Ogłoszenie z dnia 2005-07-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa i instalacja sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Teatru Wielkiego w Łodzi
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Teatr Wielki w Łodzi, do kontaktów: Iwona Marchewka, pl. Dąbrowskiego, 90-249 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6339960, fax 042 6319552, e-mail: teatr@teatr-wielki.lodz.pl (sekretariat), www.teatr-wielki.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Teatr Wielki w Łodzi (wejście od Jaracza, pok. nr 018), Iwona Marchewka, pn. - pt. 10.00 - 15.00, pl. Dąbrowskiego, 90-249 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6339960 wew. 143, fax 042 6319552, e-mail: teatr@teatr-wielki.lodz.pl (sekretariat), www.teatr-wielki.lodz.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i instalacja sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Teatru Wielkiego w Łodzi. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Komputery stacjonarne z oprogramowaniem systemowym OEM - 41 sztuk w 10 konfiguracjach. Notebook - 1 sztuka Drukarki laserowe A4 (Win) - 11 sztuk Drukarki laserowe A4 (DOS / Win) - 7 sztuk Urządzenia wielofunkcyjne laserowe A4 - 2 sztuki Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe A4 - 1 sztuka Drukarki atramentowe A4 - 3 sztuki Drukarki atramentowe A3 - 3 sztuki Drukarki igłowe 10" - 8 sztuk Drukarki igłowe 15" - 3 sztuki Zasilacze awaryjne UPS 350 VA - 34 sztuki Zasilacze awaryjne UPS 500 VA - 5 sztuk Listwy zasilające - 41 sztuk. Monitory LCD 15" z głośnikami - 29 sztuk Monitory LCD 17" z głośnikami - 10 sztuk Monitory CRT 19" - 3 sztuki Skanery A4 - 3 sztuki Skanery A3 - 2 sztuki Części / peryferia: - Klawiatura multimedialna PS/2 - 1 sztuka - Mysz optyczna PS/2 - 3 sztuki - Dysk twardy 2,5" 160GB 7200 - 1 sztuka (zewnętrzny, złącza : USB 2.0, PCMCIA, 8MB cache) - Kalibrator sprzętowy do monitora - 1 sztuka (z oprogramowaniem) - Czytnik kart pamięci (wszystkie formaty) 3,5" - 2 sztuki Rodzaj pamięci : CompactFlash, CompactFlash II, IBM MicroDrive, SmartMedia, MultiMedia, SecureDigital, MemoryStick, xD-Picture Card, złącza zewnętrzne: 1 x USB, prędkość transmisji danych: 480 Mb/s, obsługiwane systemy operacyjne: Windows 98, Windows 2000, Windows ME, Windows XP, Mac OS 8.6 lub nowszy, możliwość korzystania ze wszystkich portów jednocześnie, możliwość zabudowy w kieszeni 3.5"; - Głośniki komputerowe (2+1) - 3 komplety Materiały eksploatacyjne: Dyskietki 3,5" formatowane (10-pack)- 32 opakowania Płyty CD-R 700MB 80min Slim Jewel case - 410 sztuk (pojedyncze, pudełkowane) Płyty CD-R 700MB 80min Slim Jewel case - 300 sztuk (poj., pud. do nadruku) Płyty CD-RW 700MB 80min slim jewel case - 25 sztuk (pojedyncze, pudełkowane Płyty DVD+R 4,7GB 8x Slim case - 100 sztuk (pojedyncze, pudełkowane) Toner do HP 101 (2000 kopii) - 1 sztuka Toner Minolta 1300W (3000 kopii) - 2 sztuki Taśma do OKI 280/320/321 (nieoryginalna) - 15 sztuk Tusz czarny Lexmark 235 (oryginalny) - 10 sztuk Tusz kolor Lexmark 235 (oryginalny) - 5 sztuk Do wszystkich oferowanych urządzeń drukujących dołączyć po 1 komplecie (do każdej sztuki) podstawowych materiałów eksploatacyjnych (tusze : czarny, kolor, toner, taśmy barwiące) Oprogramowanie Office 2003 Standard MOLP PL (4 nośniki)- 36 sztuk Office 2003 Professional MOLP PL (2 nośniki) - 4 sztuki Word 2003 OEM PL - 2 sztuki Oprogramowanie antywirusowe, zabezpieczające typu Firewall, do tworzenia stron internetowych, archiwizujące, do obróbki audio, video, grafiki, nut i inne zgodnie z zestawieniem zawartym w specyfikacji. Szczegółowy opis w SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teatr Wielki w Łodzi, Plac Dąbrowskiego, 90-249 Łódź. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 50.96.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 51.60.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych Oryginalny kod CPV: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;
III.1) Wymagane wadium: Wadium - 5000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.), nie podlegają wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i spełniają warunki określone w SIWZ: - w okresie ostatnich trzech lat wykonali należycie przynajmniej jedną dostawę o podobnym zakresie i wartości nie mniejszej niż cena oferty; - posiadając środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż cena oferty; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; B. Oświadczenia i dokumenty jakie Wykonawcy powinni przedstawić w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (należy wypełnić załącznik nr 2 do SIWZ); - dowód wpłaty wadium; - dokumenty wymienione w par. 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645); - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (należy wypełnić załącznik nr 3 do SIWZ) oraz załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające należyte ich wykonanie; - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż cena oferty, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70% gwarancja - 20% termin realizacji - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 23.08.2005, cena - 20,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.08.2005 godzina 11:45. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.08.2005, godzina 12:00, Teatr Wielki w Łodzi, pl. Dąbrowskiego, salonik wideo.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 30.06.2005.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 152/TP/ZP/U/2025 Usługę wykonania konserwacji instalacji i urządzeń Sygnalizacji Alarmu Pożarowego (SAP), Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) oraz systemów oddymiania wraz z naprawami
- Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym
- ZP/38/2025 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 12 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa zestawów do izolacji wirusa oraz testów do diagnostyki wirusa afrykańskiego pomoru świń (ASFV) u świń i dzików dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- Usługa rekrutacji kandydatów zagranicznych na studia prowadzone w języku angielskim w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi.
- Dostawa defibrylatorów w ramach realizacji projektu: PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, poprzez budowę, rozbudowę, modernizację i doposażenie obiektów Uczelni..
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
- Modernizacja systemu pomiaru zużycia wody wraz z montażem systemu zdalnego odczytu
- "Przedłużenie subskrypcji i wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Check Point oraz objęcia gwarancją całego posiadanego Systemu Firewall"
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej.
- Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z systemem Infomedica dla Szpitala.
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





