Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-08
Głubczyce: Brukarz
Numer ogłoszenia: 334360 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 315826 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Pocztowa 6, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4858537, faks 077 4858760.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Brukarz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i organizacja szkolenia pn. Brukarz dla dziesięciu <10> osób bezrobotnych. Celem szkolenia jest nabycie umiejętności w zawodzie brukarz oraz wejście na rynek z nowymi umiejętnościami. Szkolenie zakończy się: wydaniem zaświadczenia, dyplomu, świadectwa o ukończonym kursie. Wydane zaświadczenie, dyplom, świadectwo o ukończonym szkoleniu winno być zgodne z § 71 ust.4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy ( Dz.U. z 2014r. poz.667). Wydaniem dokumentu o ukończonym kursie- Zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z Załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012r. poz. 186) wraz z suplementem. Szkolenie powinno zakończyć się przeprowadzeniem egzaminu wewnętrznego. Minimalny zakres szkolenia musi obejmować : Szkolenie teoretyczne: - BHP i pierwsza pomoc przedmedyczna, - materiały do robót brukarskich, - posługiwanie się i konserwacja narzędzi i sprzętu, - czynności pomiarowe przy robotach brukarskich, - niwelowanie terenu, - wykonanie podbudowy, - osadzanie krawężników i obrzeży chodnikowych, - brukowanie nawierzchni, - naprawa i renowacja nawierzchni brukowych i chodnikowych, - zabezpieczanie i oznaczanie robót. Szkolenie praktyczne: W ramach zajęć praktycznych będą wykonywane prace określone w szczegółowej specyfikacji materiałów i czynności wg załącznika nr 10 do SIWZ UWAGA : Pominięcie któregoś z powyższych zagadnień skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych w postaci : podręcznika lub skryptu, notatnika, długopisu, które po zakończeniu szkolenia przechodzą na własność każdego uczestnika. Ponadto Wykonawca w preliminarzu ujmuje min. wszystkie koszty związane z zakupem i transportem materiałów przewidzianych do realizacji zajęć praktycznych zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ oraz koszty wynajmu i eksploatacji sprzętu niezbędnego do realizacji zajęć praktycznych. Zamawiający przeznacza 1.800,00 tys. zł na osobę na zakup materiałów budowlanych do realizacji zajęć praktycznych. Do realizacji zajęć praktycznych Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia niezbędny sprzęt i narzędzia. Ponadto w preliminarzu należy uwzględnić koszt zakupu ubrań roboczych, obuwia twardego, rękawic ochronnych i nakolanników. Liczba osób objętych szkoleniem: 10 osób. Wspólny Słownik Zamówień, Kod CPV: 80530000-8. Ilość jednostek szkoleniowych przypadających na jednego uczestnika szkolenia: 200 godzin zegarowych w tym 160 godzin zajęć praktycznych. Ilość godzin nie może być mniejsza niż 200 (bez uwzględnienia godzin egzaminu sprawdzającego) Na jedną godzinę zegarową przypada 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy. Termin realizacji zamówienia: nie wcześniej niż od dnia podpisania umowy i nie później niż do 30.11.2014. Miejsce szkolenia: - zajęcia teoretyczne : Głubczyce. Wykonawca ma zapewnić salę przygotowaną i wyposażoną w odpowiednie pomoce udostępnione bezrobotnym na czas realizacji zamówienia - zajęcia praktyczne : na wskazanym przez Zamawiającego terenie użyteczności publicznej. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikom w trakcie szkolenia: warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji programu szkolenia. Zamawiający wymaga aby szkolenie odbywało się codziennie od poniedziałku do piątku nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie. Liczba godzin zegarowych w tygodniu nie może wynosić mniej niż 25 godzin. Badania lekarskie dla kursantów Zamawiający zrealizuje we własnym zakresie przed wydaniem skierowań na szkolenie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VINCI Magda Wysocka, ul. Mikołaja Reja 12, 49-300 Brzeg, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30800,00
Oferta z najniższą ceną: 30800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49860,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Komendy Joannitów w Grobnikach z przeznaczeniem na Dom Pracy Twórczej.
- Zakup, dostawa, montaż oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego o mocy znamionowej 500 kVA/400 kW.
- Odbudowa mostu w Baborowie na ul. Opawskiej
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery - kurs prawa jazdy
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawod. dla uczniów Gminnego Zespołu Szkół w Dobiegniewie w ramach proj.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR" (2 części) II postępowanie
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - IV Edycja"
- Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli będących uczestnikami projektu"24krokidorozwoju-każdyinny,każdyważny,wszyscy równi"
- "Usługi szkoleniowe - organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów technikum w ramach projektu pn. "Praktyka czyni mistrza - praktyczne formy edukacji uczniów technikum Powiatu...
- Usługi szkoleniowe-organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów technikum w ramach projektu pn.Praktyka czyni mistrza-praktyczne formy edukacji uczniów technikum...
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





