Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-28
Lublin: Remont pomieszczeń i węzłów sanitarnych w budynku Koszarki Drogowej w Kazimierzu Dolnym.
Numer ogłoszenia: 334832 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, faks 081 5349239, 5324467.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń i węzłów sanitarnych w budynku Koszarki Drogowej w Kazimierzu Dolnym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń i węzłów sanitarnych w budynku Koszarki Drogowej w Kazimierzu Dolnym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.21.13.10 - Roboty budowlane w zakresie łazienek 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Powyższe wymagania mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp. Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione zgodnie z formularzami załączonymi do SIWZ. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: Doświadczenie Wykonawca musi udowodnić, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (liczonych wstecz od daty wszczęcia postępowania) roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. w sposób należyty wykonał co najmniej 2 roboty o podobnym zakresie i o wartości nie mniejszej niż cena złożonej oferty. Potencjał kadrowy Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób. Wykonawca wskaże kandydata na stanowisko kierownika robót budowlanych. Osoba ta musi posiadać doświadczenie w samodzielnym kierowaniu robotami, uprawnienia budowlane i przynależność do Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja) warunki szczegółowe udziału w postępowaniu muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie przeprowadzona wg kryterium spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: Wykaz na formularzu Doświadczenie wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. Wykaz osób, które będą uczestniczyć (kierować wykonaniem robót) w wykonywaniu zamówienia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, na formularzu zgodnym z formularzem Potencjał kadrowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Puławach ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 09:00, miejsce: GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Puławach ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy pok. Nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.10.2009 o godz. 9,30 w biurze Rejonu w Puławach przy ul. Składowej 1A pok. nr 6.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup 9 osobowego z przystosowaniem do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim
- Wykonanie modernizacji zasilania serwerowni w wybranych budynkach Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.57.2025)
- Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego
- Dostawa serwera obliczeniowego typu CPU dla klastra obliczeniowego z macierzą dyskową i oprogramowaniem
- Zakup mebli i wyposażenia dla ,,starego" bloku operacyjnego (Blok B) z możliwością składania ofert częściowych
- Świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw dźwigów osobowych w budynku ŻDS KUL w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicy w Szpitalu Powiatowym im. A Wolańczyka Sp. z o.o.; ul. Hoża 11, 59-500 Złotoryja na (...) - PEŁNA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicy w Szpitalu Powiatowym im. A Wolańczyka Sp. z o.o.; ul. Hoża 11, 59-500 Złotoryja na (...) - PEŁNA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
- Zintegrowany rozwój szkolnictwa branżowego w pow. rac. w kier. regionalnych inteligentnych specjalizacji w Zespole Szkół Ekonomicznych w Raciborzu" - wykonanie dok. proj. oraz robót budowlanych
- "Robota budowlana - remont łazienki i pomieszczeń w budynku nr 3 w Sandomierzu"
- Budowa odnawialnych źródeł energii w gminie Gilowice
- Modernizacja lokalu w pawilonie usługowym na osiedlu Armii Krajowej 125, na potrzeby filii Biblioteki Raczyńskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.