Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-19
Łupawa: Przebudowa leśniczówki Flisów
Numer ogłoszenia: 33453 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Łupawa, Łupawa 49, 76-242 Łupawa, woj. pomorskie, tel. 059 8463546, fax 059 8463549.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http//www.szczecinek.lasy.gov.pl/lupawa/przetargi.php?id=43
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa leśniczówki Flisów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa leśniczówki Flisów -Flisów 2, Gmina Czarna Dąbrówka: - częściowe ocieplenie budynku - wymiana instalacji elektrycznej - odnowienie elewacji budynku (leśniczówka, budynek gospodarczy) - remont i wymiana okładzin ścian i podłóg, instalacji hydraulicznej - przebudowa łazienki (rozbiórka ścianki działowej) - konserwacja dachu (leśniczówka, budynek gospodarczy)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów Oryginalny kod CPV: 45.21.32.40 - Gospodarskie obiekty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.40 - Roboty budowlane w zakresie gospodarskich obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia obowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 2 000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; tj. do wykonywania robót budowlanych 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 1.2.1 Wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie minimum 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających ; referencje, opinie, listy polecające, że roboty te zostały wykonane należycie na wartość min. 90 000 zł. 1.3 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dysponują potencjałem kadrowym , tj. osobami , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, które posiadają niezbędne kwalifikacje do wykonania zamówienia oraz załączą kopie uprawnień : - kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi posiadający aktualny wpis o przynależności do Izby Inżynierskiej. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art.24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia- nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej Specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ), 1.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 1.3 Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 1.4 Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik Nr 2 do formularza oferty). 1.5 Przedstawić wykaz potwierdzający spełnienie warunku w zakresie potencjał kadrowy - Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi posiadający aktualny wpis o przynależności do Izby Inżynierskiej - w załączeniu kopia uprawnień oraz kopia wpisu o przynależności do Izby Inżynierskiej - zał. Nr 6 1.6 Wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie minimum 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających ( referencje, opinie, listy polecające), że roboty te zostały wykonane należycie na wartość min. 90 000 zł. - zał. Nr 3 2. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być poświadczone -za zgodność z oryginałem - przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//www.szczecinek.lasy.gov.pl/lupawa/przetargi.php?id=43
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Łupawa 76-242 Łupawa, Łupawa 49.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Łupawa 76-242 Łupawa, Łupawa 49 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





