eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › mycie okien w obiektach uniwersyteckich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-12

POZYCJA 33485

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Poznań: mycie okien w obiektach uniwersyteckich Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, do kontaktów: Grzegorz Zieliński, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, fax 061 8294012. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.amu.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: UAM Dział Zamówień Publicznych, Grzegorz Zieliński, ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. Wielkopolska, tel. 618294305, fax 618294012, e-mail: gz@amu.edu.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: mycie okien w obiektach uniwersyteckich. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 14. Główne miejsce świadczenia usług: Poznań, Słubice, Kalisz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest mycie okien w obiektach uniwersyteckich. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 pakietów. Pakiety nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie częściowym zostaną odrzucone. 2.Wykonawca zobowiązany jest do umycia szyb z dwóch stron, ram okiennych, ościeżnic, parapetów, klamek. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia prac w terminie siedmiu dni licząc od daty zgłoszenia konieczności mycia okien. Mycie okien i powierzchni szklanych będzie wykonywało jednocześnie minimum pięciu pracowników Wykonawcy w każdym obiekcie. Mycie okien i powierzchni szklanych w jednym obiekcie musi zostać zakończone w ciągu jednego miesiąca licząc od dnia podjęcia prac. Wykonawca zobowiązany jest do używania środków przeznaczonych do mycia szyb. Mycie okien w większości odbywało się będzie w okresie kwiecień-maj oraz wrzesień-październik. 3.Przedmiot zamówienia podzielono na 6 pakietów: Pakiet I-IV - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku \A\ do siwz, Pakiet V - przedmiotem zamówienia jest umycie okien, powierzchni szklanych oraz elewacji w budynkach Collegium Polonicom, ul. T. Kościuszki 1, 69-100 Słubice. Mycie okien i powierzchni szklanych obejmuje następujące powierzchnie: a) część A1 okna 839 m2, ściany kurtyna zewnętrzna -953 m2, razem 1792 m2, b)część A2 okna 655,48 m2, ściany kurtyna zewnętrzna -673,87 m2, kopuła - 28,85 m2, szyby skośne - 133, 82 m2, wew. Kurtyna przy wejściu 28,98, razem -1521 m2, c)biblioteka okna 371,07 m2, kurtyna zewnętrzna 923,41 m2, ścianki wewnętrzne - 238,48 m2, razem 1532,96 m2. Mycie w/w powierzchni wykonywane będzie raz w roku. Mycie elewacji budynku obejmuje: mycie powierzchni z ceramiki (Ceramika Keraion - 7609 m2, mycie powierzchni z klinkieru (1622 m2), mycie powierzchni z blachy nierdzewnej (336 m2), mycie podcieni PCV (369 m2). Razem powierzchnia elewacji budynku 9936 m2. Elewacja umyta zostanie jeden raz w trakcie obowiązywania umowy. Pakiet VI. Przedmiotem zamówienia jest umycie okien w auli Wydziału Pedagogiczno - Artystycznego w Kaliszu przy ul. Przemysłowej 1A. Usługa obejmuje umycie okien, oraz zdjęcie i zawieszenie firan. Praca na wysokości. Powierzchnia okien do umycia 80 m2. Mycie okien odbywało się będzie raz w roku. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca składając ofertę wraz z formularzem cenowym (na załączonych wzorach) potwierdza spełnianie wymagań określonych w specyfikacji. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pakiet I - 26790 m2, Pakiet II - 8685 m2, Pakiet III - 1151 m2, Pakiet IV - 1585 m2, Pakiet V - 14781,96 m2, Pakiet VI - 80 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy spełnią następujące warunki i wymogi: -złożą ofertę, -wycenią wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. pakiet I - wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedną usługę o wartości 20 000,00 zł. brutto, polegającą na myciu powierzchni szklanych, pakiet II - wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedną usługę o wartości 6 000,00 zł. brutto, polegającą na myciu powierzchni szklanych, pakiet III - wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedną usługę o wartości 800,00 zł. brutto, polegającą na myciu powierzchni szklanych, pakiet IV - wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedną usługę o wartości 2 500,00 zł. brutto, polegającą na myciu powierzchni szklanych, pakiet V - wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedną usługę o wartości 15 000, 00 zł. brutto, polegającą na myciu powierzchni szklanych. Pakiet VI - wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedną usługę o wartości 700,00 zł. brutto, polegającą na myciu powierzchni szklanych, Uwaga! Jedna usługa mycia oznacza usługę wykonywaną na podstawie jednej umowy. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) z tytułu prowadzenia działalności w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia na sumę 50 000 zł. dla każdego pakietu. W przypadku składania oferty na kilka pakietów wykonawca musi posiadać ubezpieczenie na kwotę stanowiącą iloczyn 50 000 zł. i liczby pakietów na które składa ofertę, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, -złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagany dokument potwierdzający spełnianie warunków i wymogów: -oferta /na każdy pakiet osobna/, -formularz cenowy, /na każdy pakiet osobny/ -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie/na każdy pakiet osobny/, -polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu/na każdy pakiet osobne/,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.amu.edu.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2007, godzina 11:00, pok.8 ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet I. 1) Krótki opis: Pakiet I-IV - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku \A\ do siwz,. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 26790 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet II. 1) Krótki opis: Pakiet I-IV - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku \A\ do siwz,. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 8685 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet III. 1) Krótki opis: Pakiet I-IV - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku \A\ do siwz,. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 1151 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet IV. 1) Krótki opis: Pakiet I-IV - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku \A\ do siwz,. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 1585 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet V. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest umycie okien, powierzchni szklanych oraz elewacji w budynkach Collegium Polonicom, ul. T. Kościuszki 1, 69-100 Słubice. Mycie okien i powierzchni szklanych obejmuje następujące powierzchnie: a) część A1 okna 839 m2, ściany kurtyna zewnętrzna -953 m2, razem 1792 m2, b)część A2 okna 655,48 m2, ściany kurtyna zewnętrzna -673,87 m2, kopuła - 28,85 m2, szyby skośne - 133, 82 m2, wew. Kurtyna przy wejściu 28,98, razem -1521 m2, c)biblioteka okna 371,07 m2, kurtyna zewnętrzna 923,41 m2, ścianki wewnętrzne - 238,48 m2, razem 1532,96 m2. Mycie w/w powierzchni wykonywane będzie raz w roku. Mycie elewacji budynku obejmuje: mycie powierzchni z ceramiki (Ceramika Keraion - 7609 m2, mycie powierzchni z klinkieru (1622 m2), mycie powierzchni z blachy nierdzewnej (336 m2), mycie podcieni PCV (369 m2). Razem powierzchnia elewacji budynku 9936 m2. Elewacja umyta zostanie jeden raz w trakcie obowiązywania umowy.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 14781,96 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Pakiet VI. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest umycie okien w auli Wydziału Pedagogiczno - Artystycznego w Kaliszu przy ul. Przemysłowej 1A. Usługa obejmuje umycie okien, oraz zdjęcie i zawieszenie firan. Praca na wysokości. Powierzchnia okien do umycia 80 m2. Mycie okien odbywało się będzie raz w roku.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 80m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.