer ogłoszenia: 334921 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu , ul. Budowlanych 1, 45-202 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 422-33-80, faks (077) 454-24-61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.psp.wbd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczenie posiłków na teren stołówki Komendy Wojewódzkiej PSP w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest przygotowanie i dostarczenie posiłków w formie całodziennego wyżywienia dla osoby dorosłej (śniadania, obiadu, kolacji) na teren stołówki Komendy Wojewódzkiej PSP w Opolu. w ilości 6480 osobodni..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 18.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych, - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, - znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. - dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) 2.Parafowany przez wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 3.Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 4.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). 5.Jadłospis dekadowy będący przedmiotem oferty - na podstawie którego zamawiający dokona oceny jakościowej (rodzaj surowca do przygotowania posiłków, ilość zużytych surowców, kaloryczność- wzór przygotowania jadłospisu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). 6.Wyznaczenie środków transportu Nr rejestracyjny oraz kopię protokołu dopuszczenia przez Państwową Inspekcje Sanitarną. 7.Opis realizacji transportu poszczególnych posiłków - rodzaj pojemników. 8.Protokół z kontroli zakładu pod względem sanitarnym Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 9.Sposób zapewnienia odbioru odpadów. 10.Wykaz świadczonych usług o porównywalnej wielkości w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości dat wykonania i odbiorców oraz złożenia dokumentów potwierdzających że usługi zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Jakość posiłków - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.psp.wbd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
ul. Budowlanych 1; 45-202 Opole,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu ul. Budowlanych 1; 45-202 Opole,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Wykonanie monitoringów stanu ochrony modraszka nausitousa i modraszka telejusa w obszarze Natura 2000 Góry Opawskie PLH160007
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej z podziałem na 3 części (WEiZ, OA, WIPiL).
- Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 417 w m. Klisino
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - wykonanie instalacji klimatyzacji
- Dostawa i montaż windy osobowej wraz z budową szybu i przebudową toalet w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej.
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH na potrzeby uczniów SZKOŁY PODSTAWOWEJ nr 12 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Gliwicach, ul. Kopernika 63 ROK SZKOLNY 2025/2026"
- Kompleksowa usługa cateringowa w ramach spotkań ekspertów oraz w trakcie pokazów dla uczniów szkół ponadpodstawowych na terenie Uniwersytetu Śląskiego
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczestników Klubu Samopomocy w Tarnawce
- "Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do wybranych oddziałów Przedszkola przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ciasnej oraz uczniów SP w Ciasnej z filią w Molnej"
- Usługi cateringowe - wyżywienia dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pobytu "Senior+" w Rypinie w okresie od 01.07.2025r. do 31.12.2025r. w ramach projektu Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy
- Świadczenie usług cateringowych - poczęstunku dla dzieci ze świetlicy środowiskowej w Morawicy z 4 filiami na terenie Gminy Morawica
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.