eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytówOBSŁUGA PRAWNA STAROSTWA POWIATOWEGO W BYTOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-16

Bytów: OBSŁUGA PRAWNA STAROSTWA POWIATOWEGO W BYTOWIE
Numer ogłoszenia: 334625 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bytowski , Ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 822 80 00, faks 059 822 80 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbytowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA PRAWNA STAROSTWA POWIATOWEGO W BYTOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pomocy prawnej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz.U. z 2009 r. Nr 146, poz. 1188 ze zm.) lub ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. z 2010 r. Nr 2010, poz. 65 ze zm.) oraz zasadami deontologicznymi dotyczącymi wykonywania tych zawodów, na rzecz: Powiatu Bytowskiego i jego organów: Rady Powiatu Bytowskiego, Zarządu Powiatu Bytowskiego oraz obsługa prawna Wydziałów Starostwa Powiatowego w Bytowie oraz powiatowych jednostek organizacyjnych. Pomoc prawna polegać będzie w szczególności na: 1. udzielaniu porad prawnych m.in., a) w zakresie wykładni przepisów prawa dotyczących działania Rady Powiatu, Zarządu Powiatu, Wydziałów Starostwa Powiatowego w Bytowie, powiatowych jednostek organizacyjnych, b) poprzez uczestnictwo w posiedzeniach m.in. Zarządu Powiatu Bytowskiego i Rady Powiatu Bytowskiego i doradztwo tym organom c) poprzez udział w negocjacjach dotyczących zawarcia kluczowych dla Zamawiającego umów 2. sporządzaniu opinii prawnych m.in. a) w zakresie budzących wątpliwości przepisów prawnych na rzecz Rady Powiatu, Zarządu Powiatu, Wydziałów Starostwa Powiatowego w Bytowie oraz powiatowych jednostek organizacyjnych, zgodnie z ich specyfiką b) sporządzaniu i opiniowaniu projektów umów zawieranych przez Zamawiającego i innych dokumentów związanych z działaniami Zamawiającego 3. opracowywaniu projektów aktów prawnych m.in. a) opracowywaniu i opiniowaniu pod względem prawnym wydawanych przez Starostę zarządzeń b) opracowywaniu i opiniowaniu pod względem prawnym projektów uchwał kierowanych pod obrady Rady Powiatu c) opracowywaniu i opiniowaniu pod względem prawnym aktów prawnych Zarządu Powiatu, 4. występowaniu przed sądami i urzędami m.in. a) poprzez reprezentację w sprawach sądowych, w których stroną jest Powiat Bytowski, Skarb Państwa reprezentowany przez Powiat Bytowski oraz powiatowe jednostki organizacyjne, b) prowadzeniu spraw administracyjnych dotyczących zamawiającego Czas i miejsce wykonywania umowy: - osobiście przez adwokata lub radcy prawnego trzy dni w tygodniu w siedzibie Zamawiającego przez 6 godzin dziennie w godzinach ustalonych przez Zamawiającego - w innym czasie, jeśli jest to uzasadnione potrzebami Zamawiającego - w razie potrzeby telefonicznie - we wszystkie dni robocze w drodze ciągłej korespondencji mailowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania nie jest zobowiązany wnieść wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na należytym wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie a) co najmniej jednej usługi polegającej na kompleksowej obsłudze prawnej Starostw Powiatowych w tym w szczególności w zakresie Prawa administracyjnego, Prawa geodezyjnego i kartograficznego, Prawa budowlanego, Kodeksu spółek handlowych oraz Prawa zamówień publicznych, o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł netto, trwającej co najmniej przez okres 1 roku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego. Każda z wyżej wymienionych osób musi wykazać się co najmniej 3 letnim doświadczeniem w zakresie obsługi prawnej Starostw Powiatowych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz.U. z 2009 r. Nr 146, poz. 1188 ze zm.) lub ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. z 2010 r., Nr 10, poz. 65 ze zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Doświadczenie - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy: 1) wydłużenie terminów realizacji zamówienia będzie dopuszczalne z powodu wystąpienia siły wyższej. Przez siłę wyższą będą rozumiane wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą zamawiającego i wykonawcy i których nie można było przewidzieć lub które, choć przewidywalne, były nieuniknione, nawet po przedsięwzięciu przez zamawiającego lub wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Za wystąpienie siły wyższej uznane będą w szczególności takie wydarzenia, jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni 2) zmianę osób bezpośrednio uczestniczących przy wykonywaniu zamówienia w przypadku śmierci, choroby uniemożliwiającej świadczenie pracy, sytuacji losowych lub istotnych przyczyn osobistych a także innej usprawiedliwionej niemożności świadczenia pracy wygaśnięcia bądź rozwiązania stosunku pracy umów cywilno - prawnych. Zmiana może nastąpić w uzasadnionych przypadkach na pisemny wniosek wykonawcy po uzyskaniu pisemnej akceptacji przez Zamawiającego. 3) jeżeli niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowej realizacji umowy, 4) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT-wyłącznie w przypadku i w terminie wejścia w życie ustawowej zmiany stawki VAT (zamiana ceny związana z ustawową zmianą wysokości VAT może obejmować wyłącznie zakres usług określonych w specyfikacji i w ofercie, a jeszcze nie wykonanych), 6) zmiany określonych w umowie nazw i adresów, jeśli będą one wynikać ze zmian organizacyjnych w strukturze Wykonawcy 7) konieczności dostosowania postanowień do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy według pierwotnej jej treści lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatbytowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bytowie, ul. 1- go Maja 15, 77-100 Bytów, pokój 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bytowie, ul. 1- go Maja 15, 77-100 Bytów, pokój 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.