eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa systemu bezpiecznego wydruku i systemu kontroli dostępu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-26

Szczecin: Dostawa systemu bezpiecznego wydruku i systemu kontroli dostępu
Numer ogłoszenia: 334395 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Arkońska 45, 71-470 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4251161, faks 091 4251096.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu bezpiecznego wydruku i systemu kontroli dostępu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu bezpiecznego wydruku z drukarek sieciowych i systemu kontroli dostępu za pomocą kart zbliżeniowych, charakteryzujących się następującymi parametrami technicznymi: System bezpiecznego wydruku Wymagane minimalne parametry, możliwości i cechy systemu: 1. Prosta i intuicyjna obsługa systemu. 2. Współpraca z posiadanymi przez ZOW NFZ urządzeniami wielofunkcyjnymi i drukarkami firm:- RICOH- Nashuatec- Toshiba- HP- GestetnerWspółpraca z urządzeniami innych producentów, którzy udostępniają taką funkcjonalność. 3. Integracja z systemami klasy ERP (SAP, IFS, MOVEX).Obsługiwane bufory wydruku Mainframe i Windows. 4. Współpraca z systemami:Windows 95, 98, NT4, 2000, XP, 2003Novell ver 5 i 6 z kolejkami wydruków NDPSUNIX/Linux kolejki CUPS i LPD/LPRObsługa kolejek wydruków Windows, UNIX i Linux (CUPS i LPR/LPD). 5. Integracja z bazami danych Oracle, SQL, Access, ODBC. 6. Gromadzenie informacji o wydrukach i umieszczanie ich w jednej centralnej bazie danych. 7. Pełna obsługa poufności wydruków. Wydruk poufny realizowany przy pomocy print serwera, obsługa wydruku poufnego z systemów klasy ERP SAP R/3, IFS, MOVEX.Obsługa wydruków anulowanych. 8. Integracja z Active Directory, LDAP, Novell Directory Services. 9. Pełna skalowalność i możliwość dostosowania oprogramowania w zależności od potrzeb zamawiajacego. 10. Profesjonalny zespół programistyczno-wdrażający posiadający szerokie kompetencje i doświadczenie w zakresie integracji powyższych systemów. 11. Kontrola urządzeń podłączonych do sieci - łatwy sposób na kontrolę drukarek sieciowych i przypisywane im kosztów. Moduł musi obsługiwać kolejki drukarkowe zainstalowane w systemach WindowsR, Unix, i Linux 12. Wydruk poufny ma być zatrzymywany na serwerze druku, aż do chwili identyfikacji użytkownika przy urządzeniu za pomocą czytnika zbliżeniowego. Użytkownik ma posiadać możliwość odebrania wydruków bądź uzyskać dostęp do urządzenia kopiującego za pomocą posiadanej karty dostępu bądź kodu PIN.Moduł musi obsługiwać kolejki drukarkowe zainstalowane w systemach WindowsR, Unix, i Linux 13. System musi posiadać funkcjonalność polegającą na odbieraniu wydruków przez użytkownika z dowolnego urządzenia skonfigurowanego w systemie (wydruk podążający). 14. System musi rejestrować wszelkie zadania drukowane poprzez urządzenia nabiurkowe podłączone bezpośrednio do stacji roboczych poprzez port LPT, USB, Firewire czy wydruk bezpośrednio na port lP. 15. Użytkownik korzystający z funkcji poufnego wydruku musi mieć możliwość drukowania wielu prac i po podejściu do urządzenia oraz identyfikacji mieć możliwość odbioru wcześniej wydrukowanych przez siebie dokumentów. 16. Pełna integracja i synchronizacja użytkowników oraz departamentów z Active DirectoryR, LDAP, NDS. 17. Automatyczne raportowanie - administrator musi mieć możliwość ustawienia, jaki raport, kiedy i gdzie ma trafiać np w postaci załącznika PDF CSV XLS dołączanego do wiadomości e-mail. Generowanie raportów do plików PDF i XLS bezpośrednio z systemu, bez konieczności instalowania produktów firm trzecich (MS Office, Adobe Acrobat). 18. Zliczanie rzeczywistej ilości wykonywanych kopii/wydruków z podziałem na format (A3/A4), tryb(simplex/ duplex) oraz jakość (kolor/mono) w zależności od funkcjonalności drukarki / urządzenia wielofunkcyjnego. 19. System wyposażony w obsługę kart zbliżeniowych. Odblokowanie wydruków i możliwości odblokowania opcji kopiowanie za pomocą kart zbliżeniowych. Możliwość zablokowania urządzeń za pomocą kart zbliżeniowych. 20. Możliwość dostosowania systemu do obsługi kart chipowych, kart magnetycznych, czytników biometrycznych, PlNów. 21. Dane dotyczące numerów kart zbliżeniowych i PIN przechowywane w centralnej bazie danych w formie zaszyfrowanej 22. Automatyczne generowanie numerów PIN dla nowych użytkowników pobieranych z AD oraz wysłanie powiadomienia na e-mail użytkownika. 23. Generowanie PIN-u na życzenie użytkownika poprzez stronę WEB lub administratora, za pomocą odpowiedniej kontrolki w panelu administratora. Brak możliwości wprowadzenia numeru PIN ręcznie przez administratora. 24. Nie może powodować istotnego spadku wydajności stacji roboczej/serwera wydruków monitorowanych przez oprogramowanie. 25. Oprogramowanie musi mieć możliwość użytkowania w sieci rozległej WAN przy znikomym generowaniu ruchu sieciowego. 26. Instalacja w trybie silent przy pomocy systemu zarządzania infrastrukturą IT. 27. Sterowanie maszynami wielofunkcyjnymi i drukarkami bez potrzeby instalacji dodatkowego wyświetlacza i klawiatury. 28. Zarządzanie własną kolejką poufnych wydruków z poziomu stacji roboczej dla każdego użytkownika z wykorzystaniem aplikacji zainstalowanej na serwerze WEB. 29. Możliwość sprawdzania własnych bieżących kosztów, limitu kosztowego jak i ilościowego przez użytkownika na serwerze WEB. 30. Dostęp do wszystkich aplikacji umieszczonych na serwerze WEB z wykorzystaniem metody Single Sign On - logowanie do domeny. 31. Raporty dotyczące użytkownika:- koszty - liczbę stron wydruków/kopii - jednostki organizacyjne - nazwa drukarki - tryb wydruku mono/kolor - format papieru - typ dokumentu - poziom zużycia tonera - obciążenie miesięczne. Możliwość generowania raportów za dowolny okres. 32. Raporty dotyczące komórek organizacyjnych / działów: - koszty- liczbę stron wydruków / kopii - nazwa drukarki - tryb wydruku mono/kolor - format papieru - typ wydruku - poziom zużycia tonera - obciążenie miesięczne - łączny koszt działu, biling - najwięcej drukujący użytkownicy. Możliwość generowania raportów za dowolny okres. 33. Raporty dotyczące urządzeń:- koszty - liczbę stron wydruków/kopii - tryb wydruku mono/kolor - format papieru - typ wydruku - najbardziej obciążone urządzenia. Możliwość generowania raportów za dowolny okres. 34. Możliwość ustalania limitów miesięcznych na ilość wydruków na osobę lub dział (w przypadku przekroczenia limitu generowanie powiadomienia), 35. Automatyczne generowanie raportów i przesyłanie ich przez e-mail. 36. System wyposażony w 10 terminali do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych:- terminal z możliwością dołączenia dodatkowej klawiatury do wprowadzania PIN i wyświetlaczem LCD. - wbudowany przełącznik sieciowy 2 x RJ-45, 100BaseT do podłączenia terminala i drukarki pojedynczym kablem sygnałowym, z interfejsami wyprowadzonymi poza płytę czołową terminala. - wbudowana pamięć typu Flash do trwałego przechowywania oprogramowania układowego i konfiguracji terminala na wypadek awarii zasilania, wspierającą unowocześnianie oprogramowania poprzez sieć TCP/IP, z konsoli administracyjnej systemu. - obsługę diagnostyki i konfigurowania poprzez protokół telnet. - zdolność obsługi wymiennych czytników zbliżeniowych 125KHz (Unique, Q5, HID Proximity, Indala Proximity) oraz 13,5MHz (Mifare, iCLASS) wykorzystywanych przez klienta pracujących w standardach RS232 i Wiegand. 37. Dostarczenie z systemem 300 kart zbliżeniowych typu Unique 125 KHz przystosowanych do nadrukowania danych użytkowników. Karty muszą obsługiwać jednocześnie system bezpiecznego wydruku i system kontroli dostępu. 38. Maksymalny czas reakcji serwisu w przypadku awarii - 6 godzin System kontroli dostępu z transmisją danych po sieci LAN Wymagane minimalne parametry, możliwości i cechy systemu: 1. Obsługa 5 przejść z możliwością późniejszej rozbudowy do co najmniej 200 chronionych przejść. 2. Każde z chronionych przejść musi składać się z następujących elementów:- sterownik autonomiczny z 2 czytnikami kart (wejście i wyjście) - zasilacz z akumulatorem - przycisk wyjścia awaryjnego - kontaktron. 3. Komputer sterujący systemem KD należy wyposażyć w:- czytnik do wprowadzania kart - urządzenie umożliwiające nadruk danych użytkownika wraz z kolorowym zdjęciem na dostarczonych kartach. 4. Możliwość indywidualnego zaprogramowania dla każdej karty godzin dostępu do poszczególnych stref chronionych. 5. Transmisja danych między komputerem sterującym a urządzeniami składowymi systemu poprzez sieć LAN. 6. Kontrolery przejść powinny mieć wbudowane karty sieciowe pozwalające na bezpośrednie dołączenie do gniazd sieci LAN bez konieczności stosowania dodatkowych konwerterów. 7. Kontroler przejścia musi być autonomiczny to znaczy posiadać własną pamięć kart (co najmniej 4000) i zdarzeń (co najmniej 4000). 8. Zarówno kontrolery jak i podłączone do nich czytniki muszą pochodzić od tego samego producenta aby zapewnić pełną kompatybilność. 9. System inteligencji rozproszonej - pracuje mimo braku komunikacji z komputerem zarządzającym. 10. System umożliwia pełną rekonfigurację (wpisanie kart do pamięci) bez przerywania pracy sterowników. 11. Maksymalny czas reakcji serwisu w przypadku awarii - 6 godzin Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszelkie niezbędne elementy do uruchomienia zamawianych systemów oraz dokonać instalacji, konfiguracji i przeszkolenia pracowników..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.11.00 - System kontroli dostępu 30.25.00.00 - 30.25.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę powyższego warunku, wykonawca musi legitymować się wykonaniem co najmniej 1 (jednej) dostawy systemu bezpiecznego wydruku z drukarek sieciowych stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia, przypadającej na czas od dnia 1 grudnia 2005 r. do dnia 30 listopada 2008 r, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiającego, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 2 do SIWZ) 2. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie udzielonej gwarancji producenta na dostarczone urządzenia do systemów stanowiących przedmiot zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). B. Dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami. 2. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 (składają wykonawcy posiadający status podmiotów zbiorowych) ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (1.12.2005-30.11.2008), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy systemu bezpiecznego wydruku z drukarek sieciowych, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że dostawa została wykonana należycie (załącznik nr 4 do SIWZ); przedłożona do oferty rekomendacja dotyczyć musi wymienionej przez wykonawcę dostawy zrealizowanej we wskazanym przez Zamawiającego okresie i jeśli zostanie złożona do oferty w formie kopii, kopię tę poświadcza za zgodność z oryginałem wykonawca. 8. Dokument dotyczący udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, złożony być musi w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 71-470 Szczecin ul. Arkońska 45 pokój 219.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 09:30, miejsce: 71-470 Szczecin ul. Arkońska 45 pokój 219.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.