eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skępe › Remont ciągu pieszego przy drodze krajowej nr 10 od km 368+500 do km 368+634.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-09

Skępe: Remont ciągu pieszego przy drodze krajowej nr 10 od km 368+500 do km 368+634.
Numer ogłoszenia: 334662 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297170 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Skępe, ul. Kościelna 2, 87-630 Skępe, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2878521, faks 54 2877204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ciągu pieszego przy drodze krajowej nr 10 od km 368+500 do km 368+634..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Remont ciągu pieszego przy drodze krajowej nr 10 od km 368+500 do km 368+634 obejmujący: 1 D-01.01.01 Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym km 0,13 2 D-01.03.25 Ścinanie krzaków wraz z usunięciem korzeni i utylizacją m2 30 3 D-01.02.02 Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej o grubości 10 cm m3 62,6 4 D-02.03.01 Wykonanie nasypów z zagęszczeniem z przywozem gruntu zagęszczalnego o wymaganej nośności m3 129,6 5 D-02.01.01 Mechaniczny załadunek i wywiezienie ziemi urodzajnej oraz gruntu z koryta wraz z zagospodarowaniem m3 62,6 6 D-04.01.01 Ręczne profilowanie wraz zagęszczeniem podłoża pod chodnik m2 244,6 7 D-08.01.01 Wykonanie ławy o przekroju 0,025 m2/m z betonu C 8/10 pod obrzeża m3 16,0 8 D-04.04.02 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5mm gr. 20cm m2 244,6 9 D-08.03.01 Ustawienie oporników betonowych o wymiarach 12*25 cm na wykonanej ławie (oporniki inwestora) mb 12,0 10 D-08.03.01 Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15*30 cm na wykonanej ławie (krawężniki inwestora) mb 15,6 11 D-08.03.01 Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na wykonanej ławie (obrzeża inwestora) mb 293,2 12 D-08.02.02 Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej grub. 4 cm, wypełnienie spoin piaskiem (kostka brukowa inwestora) m2 244,6 13 D-04.04.02 Utwardzenie poboczy tłuczniem twardym o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm m2 24 14 D-06.01.01 Mechaniczne plantowanie poboczy przy chodniku m2 134,0 15 D-06.01.01 Humusowanie poboczy ziemią urodzajną warstwą o grubości 10 cm (humus pozyskany na miejscu) z dosianiem trawy m2 134,0 16 D-07.02.01 Wykonanie balustrady przy schodach dla peronu szt. 4,0 17 D-07.02.01 Wykonanie barier stalowych U-11a (wzdłuż drogi DK10 i ściezki pieszorowerowej w obrębie przejścia dla pieszych) mb 80,0 18 D-03.01.01 Wykonanie przepustu DN 600 pod peronem dł. 7mb szt. 2,0 19 D-03.01.01 Wykonanie murków czołowych przepustu DN 600 betonowe prefabrykowane szt. 4,0 20 D-01.01.01 Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej kpl. 1 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 1) 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg; 2) 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (w zakresie wskazanym w rozdziale III. Pkt. 1 SIWZ), która stanowi załącznik do SIWZ. Przedmiary robót (kosztorys nakładczy) ma charakter pomocniczy w stosunku do dokumentacji projektowej i służy Wykonawcy wyłącznie do skalkulowania ceny oferty. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 5. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczanie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 6. Wykonawca zabezpiecza teren budowy mając na względzie mienie Zamawiającego i własne. 7. Wykonawca a trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 8. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i zagospodarowanie odpadów. 9. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem prac przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 10. Usuwania wad stwierdzonych w trakcie dokonywania odbiorów zgodnie z postanowieniami umowy. 11. Wykonania dokumentacji powykonawczej w języku polskim w 4 (czterech) egzemplarzach oraz na nośniku elektronicznym typu CD. Wszystkie dokumenty powinny być sporządzone odpowiednio: pliki tekstowe utworzone w ogólnodostępnych edytorach tekstu, arkusze obliczeniowe utworzone w ogólnodostępnych arkuszach kalkulacyjnych, rysunki w formacie *pdf. 12. Kompletowania w trakcie realizacji robót, stanowiących przedmiot niniejszej umowy, wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów, jak i kompletu dokumentów potrzebnych do zawiadomienia o zakończeniu budowy. 13. uzupełnianie dokumentów/wyjaśniania zapisów na żądanie organu wydającego pozwolenie na użytkowanie oraz w kontrolach związanych z zakończeniem budowy. 14. Wykonawca zawrze ubezpieczenie na własny koszt i utrzyma w mocy przez cały okres trwania umowy ubezpieczenie wszystkich ryzyk budowy CAR. Ubezpieczenie ważne będzie nie później niż od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego i obejmować będzie: 1) odpowiedzialność cywilną kontraktową w związku z realizacją niniejszego zamówienia w wysokości nie mniejszej niż pełna wartość prac określonych umową; 2) odpowiedzialność cywilną deliktową z tytułu prowadzonej działalności. Umowy i polisy ubezpieczenia wraz z dowodami opłacenia składek Wykonawca dostarczać będzie Zamawiającemu. W przypadku rozłożenia płatności składki na raty, Wykonawca będzie przedkładał Zamawiającemu dowody ich opłacenia nie później niż 7 dni od daty ich wymagalności. Umowy ubezpieczenia zapewnią wypłatę odszkodowania płatnego w walucie polskiej, w kwotach koniecznych do naprawienia poniesionej szkody. Żadne zmiany warunków ubezpieczenia nie zostaną dokonane bez zgody Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie zawrze lub nie utrzyma w mocy zawartej umowy ubezpieczenia, lub nie przedstawi Zamawiającemu w terminie dowodu na jej zawarcie/opłacenia składki, to Zamawiający będzie uprawniony do zawarcia takiej umowy ubezpieczenia na koszt Wykonawcy, a koszty jej zawarcia potrąci z wierzytelnościami Wykonawcy lub pokryje jej koszty z zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 17. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 18. Jakiekolwiek podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej, przedmiarze nazwy własne są przykładowe, zaś ewentualne wskazanie przez Zamawiającego producenta lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.32.21-4, 45.10.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Projektów i Inwestycji PROBUD s.c., ul. Konstytucji 3 Maja 33, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67563,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77349,29

  • Oferta z najniższą ceną: 77349,29 / Oferta z najwyższą ceną: 107097,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.