eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszDostawa leków i materiałów opatrunkowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-28

Przasnysz: Dostawa leków i materiałów opatrunkowych.
Numer ogłoszenia: 334696 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Ruda 1, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 752 30 45, faks 0 29 752 30 46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsprzasnysz.e.m4u.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków i materiałów opatrunkowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Główny przedmiot zamówienia wg wspólnego słownika zamówień (CPV) 33.60.00.00-6 - Produkty farmaceutyczne; 33.14.00.00-3 - Materiały medyczne. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków i materiałów opatrunkowych do Domu Pomocy Społecznej w Przasnyszu. Wszystkie produkty lecznicze stanowiące przedmiot zamówienia muszą być zgodne z przepisami prawa, a w szczególności zgodne z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne oraz muszą być dopuszczone do stosowania na terenie Polski lub innych państw członkowskich Unii Europejskiej. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na prośbę Zamawiającego aktualne dokumenty dotyczące przedmiotu umowy: atesty, karty charakterystyki, świadectwa rejestracji, zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Towary będące przedmiotem zamówienia, określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Zamawiający będzie zamawiał sukcesywnie w miarę rzeczywistych potrzeb. Dostawy produktów realizowane będą w dniu następnym po złożeniu zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego tj. 700 - 1500. Wykonawca dostarczy zamawiane towary do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się na terenie DPS, Zamawiający z tego tytułu nie będzie ponosił dodatkowych opłat. Dostarczane towary będą każdorazowo liczone w obecności pracowników Zamawiającego i Wykonawcy. Podane w Formularzu Cenowym ilości poszczególnych artykułów mają jedynie charakter szacunkowy i podane zostały w celu umożliwienia wyliczenia ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu zamawianych towarów, w ramach zawartej umowy, w ilościach uwzględniających rzeczywiste potrzeby Zamawiającego, do maksymalnej wartości określonej w umowie, jako kwota umowy. Nie wykorzystanie ilości zamawianych towarów, jak również kwoty umowy - w przypadku upływu terminu ważności umowy - nie może być przyczyną jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający będzie dokonywał zakupów po cenach jednostkowych zaoferowanych w Formularzu cenowym. Dostawa zamówionych towarów po cenach jednostkowych niższych niż określone w umowie, traktowana będzie, jako zmiana korzystna dla zamawiającego i zostanie przyjęta do realizacji. Przez okres trwania niniejszej umowy, ceny jednostkowe podane w Formularzu cenowym, nie mogą ulec zmianie. Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia podana jest w załączniku nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt.5 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy - załącznik nr 3. - Koncesje, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Formularz oferty - załącznik nr 1. - Formularz cenowy - załącznik nr 2. - Podpisany i wypełniony projekt umowy - załącznik nr 4. - Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy o ile ofertę składa pełnomocnik..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsprzasnysz.e.m4u.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ul. Ruda 1; 06-300 Przasnysz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat DPS, ul. Ruda 1; 06-300 Przasnysz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.