eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › utrzymanie zieleni na terenie miasta Chełm

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-12

POZYCJA 33467

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Chełm: utrzymanie zieleni na terenie miasta Chełm Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Chełma, do kontaktów: Renata Stańkowska, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5652073, fax 082 5652254, e-mail: renata.stankowska@chelm.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.chelm.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chełma, Elżbieta Fornal, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5652620, fax 082 5652254, http://www.chelm.bip-gov.info.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chełma, Elżbieta Fornal, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5652620, fax 082 5652254, http://www.chelm.bip-gov.info.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni na terenie miasta Chełm 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Miasto Chełm - parki, skwery, zieleńce. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni na terenie miasta Chełm. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje prace związane z: 1) utrzymaniem terenów zieleni miejskiej, tj: a) parków, b) skwerów, c) zieleńców, 2) utrzymaniem i konserwacją: a) elementów małej architektury, b) pomników i tablic pamiątkowych z uwzględnieniem niezbędnych dekoracji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Oryginalny kod CPV: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Oryginalny kod CPV: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Oryginalny kod CPV: 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów Oryginalny kod CPV: 74.25.21.00 - Usługi zagospodarowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 71.42.10.00 - Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz Oryginalny kod CPV: 45.23.62.90 - Naprawa terenów rekreacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.62.90 - Naprawa terenów rekreacyjnych Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne Oryginalny kod CPV: 90.22.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3000 PLN (słownie: trzy tysiące PLN). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie Kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Polska Kasa Opieki S.A. Grupa PeKaO I/Oddział Chełm - 33 1240 2223 1111 0000 35 76 95 12 z dopiskiem odpowiednio: "wadium - zieleń". Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający będzie uważał wadium, które do dnia 22 czerwca 2006r. znajdzie się na rachunku bankowym wskazanym przez zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innej postaci niż pieniężna , należy je wnieść do Urzędu Miasta Chełm najpóźniej wraz z ofertą, tj. do dnia 25 czerwca 2007 r. do godz. 9.00 po uprzednim porozumieniu się z przedstawicielem zamawiającego - Elżbietą Fornal, Urząd Miasta Chełm, Wydział Infrastruktury Komunalnej, ul. Lubelska 63, pokój nr 16a, tel. (0 prefix 82) 565-26-20. Dokument stanowiący wadium w formie niepieniężnej powinien zawierać zapis określony w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji, mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi albo jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, złożą ofertę lub zawrą umowę w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki opisane w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2) Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę, c) posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali: - co najmniej dwie usługi, polegające na zakładaniu i pielęgnacji zieleni niskiej w zabudowie miejskiej (parki, skwery,pasy zieleni drogowej itp.) przez minimum 1 sezon (IV-X), w szczególności na prowadzeniu prac związanych z koszeniem powierzchni trawiastych, sadzeniem oraz formowaniem roślin drzewiastych, zakładaniem kwietników itp. o powierzchni nie mniejszej niż 40 000 m kw., - co najmniej dwie usługi, polegające na urządzaniu terenów zieleni miejskiej, w szczególności obejmujących wykonanie boisk do gier sportowo-rekreacyjnych (boisk do piłki siatkowej, nożnej, "ścieżki zdrowia" itp.) lub urządzaniu placów zabaw o wartości co najmniej 6000 PLN, - co najmniej jedną usługę polegającą na czyszczeniu kanalizacji deszczowej o wartości co najmniej 5000 PLN, d) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują urządzeniami w asortymencie i ilości jednostek nie mniejszej niż wymienione w kolumnie 2 i 3 załącznika nr 4 do SIWZ, e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności, dysponują co najmniej 17 osobami, w tym: - co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia do kierowania pracami w branży ogrodnictwa, będącą członkiem Stowarzyszenia Naukowo-Technicznego Inżynierów i Techników Ogrodnictwa - co najmniej 16 osobami, posiadającymi uprawnienia niezbędne do obsługi 16 jednostek sprzętowo - transportowych wymienionych w "Wykazie urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia" (minimum 1 osoba obsługująca 1 jednostkę wymienionego sprzętu), f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: - udokumentują wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową albo łącznie wielkość posiadanych środków finansowych i zdolności kredytowej nie mniejszą niż 30% ceny oferty, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmujące szkody wynikłe w trakcie prowadzonej działalności spowodowane nienależytym wykonaniem usług, g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez wykonawców ww warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI SIWZ według zasady "spełnia - nie spełnia" wymagany warunek. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą nw. oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów innych niż niebezpieczne (kod 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03, 20 03 03, 20 03 01 lub 20 01 99), z terenu miasta Chełm wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. z 2007r. Nr 39 poz. 251) lub umowę z podmiotem gospodarczym, który posiada takie zezwolenie. 3. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właściciel nieruchomości na terenie miasta Chełm (kod 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03, 20 03 03, 20 03 01 lub 20 01 9) wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.), a w przypadku gminnych jednostek organizacyjnych miasta Chełm - spełniają warunki wymagane przy udzieleniu takiego zezwolenia. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli wykonawca jest podmiotem zbiorowym w rozumieniu ustawy z dnia 28. 10. 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. z 2002 r. Nr 19 poz. 1661 ze zm.), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, złożony odpowiednio na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej 17 osób, w tym: ia) co najmniej jedną osobę posiadającą niezbędne uprawnienia do kierowania pracami w branży ogrodnictwa, będącą członkiem Stowarzyszenia Naukowo-Technicznego Inżynierów i Techników Ogrodnictwa z załączeniem: - zaświadczenia z Stowarzyszenia Naukowo-Technicznego Inżynierów i Techników Ogrodnictwa, - dokumentu stwierdzającego, że osoba, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia, b) przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej 16 osób, które posiadają uprawnienia niezbędne do obsługi 16 jednostek sprzętowo - transportowych wymienionych w "Wykazie urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia" (minimum 1 osoba obsługująca 1 jednostkę wymienionego sprzętu), z załączeniem dokumentu stwierdzającego, że dana osoba posiada wymagane uprawnienia. 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, złożony odpowiednio na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, w asortymencie i ilości nie mniejszej niż wymienione w kolumnie 2 i 3 załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca nie jest właścicielem urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jest zobowiązany dołączyć umowę leasingu, najmu lub dzierżawy. 10. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca powinien wykazać i udokumentować wykonanie: a) co najmniej dwóch usług, polegających na zakładaniu i pielęgnacji zieleni niskiej w zabudowie miejskiej (parki, skwery,pasy zieleni drogowej itp.) przez minimum 1 sezon (IV-X), w szczególności na prowadzeniu prac związanych z koszeniem powierzchni trawiastych, sadzeniem oraz formowaniem roślin drzewiastych, zakładaniem kwietników itp. o powierzchni nie mniejszej niż 40 000 m kw., b) co najmniej dwóch usług, polegających na urządzaniu terenów zieleni miejskiej, w szczególności obejmujących wykonanie boisk do gier sportowo-rekreacyjnych (boisk do piłki siatkowej, nożnej, "ścieżki zdrowia" itp.) lub urządzaniu placów zabaw o wartości co najmniej 6000 PLN, c) co najmniej jedną usługę polegającą na czyszczeniu kanalizacji deszczowej o wartości co najmniej 5000 PLN. 11. Informacja banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli zdolność kredytowa lub wielkość posiadanych środków, albo łącznie wielkość posiadanych środków i zdolności kredytowej będzie niższa niż 30 % ceny oferty, to wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 12. Polisa, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmujące szkody wynikłe w trakcie prowadzonej działalności spowodowane nienależytym wykonaniem usług. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach: VI.2.3, 2.5, 2.6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie VI.2.4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. Postanowienia par. 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605) stosuje się odpowiednio. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach: VI.2.3, 2.4, 2.5, 2.6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia § 2 ust.2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605) stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Na wniosek wykonawcy, zamawiający przekaże SIWZ w formie pisemnej - odpłatnie 30 PLN. Specyfikację istotnych warunków zamówienia w formie pisemnej można odebrać w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta Chełm - Wydział Infrastruktury Komunalnej pokój nr 16a, ul. Lubelska 63, 22-100 Chełm lub za zaliczeniem pocztowym. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.chelm.bip-gov.info.pl. Opłata: 30; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: kwotę należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Polska Kasa Opieki S.A. Grupa PeKaO I/Oddział Chełm - 93 1240 2223 1111 0000 35 76 95 96 z dopiskiem odpowiednio: "SIWZ - zieleń". 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2007, godzina 10:00, Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 63, pok 16A.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.