Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-16
Siedlce: Dostawa aparatów telefonicznych IP, punktów dostępowych dla sieci bezprzewodowej, akcesoriów i oprogramowania w ramach realizacji Projektów:
1) Modernizacja i rozbudowa systemu informatycznego Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach
2) Budowa budynku Wydziału Humanistycznego z Pracownią Rzeźby dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach przy ul. Żytniej - II etap
Numer ogłoszenia: 334815 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatów telefonicznych IP, punktów dostępowych dla sieci bezprzewodowej, akcesoriów i oprogramowania w ramach realizacji Projektów: 1) Modernizacja i rozbudowa systemu informatycznego Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach 2) Budowa budynku Wydziału Humanistycznego z Pracownią Rzeźby dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach przy ul. Żytniej - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatów telefonicznych IP, punktów dostępowych dla sieci bezprzewodowej, akcesoriów i oprogramowania w ramach realizacji Projektów: 1) Modernizacja i rozbudowa systemu informatycznego Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach 2) Budowa budynku Wydziału Humanistycznego z Pracownią Rzeźby dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach przy ul. Żytniej - II etap 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)dostarczenie i rozładowanie urządzeń w miejsca wskazane przez Zamawiającego (na terenie miasta Siedlce); 2)zapewnienie gwarancji na dostarczone urządzenia na warunkach określonych w niniejszej SIWZ. 3.Zamawiający określa następujące wymagania szczegółowe realizacji przedmiotu zamówienia: 1)wszystkie aparaty telefoniczne muszą być utrzymane w jednolitej kolorystyce (dopuszczalna kolorystyka - szary, czarny, grafitowy); 2)urządzenia muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE / deklarację zgodności, muszą być nieużywane, fabrycznie nowe, dostarczone w oryginalnych opakowaniach; 3)wszelkie formalności celne, podatkowe i administracyjne związane z dostawą przedmiotu zamówienia (np. odprawa celna, podatek VAT) przeprowadza Wykonawca. 4.Przedmiot zamówienia, z uwzględnieniem podziału przedmiotu zamówienia na części, został opisany szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.00.00-3, 32.55.21.10-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedno) zamówienie o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł (czterdzieści tysięcy) zł brutto, obejmujące dostawę aparatów telefonicznych IP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej w wyniku niniejszego postępowania, określając iż dopuszcza się zmianę zakresu i/lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia oraz terminu wykonania zamówienia pod warunkiem zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1) z powodu wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia, zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, pod warunkiem że zmiany te są korzystnie dla Zamawiającego; 2) z powodu okoliczności siły wyższej (wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne), której nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 3) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie umowy, pod warunkiem że działania te nie są konsekwencją winy stron umowy. 4) w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) urządzenie wskazane w ofercie zostało wycofane z rynku, b) zaprzestano produkcji urządzenia wskazanego w ofercie, c) na rynku pojawił się nowy model urządzenia wskazanego w ofercie, dopuszczalna jest zmiana urządzeń wskazanych w ofercie na inne, pod następującymi warunkami: a. zamienne urządzenia posiadały będą parametry nie gorsze niż urządzenia wskazane w ofercie; b. zamienne urządzenia będą zapewniały pełną funkcjonalność i sprawność systemu; 5) w przypadku, gdy w trakcie obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego nastąpi zwiększenie obowiązującej stawki podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione w ten sposób, iż zmniejszona zostanie wysokość wynagrodzenia netto przy jednoczesnym pozostawieniu bez zmian wynagrodzenia brutto.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia UPH w Siedlcach
ul. Konarskiego 2
08-110 Siedlce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat UPH w Siedlcach ul. Konarskiego 2 08-110 Siedlce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013 w ramach projektów: 1) Modernizacja i rozbudowa systemu informatycznego Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach; 2) Budowa budynku Wydziału Humanistycznego z Pracownią Rzeźby dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach przy ul. Żytniej - II etap..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa aparatów telefonicznych IP, punktów dostępowych dla sieci bezprzewodowej, akcesoriów i oprogramowania w ramach realizacji Projektu Modernizacja i rozbudowa systemu informatycznego Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaje, ilości i specyfikacje techniczne urządzeń, których dostawa objęta jest zakresem poszczególnych części określa załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.00.00-3, 32.55.21.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa aparatów telefonicznych IP w ramach realizacji Projektu Budowa budynku Wydziału Humanistycznego z Pracownią Rzeźby dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach przy ul. Żytniej - II etap..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaje, ilości i specyfikacje techniczne urządzeń, których dostawa objęta jest zakresem poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.00.00-3, 32.55.21.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 3615W ul. Kościuszki w m. Mordy"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy ulicy Kolejowej w Siedlcach
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
- Budowa chodnika na ul. Zacisznej w miejscowości Pruszyn
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3647W na odcinku od m. Ozorów w kierunku m. Kłódzie
- Wykonanie remontu balkonów w budynkach mieszkalnych przy ul. Niepodległości 10 i ul. Unitów Podlaskich 7A w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.