Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-16
Szczecin: Świadczenie usług ochrony w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 334517 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego , ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 44 67 120, faks 091 44 67 120, 44 67 185.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w 2012 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług ochrony w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w 2012 r. szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających dla zadania 1 i 2 w wysokości nie wyższej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 98.34.11.20 - Usługi portierskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Zadanie nr 1 - 3 000 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100); 2) Zadanie nr 2 - 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 3) Zadanie nr 3 - 1 200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100). 4) Zadanie nr 4 - 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla zadań nr 1 - 3 a. koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie art. 16 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), w zakresie ochrony osób i mienia, określającą zakres i formy prowadzenia tych usług b. zezwolenie wydane przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na podstawie art. 5 ust 3 w związku z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 276 z późn. zm.) w zakresie instalowania, konserwacji, kontroli szczelności źródeł - izotopowych czujek dymu; Dla zadania nr 4 koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie art. 16 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), w zakresie ochrony osób i mienia, określającą zakres i formy prowadzenia tych usług
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla zadań nr 1 - 3 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej cztery usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia rozumie się świadczenie usług ochrony obiektów o wartości usługi, co najmniej: - 100.000,00 zł brutto - w przypadku zadania nr 1, - 100.000,00 zł brutto - w przypadku zadania nr 2, - 50.000,00 zł brutto - w przypadku zadania nr 3. Dla zadania nr 4 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej cztery usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia rozumie się świadczenie usług ochrony obiektów o wartości usługi, co najmniej 100.000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawcy zobowiązani są udokumentować doświadczenie oddzielnie dla każdego zadania, na które jest składana oferta, przy czym niedopuszczalne jest wykazanie się tym samym doświadczeniem w kilku zadaniach tzn. na każde zadanie Wykonawca musi przedstawić inne usługi. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Oświadczenie winno być złożone na wzorze oświadczenia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale VII pkt 1 ppkt 1 należy przedstawić : a) Dla zadań od nr 1 do nr 4 koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie art. 16 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), w zakresie ochrony osób i mienia, określającą zakres i formy prowadzenia tych usług b) Dla zadań od nr 1 do nr 3 - zezwolenie wydane przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na podstawie art. 5 ust 3 w związku z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 276 z późn. zm.) w zakresie instalowania, konserwacji, kontroli szczelności źródeł - izotopowych czujek dymu; 7. Dla zadań od nr 1 do nr 4 w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Wykonawca przedłoży Informacje o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu pn.: Doświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1 ppkt 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Stosownie do treści przepisu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy jeżeli zmiany te są dla Zamawiającego korzystne lub wynikły z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W szczególności w następującym zakresie: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, 2) zmiany sposobu wzajemnych rozliczeń między stronami, 3. Okoliczności stanowiące podstawę do zmiany umowy nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani przez nie zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron lub niemożność osiągnięcia celu Umowy; Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, niekorzystnych warunków atmosferycznych, i innych tego typu okoliczności. 4. Strony dopuszczają także możliwość zmian redakcyjnych Umowy, zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacja umowy, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. 5. Wszelkie zmiany wprowadzane do niniejszej umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności z art. 140 ust. 3 ustawy o której mowa w ust. 2 oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą. 6. Za zmianę umowy nie będzie traktowana ustawowa zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin (pokój nr 343)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin (pokój nr 343)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonywanie usług usuwania i holowania/przewozu pojazdów zlecanych przez jednostki Policji (11 części)
- Dostawa i montaż elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla obiektu Pływalni Politechniki Morskiej w Szczecinie.
- Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego, projektu technicznego (wykonawczego) dla zadania "Przebudowa budynku przy ul. Niepodległości 15 na potrzeby Prokuratury Rejonowej w Gryficach"
- Bezgotówkowe tankowanie benzyny bezołowiowej Pb-95 oraz oleju napędowego na stacjach benzynowych wykonawcy do samochodów CUS w Szczecinie oraz na potrzeby Projektów pn. CUS w Szczecinie i RCK
- Dostawa ciągnika siodłowego z naczepą dla WORD Szczecin
- Modernizacja trybuny na obiekcie sportowym Miejskiego Stadionu Lekkoatletycznego w Szczecinie przy ul. Litewskiej 20
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań- Grunwald i Jeżyce w Poznaniu.
- Świadczenie usług ochrony osób, mienia, obiektów i terenów Akademii Sztuki w Szczecinie.
- Usługa ochrony mienia, w tym zewnętrznego zabezpieczenia oraz dozoru obiektów wraz z przyległym terenem, położonych w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 250 B
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB, OBIEKTÓW I MIENIA SWPZZPOZ W RADOMIU
- Usługi ochrony mienia w budynku biurowym ul. Siemiradzkiego 5a w Poznaniu administrowanym przez GDDKiA Oddział w Poznaniu
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, monitoringu elektronicznego oraz konserwacji systemów alarmowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.